De eerste chocoladeletter van dit jaar...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

De eerste chocoladeletter van dit jaar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 15:02

Oke, daar gaat 'ie! Gekregen van een collega en hij heeft zeker 3 dagen in mijn la gelegen. Na diverse kilo's marsepein, gaat dan nu de eerste chocoladeletter eraan geloven *LOL*. Wat is er mis met Sinterklaas Verward Niks volgens mij. De banketletters liggen zeker ook alweer in de winkel??

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 15:04

En het gevulde speculaas, de chocolade kruidnoten en niet vergeten de banketstaven!

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 15:34

jammieeeeeeee gevulde speculaas das VETTTTTT LEKKERRRRRRRRRR

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 16:17

Erger nog, zag al een kerstboom staan bij de blokker, opegtuigd en al Maar, ik ben ondertussen ook begonnen aan de eerste pepernoten. Kon er niet meer tegen Knipoog

Anoniem

Re: De eerste chocoladeletter van dit jaar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 01:56

Lovely schreef:
Oke, daar gaat 'ie! Gekregen van een collega en hij heeft zeker 3 dagen in mijn la gelegen. Na diverse kilo's marsepein, gaat dan nu de eerste chocoladeletter eraan geloven *LOL*. Wat is er mis met Sinterklaas Verward Niks volgens mij. De banketletters liggen zeker ook alweer in de winkel??


CHOCOLADELETTERS? hmm, nu al? ach ik heb de kerstbomen voor onze klanten al besteld, en die moet ik in kerstpakje gaan rondbrengen, en laat jou bedrijf nou ook een klant zijn Haha! Dus ik in kerstmannenpakje moet straks al die gekke bomen brengen.

Maar kilo's marsepein? valt best mee toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 02:13

Nou, altijd als jij belt, dan sta ik toevallig net bij de kassa van de Jamin om weer 2 doosjes af te rekenen, hoe erg denk je dat het is Haha!?
Wahat? Kom je bij ons op kantoor in een kerstpakje een boom brengen??? Dat wil ik niet missen, geef me de datum en de tijd.... .

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 14:30

Lovely, graag klaar staan met (digi)camera Haha!
/me is een bakje pepernoten aan het wegwerken bij gebrek aan brood...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 02:06

Hahaha, dat zou mij ook kunnen overkomen hoor Haha!.
De pepernoten laat ik nog even links liggen, ik beheers me nog wel even. Een kort onderzoek vandaag bij de plaatstelijke AH leverde een negatief op vwb banketletters Boos!. Het is te hopen dat daar snel verandering in komt, ik heb een record te breken Haha!.

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 11:20

Nog niet gezien? Ik dacht dat ze bij ons al wel aanwezig waren. Ze lagen wel een beetje verdekt opgesteld, maar volgens mij waren ze het echt.

Ik neem jouw portie pepernoten, mag jij mijn portie chocoladeletters Haha!

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 22:45

Ik heb laast met Myrthe 2 chocoladeletters gekocht jammie! pepernoten at ik vorige maand al maar chocoladeletters zijn veel lekkerder.

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 23:39

Had al een paar weken geleden een gegeten...de eerste dag dat ze verkocht werden bij de blokker......heb er meteen een gehaald! Weet je wat pas lekker is...CHOCOLADE PEPERNOTEN!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 16:07

Ik heb er vorige week ook 1 gehad Lovers
Jammie
sinterklaas rules Cool

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 17:55

Ik wil er ook 1, zoo lekker!!
Ga me moeder maar is vragen of ze ook eens 'sinterklaas lekkernij' wilt kopen... pepernoten, marsepijn en daar bij hoort ook chocolade letters! Echt lekker, alleen mag ik van me zelf geen chocolade eten want ik krijg er puistjes van...

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 20:21

Ik wil er ook eentje!! Het liefst een witte!
En het liefst de letter B, dat is volgens mij de grootste letter *LOL*