Maar gemiddeld loop ik wel drie keer per week tegen de deur aan:gevolg: blauwe plekken
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Carola werd gebeld en ik kwam op het idee om mijn vriend even te bellen, Carola kreeg opeens een 2e oproep binnen en kijkt mij vreemd aan. Bleek het dus dat ik haar aan het bellen was ipv mijn vriend

Supertje"]
[quote="Tallie1979"][quote="Sjimmy schreef:2 van mezelf dan:
- De sloot infietsen koppie onder gaan met fiets en schooltas en al. Met kroos op mijn kop (bah!) boven komen en in de sloot gaan schelden omdat mijn zusje mij per ongeluk een zet gaf.

), aan de andere kant van de sloot een spoor omhoog, weer naar beneden, weer door het kroos en aan de goede kant omhoog.... (Dit alles trouwens met fiets in zijn handen...)
Het is mij dus ook een keer gebeurd met boekentas en al.
abby schreef:}> ben ook erg blij dat ik het kastje ERBOVEN heb. wel toppie dat je het niet over die troep hebt gehad die ik er altijd van maakVerder heb ik regelmatig ruzie met het kastje van SP (Superpepeijn). SP heeft op stal nl. het kastje boven mij en laat dat altijd open staan. Nu is open een rekbaar begrip, maar meestal staat het open op een dusdanige kier dat ik mijn hoofd wel moet stoten als ik iets uit mijn kastje nodig heb... Heb al menige bult op mijn hoofd gehad dankzij SP.

Sloeg helemaal nergens op, en Heleen schrok zich dus helemaal de blubber van mij 
Net zo goed als Heleen en ik 
Heb de hondjes trouwens wel geaaid, haha
phoenix4ever schreef:hihi ja dat was wel grappig. ik dacht echt dat de wereld verging. wist ik veel dat ze van die keffers schrok hihi.

Hihi..
Maar ok, we hadden les op school en ik zit zo met een vrinedin op het plein. Het lokaal waar we les hadden is op de 3e verdieping. Een meisje uit de klas roept tot een paar keer toe dat de les begon. Wij hadden niet erg veel zin en bleven even zitten. Vervolgens hangt de leraar uit het raam en staat te zwaaien dat ie nu echt begint. Wat doe ik (niet wetend dat het de leraar was) ik steek mijn middelvinger op en roep dat ze zich met haar eigen zaken moet bemoeien. Vriendin helemaal in een deuk en vraagt sinds wanneer de leraar een vrouw was.

paardje stopt en ik maak een mooie koprol over de nek en plof voor het beestje neer
ik wed dat eht paardje een binnenpretje had..elke keer
De metro begon iets eerder te remmen dan normaal en aangezien mijn tas vrij zwaar was en ik net op stond zat ik echt net niet bovenop hem...