Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ben gewoon heel happy met hem haha. 
Marcella schreef:Wat zijn we toch weer gezellig schijnbaar is er weer een pispaaltje nodig.Gelukkig heeft bokt een hele leuke foei knop dan hoef je geen kinderachtige berichten te lezen.
en dat saaie serieusjes slaat al helemaal nergens op. Kom op man, je bent 40.. Gedraag je.
Piekosjj schreef:Klopt, niks mis met zo af en toe wat off topic gaan. Zeker omdat het spel vnl om kleur genetica draait, is het helemaal niet mis om de 'echte' kleurtjes eens te zien zo nu en dan of om het wat ruimer over bijv kleuren van bepaalde rassen te hebben - zoals al meerdere keren is gebeurd en gewoon een kei interessante discussie was. Maar het gaat dan wel om de manier waar op je het brengt. Ik hoef toch écht niet om de dag dag van een volwassen vrouw te horen dat ze even 'buiten gaat spelen.' Krijg er vnl rare ideeen van
Dustinlover schreef:Was niet mijn bedoeling om het zo te laten lopen hoor haha. Ik dacht nou vooral die speciale kleurtjes vinden jullie leuk en toevallig heb ik er gisteren avond eentje gefokt
Ik (en de anderen vast ook wel) snappen dat je trots bent op dat prachtige mannetje. En hij mag gezien worden, geniet maar van je ventje!
Dustinlover schreef:Even heel druk bezig geweest en mag ik even spammen waarmee gezien jullie zo gek zijn op champagnes.. Gisteren avond is er een champagne bont hengstje geboren bij mij
[ [url=m/HbC3sV.jpg]Afbeelding[/url] ]
En deze champagne man 10 dagen geleden:
[ [url=m/7gKTJX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik hoop dat ze showtalent hebben
Ssuuz92 schreef:Gefeliciteerd Dusntinlover met je mooie veulentjes.. Ze zijn prachtig![]()
Dat off-topic vind ik wel kunnen. Zal ff kijken of ik van de week een foto kan maken van mn 3 jarige smokey black van hoe hij nu is en een foto erbij doen van vorig jaar zomer. Alleen aan de aftekeningen zie je dat het dezelfde pony is