Manege gezocht in amsterdam en omstreek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Manege gezocht in amsterdam en omstreek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-02 18:20

Ik zoek een leuk klein manege, in amsterdam en omstreek. En waar heel goed les word gegeven, en war ze ook uitgebreid besteden aan het verzorging van een paard en niet alleen dat je er een uurtje ben om te rijden.
wie kan mij helpen.
Mag ook in zaandam,haarlem,spaarnwoude,ouderkerk,abcoude zijn.

groetjes

Rivendell

Berichten: 6818
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 20:03

In Ouderkerk zit manege Gijsbrecht van Amstel. Ben er zelf ook wel eens geweest en volgens mij mag je zelf verzorgen.
Cerder mijn oude manege in Amsterdam Zuid Oost, Paarden Centrum Waveren. Je besteed daar ruim tijd aan het verzoregn van de paarden en hun omgeving. Je moet dus ook wel eens mesten ed. Ik heb daar zo'n 12 jaar gereden en gewerkt. Was altijd erg gezellig. Ze staan in het telefoonboek van A'dam. (weet het nummer niet meer uit mij nhoofd)

Tinka

Berichten: 3757
Geregistreerd: 20-12-01
Woonplaats: Lacaune

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 13:11

Ik kan je manege de Vredeshoeve in Amsterdam aanraden (op sportpark Ookmeer, op de grens van Osdorp en Geuzenveld). Een kleine manege met niet zo veel paarden. Er wordt van je verwacht dat je zelf opzadelt en borsteld ed. Ook kan je helpen met uitmesten, voeren ed. Het is er erg gezellig en er wordt goed les gegeven. In kleine groepjes.

lin_

Berichten: 1357
Geregistreerd: 02-06-01
Woonplaats: haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 19:47

ik heb mijn paard staan op www.schoteroog.nl
het is een redelijk grote manege maar echt super gezellig.
goed paarden en niet van die gewone manege paarden.
Ik kan het je zeker aan raden om een keer bij ons te komen kijken.