Rydar als gehandicapten pony

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Rydar als gehandicapten pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 18:14

Vandaag was Jaap weer op de manege een 63 jarige gehandicapte man die altijd komt paardrijden op de manege.. Toen hij Rydar zag en hoorde dat het een zoon van zijn geliefde Milotte was (hij werk altijd op de kinderboerderij waar ry gevoren is) was hij helemaal blij.. kreeg meteen een handje en een kus.. Toen ik mijn karretje te voorschein haalde om met ry te gaan mennen had Jaap het al besloten hij ging mee voor op de bok.. Dus ik een rondje gedaan met jaap en zijn bergeleidser hij vond het schitterend zelf heeft ie ook een stukje gestuurd (hij heeft zijn menbeweis) Ik vond het schitterend om hem zo te zien genieten.. heb ik weer een goede daad gedaan vandaag. Onder weg nog wat foto's van hem gemaakt met rydar ... "Goed gedaan " zei hij en kreeg weer een lekkere natte kus op mijn wang whahaha zie hier de fotos

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 18:54

mooie foto'S! enne mooie outfit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 21:52

Jordy schreef:
enne mooie outfit


Thanks! zelf gemaakt leuk he..

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 23:21

Zelf gemaakt??!

WAt cool...staat heel gaaf, dat bordeaux rood!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 23:24

Gaaf gevoel is dat he, als je een 'minder begaafd iemand' zo'n plezier kan doen. Ik heb ook heel lang geholpen bij de gehandicapten en dan voel je jezelf echt rijk, ook als je zulke mensen zo ziet genieten!

deedee19

Berichten: 7931
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 14:06

Jij hebt in ieder geval je plaatsje in de hemel verdient! En Ry is en blijft geweldig!

loulou

Berichten: 14811
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 14:17

echt leuk, dat je daar mensen helemaal gelukkig mee kan maken Lachen

ook hele mooie foto's

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 15:10

T was heel leuk.. Ik heb een jar stage gelopen op deze manege waar Ry nu staat en heb toen ook veel met de gehandicapten gewerkt echt heel erg fijn om de mensen zote zien genieten!