Lompe acties van jullie?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 10:45

Ik loop best vaak tegen de deur aan. Ook bij trektocht he loulou??? haha maar toen was ik aangeschoten dus da telt nie... Haha! Maar gemiddeld loop ik wel drie keer per week tegen de deur aan:gevolg: blauwe plekken

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 12:20

Hahaha, ze zijn echt heel cool allemaal.. Haha!

Ik heb zelf een keer tijdens een basketbal wedstrijd op de havo gehad dat ik aan het dribbelen was en ik had nog geen een doelpunt gemaakt, gek genoeg was bijna het hele veld leeg en ik scoorde...Ik was zooooo blij, ik rende dat veld rond en ik was aan het juichen....Maar verder was er niemand blij...alleen de tegenpartij. Had ik in de verkeerde basket gescoord... Frusty Frusty Frusty

En een keer tijdens gym, ook op de havo, in de tweede geloof ik. gingen we een soort parcoursje doen. En mijn lerares ging de kikkersprong voordoen en toen knapte ze uit haar trainingsbroek...Ze was een beetje aangekomen omdat ze gestopt was met roken... *LOL* *LOL*

CaJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 12:45

Groente? Wat is dat..... Knipoog

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 13:53

eh een pony vastsingelen aan zijn stand en dan niet snappen waarom hij niet meeloopt.

Naar je rugzak zoeken die op je rug zit.

Op een landweggetje met scherpe bochten fietsen en dan door de slappe lach niet meer kunnen sturen en rechtdoor in een weiland belanden. (gelukkig net geen sloot)

Praten tijdens het typen van een smsje en dan in je smsje typen wat je wilt zeggen ipv wat je wilde sturen.

Samen met Carola ook eens een lompe actie meegemaakt Lachen Carola werd gebeld en ik kwam op het idee om mijn vriend even te bellen, Carola kreeg opeens een 2e oproep binnen en kijkt mij vreemd aan. Bleek het dus dat ik haar aan het bellen was ipv mijn vriend *LOL*

Tijdens het (staand) uittrekken van je sokken je evenwicht verliezen en vervolgens je teen stoot tegen het bed waar je dan 2 weken last van hebt en je tenen er vrij paars uitzien.

Tijdens het eten in de lach schieten en dan je uitgekauwde stuk tosti uit je mond laten vallen *LOL*

Als je net op je horloge hebt gekeken je afvragen hoe laat het is.

Een routeplanner maken voor de heenweg en dan denken dat je hem de terugweg gewoon van onder naar boven kunt lezen en dan aan de verkeerde kant van het land uitkomen.

De deur open willen maken (met een borreltje op) en dan misgrijpen en onderuit gaan. *LOL*

Met de verkeerde sleutel in het sleutelgat lopen poeren en je afvragen waarom die er nou niet in wil. Verward

en zo kan ik nog zoooveel lompe actie van mij opnoemen *LOL*

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 13:46

Supertje"]
[quote="Tallie1979"][quote="Sjimmy schreef:
2 van mezelf dan:
- De sloot infietsen koppie onder gaan met fiets en schooltas en al. Met kroos op mijn kop (bah!) boven komen en in de sloot gaan schelden omdat mijn zusje mij per ongeluk een zet gaf.

Tjeez.. Ik lijk echt een stef stuntpiloot, maar dit is me dus ook al eens gebeurd.. Ikke dacht slim te zijn om een stukkie over een grasveld af te snijden.. Blijkt er dus een sloot ( inderdaad ook vol met kroos ) zonder kant te zijn ( kon het dus niet zien ) Afijn, ik fiets er dus zo in.. Maar goed, vriendinnetjes lagen helemaal blauw! en ik zag een beetje groen, moeders was ook heel blij met me, haha Haha!
[/quote]

Whuahahaha
Een vriend van mij ook een keer, we kwamen terug uit Alcazar (discotheek hier), en hij zat al half slapend op zijn fiets... Toen viel hij echt in slaap... en fietste zo de dijk af de sloot in. Leuke manier om wakker te worden. Tot overmaat van ramp klom hij aan de verkeerde kant van de sloot eruit, en kon dus weer terug.
Echt prachtig, de volgende dag kon je nog precies het spoor waar hij was geweest zien.... Eerst schuin naar beneden, dan een spoor door het kroos (meter of 5 Haha! ), aan de andere kant van de sloot een spoor omhoog, weer naar beneden, weer door het kroos en aan de goede kant omhoog.... (Dit alles trouwens met fiets in zijn handen...)
[/quote]

gelukkig, ik ben dus niet de enige Bloos Het is mij dus ook een keer gebeurd met boekentas en al. Bloos

abby

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 19:40

Was gisteren op kantoor aan dit topic begonnen... Nooit moeten doen, na pagina twee ging het echt niet meer en liepen de tranen over mijn wangen, had ik buikpijn van het lachen en dachten mijn collega´s dat ik nu toch echt gek was geworden Verward

Ik struikel op kantoor altijd over de poten van mijn eigen stoel, over de prullenbak, over mijn tas die ik weer ergens heel strategisch heb neergezet en over de kabelgoot.

