verslag cross, onze vr8wagen bijna omgekiept

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

verslag cross, onze vr8wagen bijna omgekiept

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-02 14:20

oefencross zeeland:
gister had ik oefencross in zeeland. ik had ingeschreven voor de klasse B, maar ze hadden me ingedeeld bij de recreanten. opzich niet zo erg want ik had al heel lang niet meer gecrosst.
het dressuur terrein was heeeel slecht, eigelijk gewoon niet te rijden. ik heb maar losgereden bij het springen (gelukkig hadden de meeste niet door dat het daar wel goed rijden was) het proefje ging niet naar me zin. maar dat kon ook bijna niet. ze zakte kei verweg in het maisveld. maar we stonden toch 4e met 162 punten. Lachen
met springen was ik foutloos. en in de tussenstand stond ik 3e.
de cross zelf ging best goed. de eerste hindernis wilde ze weigeren, maar ik kreeg haar der toch overheen en we hadden dus geen stops. ik had flink doorgereden, maar de hardslag was 60. goed dus. ze is nou geschoren en dat scheelt echt veel.
toen kwam de uitslag. ik had verwacht bij de eerste 3 te zitten, maar dat was niet zo. ik was te snel! normaal moet ik flink doorrijden om de tijd te halen. maar nou lag de tijd heel laag 325 m/min. normaal is dat minstens 400 m/min. ik had 4.40 over de cross gedaan en 5,48 was de toegestane tijd. en volgens de nieuwe regel mag je niet meer dan 20 sec te snel zijn. nou had ik dus 19.2 strafpunten voor tijdsoverschrijding. echt balen.Boos!

de meeste mensen keken mij trouwens heel raar aan met m'n geschoren fjord. ze is echt heel raar geworden. het is nou net een schimmeltje, want ze is kei wit geworden. en de aalstreep is zwart en die was eerst bruin. ik zal wel foto's plaatsen want je moet het echt zien B)

vrachtwagen bij omgekiept:
toen we terug wilde zetten bregje de vrachtwagen in z'n achteruit. maar je kon niet goed zien waar de sloot begon, want daar groeide struiken overheen. ik liep achter de vrachtwagen en zat net te denk hoe we de paarden eigenlijk uit dat ding moesten krijgen als ie om was gekiept met de storm (die week daarvoor moesten wij met die harde storm van belgie naar huis rijden en waren we bang dat we omzouden kiepen) en toen zag ik die vrachtwagen opeens scheef zakken. ze stond me de achterwielen in de sloot! ik schrok me echt dood. alle mensen kwamen kijken. en hun zeiken van; der zit ook zo'n jong meidje achter het stuur. (vrouwen kunnen niet rijden dus) dus ik ff zeggen dat da jong meidje elke dag op de vrachtwagen zat en dat ze nie moesten zeiken, want ze kon echt wel rijden. dus die mensen vragen of er paarden in die vracht wagen zaten. ja MIJN PAARD! toen was ze de lucht ook nog kwijt. maar na een tijdje had ze hem er gelukkig weer uit. en toen zeiden ze opeens dat ze best goed kon rijden Frusty zeg dan nix!
maar we hadden geluk dat de paarden met de kont naar beneden stonden en niet met hun hoofd anders waren ze denk ik wel in paniek geraakt. en ze stonden ook voor in de vrachtwagen. als ze achter hadden gestaan was ie waarschijnlijk omgekiept. ik zou nie weten hoe we ze er dan uit hadden moeten krijgen. maar dat is gelukkig niet gebeurd.


Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 18:12

oh das nog geluk hebben ja
anders had je een heel groot probleem gehad
ja mensen hebben allerlei vooroordlene
zoals jongens zijn beter dan meisjes en kunnen alles beter nou dat is dus niet zo
maar wel shot dat je te snel was Boos!
ach ja jullie hebben je best gedaan


Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 16:40

oh was die cross wel doorgegaan ???

er zijn van onze manege naar diepenheim gegaan te crossen maar dat was dus afgelast zijn ze helemaal daarheen gereden Boos!

Dreams don’t work unless you do.
Mijn paarden op IG

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-02 14:11

in zeeland is ie wel doorgegaan.
bij de dressuur was gewoon niet te rijden. het springterrein was goed. en de cross was aangepast. de grond was zwaar, maar net te doen.

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 17:45

Wat heb jij toch een ongelooflijk stoere fjord en gave foto's in je profiel staan!

Ezel trektochten in de Spaanse pyreneeen! Kom langs bij ons: 'Top of the Pyrenees' https://www.topofthepyrenees.com/Products/details/Spaanse_Pyreneeen/Trekkings/Meerdaagse-wandeltocht-ezeltrekking


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers