Pieter Kersten opvolger Hans Horn

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Pieter Kersten opvolger Hans Horn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-02 00:08

Na dat jarenlang aangetoond was dat Hans Horn vooral om zich zelf te verrijken in de jurycommissie van de KWPN hengstencommissie zat is nu Pieter Kersten aangesteld. Ik twijfel niet aan zijn kundigheid om de springcapaciteiten bij een paard vast te stellen. En mischien heeft hij zelfs verstand van een paard dat geschikt moet zijn als vaderpaard. Maar heeft hij ook body genoeg om zich recht te houden tegenover die hele hengstehoudersmaffia. Daar heb ik mijn twijfels over ik denk dat hij te aardig is en dat is geen goede eigenschap binnen die wereld vol van haaien.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 00:11

Ik weet het niet,
stille waters.....

Verder kan je in je eentje echt geen bergen verzetten,
daarvoor zal de hele boel eens een keer diep omgespit moeten worden.


sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-02 00:13

Sjuimpje schreef:
,
daarvoor zal de hele boel eens een keer diep omgespit moeten worden.

Wie neem je daarvoor mee Verward

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 00:15

Ik zeg niet dat IK ga spitten Haha!

Trouwens,
mensen waarvan ik denk dat die het in de commissie goed zouden doen,
willen helemaal niet met dat geflikflooi te maken hebben, dat is eigenlijk de ellende...

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-02 00:18

Ja dat zie je overal ook in de politiek de goede mensen hebben een goede baan en geen zin in dat gepriegel helaas.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 08:39

Ach Sarabende denk je nu echt dat er enige verandering in komt? Die piest straks gewoon in de pot mee hoor Vroeger kon je in Sleen ook al een goedkeuring kopen.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Troef

Berichten: 1571
Geregistreerd: 27-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 12:16

Nu heeft Limburg ook zijn eigen afvaardiging .
Kersten-Rutten-Hendrix-Insp.Moors-Jantje Peeters en de Fam. Gordijn.

Dus .....niets mis mee. Knipoog

Een snelle wordt van zelf langzamer
Maar een langzame wordt .............

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-02 18:41

Ach vroeger had het zuiden ons Sjefke. Hij stond altijd nadrukkelijk te wijzen tijdens het keuren, zodat zijn "sponsors'' goed konden zien dat hij zijn best deed. Hij mag nog steeds merries beoordelen in Deure en veulens uitzoeken, dat moet dus toch ook schuiven.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Troef

Berichten: 1571
Geregistreerd: 27-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 18:48

Citaat:
Hij mag nog steeds merries beoordelen in Deure en veulens uitzoeken, dat moet dus toch ook schuiven.
_________________


Ja ik sprak hem zaterdagmorgen om 8 uur.

Hij vroeg wat ik al weken kwam doen.
En toen ik hem vertelde dat ik een evaluatierapport opstel in opdracht van leden van de fokkerijraad en een internet site werd hij boos. Knipoog

Een snelle wordt van zelf langzamer
Maar een langzame wordt .............

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 19:32

Tja.. het is wat in al die commissies etc.
Overal hetzelfde of het nu politiek is of de paardenwereld. tja ook dat is een grote vriendjes politiek Haha! Veel hoop heb ik nog steeds niet, achja misshcien komt daar ook een keertje een "pim fortuin" die daar veranderingen in brengt! Wie weet... maar tot dan denk ik niet dat er veel veranderd!

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 19:57


Nulla tenaci invia est via

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-02 21:01


Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 21:14

Iets vriendelijker mag ook wel Lips are sealed
Probeer je er alleen maar op te wijzen dat het oud nieuws is en dubbel-posts worden niet gewaardeerd.

Nulla tenaci invia est via

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 08:30

Margreet schreef:
Iets vriendelijker mag ook wel Lips are sealed
Probeer je er alleen maar op te wijzen dat het oud nieuws is en dubbel-posts worden niet gewaardeerd.


Off-topic: ik geloof dat ON niet erg druk bezocht wordt..........bovendien is het het soort nieuws wat wel in de juiste context geplaatst moet worden, wil je reactie krijgen.

Als je op die manier met je onderwerpen moet omgaan, kan je bijna geen onderwerp meer aansnijden, want dan is heel veel al wel eens gezegd hier.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-02 08:56

Margreet schreef:
Iets vriendelijker mag ook wel Lips are sealed
Probeer je er alleen maar op te wijzen dat het oud nieuws is en dubbel-posts worden niet gewaardeerd.


Slaan we door of gaan we af????

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 09:27

Troef schreef:
En toen ik hem vertelde dat ik een evaluatierapport opstel in opdracht van leden van de fokkerijraad en een internet site werd hij boos. Knipoog


Haha, dit vind ik wel weer grappig, vooral die internetsite. Wat heb je daar precies over gezegd? Hoe ver staat het met de evaluatie overigens??

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 12:35

Pieter Kersten te aardig? Nou je kent m duidelijk niet. Hij is aardig maar ook ongelooflijk straight.

Ik word altijd zo moe van dit gezeik. Al zolang ik op keuringen kom lopen mensen te zeiken over vriendjespolitiek. En dat zijn altijd de mensen die hun merrie niet ster zien worden of hun hengst niet goedgekeurd zien worden. Dan fokken ze met een steronwaardig dier en zijn ze boos als een prominente fokker zijn fokproduct wel op kop ziet staan. Ja heeeel vreemd, túúrlijk vriendjespolitiek. Ga dan lekker bij het NRPS fokken ofzo?!!

De hele fokkerijwereld stikt gewoon van de slechte verliezers.

En leuk hoor al die kritiek, maar het is natuurlijk wel verdomd lastig om een man met alle capaciteiten en kennis te benoemen voor de hengstenkeuringscommissie die geen enkel (handels)belang heeft….die zijn er toch niet of nauwelijks? Maar misschien hebben jullie als beste stuurlui daar een pasklaar antwoord op?

Culemborg here I come!!

Troef

Berichten: 1571
Geregistreerd: 27-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 12:41

ik doe er niet moeilijk over.

Ermlo is de scheidsrechter waar elke fokker voor zichzelf uit maakt
of die hengsten hem passen.

Trouwens we hebben er maar hooguit 10 per jaar nodig.

En in 3 jaar is er best wel een bij die je past. Knipoog

Een snelle wordt van zelf langzamer
Maar een langzame wordt .............

PJ
Berichten: 27
Geregistreerd: 26-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 21:19

U durft: hengstenhoudersmaffia? Verklaar U nader!

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-02 21:48

Wie vertegenwoordigd u ???????????????

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 11:02

Ojeeeeeeeeeee wegwezen hier Haha!:D:D:D:D:D
Of gaat u de hele kwpn commisie blootleggen, ben benieuwd wat voor criminele activiteiten er dan naar boven komen Haha!:D:D:D:D:D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider, SuperMinx en 66 bezoekers