Verder ben ik altijd mijn sleutels, portemonnee, toegangspasje van kantoor, ... (vul maar in) kwijt. Niet echt heel erg lomp op zich, maar wel als je het hele kantoor mobiliseert omdat je nu toch echt heel serieus zeker weet dat je je portemonnee kwijt bent en er, als dan een mannetje of vijf aan het zoeken zijn, dan achter komt dat je portemonnee in plaats van in het voorste vakje van je tas ineens in het middelste vakje zit (waar je toch echt gekeken had B) )

Verder heb ik regelmatig ruzie met het kastje van SP (Superpepeijn). SP heeft op stal nl. het kastje boven mij en laat dat altijd open staan. Nu is open een rekbaar begrip, maar meestal staat het open op een dusdanige kier dat ik mijn hoofd wel moet stoten als ik iets uit mijn kastje nodig heb... Heb al menige bult op mijn hoofd gehad dankzij SP. Huilen

Rensje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 18:29

Mijn grootste blunder mmmm

blunders zijn er om te vergeten.

Ik ben het vergeten!! Haha! Haha! Haha!

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 19:30

Nooit morsen met eten behalve als ik witte kleding aanheb Haha!

En me alle grootste blunder. Dat ik in de Macdonalds van de trap afviel

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 21:31

Mijn tenen stoten, heb vier keer om onze verijbare bank gelopen, heb alle vier de keren me tenen gestoten aan het wiel!!!

Imposante

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 23:20

Ik heb ook altijd lompe acties maar die van mij lopen niet altijd goed af. Scheve mond

Voorbeeld: Ik loop gewoon zo de sloot in Haha!
Ik val over mijn eigen voet en breek mijn ellepijp Pling

En dat gebeurd mij dan ook niet 1 keer maar wel vaker.... Haha!

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 13:36

abby schreef:
Verder heb ik regelmatig ruzie met het kastje van SP (Superpepeijn). SP heeft op stal nl. het kastje boven mij en laat dat altijd open staan. Nu is open een rekbaar begrip, maar meestal staat het open op een dusdanige kier dat ik mijn hoofd wel moet stoten als ik iets uit mijn kastje nodig heb... Heb al menige bult op mijn hoofd gehad dankzij SP. Huilen
}> ben ook erg blij dat ik het kastje ERBOVEN heb. wel toppie dat je het niet over die troep hebt gehad die ik er altijd van maak Haha!

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 13:39

whahah ze zijn echt super!! Leedvermaak is het beste vermaak wat er is..

Grote blunders kan ik zo even niet opkomen.. wel vrij lomp iets wat me laatst gebeurde..

Mijn vz paardje had een zweetdeken op van (ik dacht) de eigenaar. Ik vond hem oerlelijk en zei dat ook. Enb ik bleef maar doorgaan hoe lelijk ik hem vond. De eigenaar was er namelijk toch niet.. Dacht ik.... Bleek dus dat die deken van de persoon was die er ook bij stond.. Oepsie!

abby

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 11:50

SP schreef:
Citaat:
ben ook erg blij dat ik het kastje ERBOVEN heb. wel toppie dat je het niet over die troep hebt gehad die ik er altijd van maak

sympathiek hè??? Maar nu je het er toch over hebt.... Lips are sealed Huilen Frusty

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 12:17

hihi, over lompe acties gesproken *LOL*

[BM] Meeting Marijke-Heleen-Chantal

Ik zal het hondenverhaal waar Heleen het over heeft even vertellen Lachen

Afgelopen weekeind dus met Marijke samen naar Heleen geweest Lachen

Wij kwamen terug van de paardjes, en Heleen en ik stonden te wachten bij de lift in haar flat..

Ineens echt een gekef en er komen dus twee jack russel hondjes aangehold.. Precies mijn kant op..

