Nieuw paard en Tinka weg..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Nieuw paard en Tinka weg..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-02 19:31

Eigenlijk niet echt een verslag van de dag maar van iets langer dan een week. Zat al een tijdje met het idee in mijn hoofd om Tinka te verkopen en een ander paard te gaan kopen. Verleden week liep ik dus tegen een paardje aan wat we helemaal aansprak, en afgelopen zaterdag heb ik hem opgehaald! Voor foto's zie: [ITP] Mijn nieuwe aanwinst
Hij heet Casanova en is een ruin van 11 jaar, duits gefokt (Rheinlander).
Tinka heeft het ook helemaal naar haar zin bij haar nieuwe eigenaresse, hoorde dat ze vandaag heerlijk in de wei en in de blubber heeft gestaan en haar eerste buitenrit er al op heeft zitten.
Met Casanova heb ik vandaag de binnenbak, losgooibak en de spuitplaats verkend, gelongeerd, in de buitenbak gereden en als laatste is hij ook de stapmolen ingeweest. Kortom hij heeft de hele stal in 1 dag gehad!

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe


Lizz

Berichten: 8888
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 20:23

tis moeilijk om afscheid te nemen maar het is voor beide partijen beter af zo! leuk dat je het goed kan vinden met je nieuwe paard en nog veel plezier ermee
groetjes lies

Dankjewel Koos en Lub voor de mooie jaren.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 21:13

Karin stuurt me net deze link:
Wel geinig, ik rijd namelijk een Tinka die een afstamming is van de KWPN-hengst Casanova, hoe toevallig *LOL*
Fijn dat Tinka zo goed terecht is gekomen en veel plezier met je nieuwe paardje. Leuk paard trouwens zo te zien op de foto's!
Gefeliciteerd hoor.


maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 21:50

Jammer dat Tinka weg is. maar je nieuwe paard ziet er ook supergaaf uit! Veel plezier met hem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 22:32

Zo, die heeft een drukke dag gehad Haha!, alles ging goed neem ik aan?. Hij stond vanavond heerlijk rustig in zijn stalletje, hij kwam af en toe kijken wat wij aan het doen waren Lachen.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 22:35

Hij is echt leuk hoor!
Ik hoop dat je er heel veel plezier aan beleeft!

Was de buitenbak vandaag dan alweer helemaal berijdbaar? Toen ik gister wegging hadden ze hem net helemaal blank gezet zodat hij nog wat kon inklinken.. Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 22:46

De bak was gisteren laat alweer droog en vandaag lag ie er prima bij. Dit even ter info Haha!

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-02 05:07

Lovely schreef:
Zo, die heeft een drukke dag gehad Haha!, alles ging goed neem ik aan?. Hij stond vanavond heerlijk rustig in zijn stalletje, hij kwam af en toe kijken wat wij aan het doen waren Lachen.


Ach ja, ik dacht dan heeft hij alles gelijk maar gehad Haha! , en hij vond het prachtig, en ik ook! Je hebt hem toch wel even een aaitje gegeven toen hij kwam kijken bij je?

Sjuim: de buitenbak was nu goed te doen hoor, ik was de eerste die er in reed vandaag, vind ik altijd geweldig zo'n hele strakke gladde baan en daar mag je dan allemaal voetstapjes in zetten Verward Ik dorst het niet aan om voor de eerste keer al gelijk de binnenbak te pakken met al die mensen in de kantine Haha!

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 09:19

Von schreef:
Ik dorst het niet aan om voor de eerste keer al gelijk de binnenbak te pakken met al die mensen in de kantine Haha!


Zolang ze in de kantine blijven zitten, is er toch niks aan de hand Haha!?

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 09:22

Goh, dus je hebt toch maar besloten om een ander paard te kopen? Fijn dat je een leukerd gevonden hebt en dat Tinka ook een goed plekje heeft gekregen. Ik hoop dat het met Casanova allemaal wat makkelijker gaat! Ik ga zo even naar de foto's kijken, ben heel benieuwd!

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 15:08

veel plezier en geluk met je nieuwe paardje

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _MelissaV, Bloodymary, jokari, nafkedemi en 28 bezoekers