Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Het staat toch bij algemeen nieuws, heb eerder het idee dat de volgorde van de kopjes op de voorpagina anders moeten. Eerst sport/fokkerij etc. en dan algemeen nieuws dan zouden er een hoop minder van dit soort reacties komen.
 Het staat toch bij algemeen nieuws, heb eerder het idee dat de volgorde van de kopjes op de voorpagina anders moeten. Eerst sport/fokkerij etc. en dan algemeen nieuws dan zouden er een hoop minder van dit soort reacties komen. anjali schreef:Tazzey schreef:Ik dacht even dat ik op de website van Privé beland was in plaats van Bokt.nl. Ik vind Bokt niet echt de plaats voor riool-journalistiek. Jammer.
Dat vind ik wel. Het is ook leerzaam voor mensen die ook in een juridisch gevecht beland zijn,wat onder paardenmensen helaas veel voorkomt.

Liezel1 schreef:Die hele zaak van Visser is toch ook uitgebreid besproken.... waarom zou deze dan niet mogen?
jessdaniels schreef:Nagini schreef:Maar er is niets leerzaams aan dit artikel. Het gaat over een scheiding.
@jessdaniels: wellicht even het kapitaal van dhr Glock opzoeken?
Maakt toch niet uit wat zijn kapitaal ishoe kan jij nou voor hem bepalen dat hij wel wat miljoentjes kan missen lol