Ik schrok er zo van dat ik echt een ijzige gil geef en bijna een meter de lucht in spring.. *LOL* Sloeg helemaal nergens op, en Heleen schrok zich dus helemaal de blubber van mij *LOL*

Marijke was al met de trap omhoog gegaan, en die zag het dus allemaal gebeuren( dmv weerspiegeling in de hal, waar ze nog net in kon kijken ), die lag dus boven helemaal in een vouw *LOL* Net zo goed als Heleen en ik Haha!

Die vent keek me toch raar aan joh! Verward Heb de hondjes trouwens wel geaaid, haha Haha!

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 12:30

hihi ja dat was wel grappig. ik dacht echt dat de wereld verging. wist ik veel dat ze van die keffers schrok hihi.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 12:32

phoenix4ever schreef:
hihi ja dat was wel grappig. ik dacht echt dat de wereld verging. wist ik veel dat ze van die keffers schrok hihi.

Schaamde me dood.. *LOL*

Ik moet er nog steeds vreselijk van lachen, tjeez wat een lompe actie zeg..

Ik had wel de tranen over mijn wangen lopen hoor *LOL* Hihi..

Nou ja, mij vergeet je nooit meer *LOL*

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 12:34

Ok, dit is wel een hele erge lompe van mij.
Ik heb eigenlijk een bril of lenzen nodig, maar vind het te veel gedoe. Ik zie dus alleen de mooie dingen dus levens Haha! Maar ok, we hadden les op school en ik zit zo met een vrinedin op het plein. Het lokaal waar we les hadden is op de 3e verdieping. Een meisje uit de klas roept tot een paar keer toe dat de les begon. Wij hadden niet erg veel zin en bleven even zitten. Vervolgens hangt de leraar uit het raam en staat te zwaaien dat ie nu echt begint. Wat doe ik (niet wetend dat het de leraar was) ik steek mijn middelvinger op en roep dat ze zich met haar eigen zaken moet bemoeien. Vriendin helemaal in een deuk en vraagt sinds wanneer de leraar een vrouw was. Bloos

Verder heb ik een paar jaar geleden op de mavo een keer een jongen letterlijk aan de haak geslagen. Ik had altijd zo'n spin om mijn tas op de fiets te kunnen binden. Ik was net op school, sliep nog half en liep door de gang waar het smoordruk was. Ik loop vrolijk met de spin te zwaaien en haak zo dat ding in de blouse van een jongen. Ik had niet door en liep gewoon verder. Resultaat: een hele kwade jongen en zijn blouse dwarsdoor. Lips are sealed

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 18:03

Yootha schreef:
Ik loop overal tegenaan. Daarom zit ik ook altijd onder de blauwe plekken. Huilen

Dat is ook het probleem met mij Huilen
En ik ben zo onhandig dat ik elke week wel weer van mn fiets afval.
En elke dag lig ik weer op de grond omdat ik struikel over mn ehm... voeten Haha! Frusty

yindey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 20:41

eeehmm mijn blunders....

Over alles heenvallen! Zo heb ik ook eens meegemaakt dat ik over een veertje van de vogels viel....Over hondjes vallen is bij mij ook eigenlijk normaal geworden!!

Tegen alles aanknallen komt ook dagelijks voor...Tegen een deur ofzo Lachen

Dan ook vaak op school met gym een bal tegen me harses krijgen...basketbal! DENISE VANG! ikke: huh? DOINNNGG!! tegen mijn hoofd.

Ook had ik eest altijd mijn tas aan mijn bed hangen (Nu moet je weten dat mijn kamer best onhandig ingeruimd is..) En ik wil versneld mijn kamer uit lopen en stap met mijn voet in mijn tas en lig vervolgens mooi op de grond...

Weer op mijn kamer: heb een kleedje liggen dat best wel glijd...Denise krijgt een mailtje dus rent de kamer in ZWIEEEP ik lig languit en word ondergelikt door mijn zorgzame Tracyhondje Lachen

en de trapvalactie heb ik ook vaakgenoeg meegemaakt...

En vroeger altijd op het paadje gaan rijden die je er elke les 2 x ervanaf gooide was ook leuk! Lachen paardje stopt en ik maak een mooie koprol over de nek en plof voor het beestje neer Lachen ik wed dat eht paardje een binnenpretje had..elke keer Lachen

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 00:08

Vreselijk leuk topic om te lezen, maar mij is de afgelopen tijd weinig gebeurd *LOL*

Ben gister toevallig bijna bij een jongen op schoot gevallen in de metro...en het ging niet eens expres Haha! De metro begon iets eerder te remmen dan normaal en aangezien mijn tas vrij zwaar was en ik net op stond zat ik echt net niet bovenop hem...Bloos