[CHALLENGE] 2017: Een tekening per dag/week/maand

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Seven

Berichten: 21188
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: [CHALLENGE] 2017: Een tekening per dag/week/maand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 20:27

Hb heeft een hardere stift dan de B's die word daardoor sneller krassig inderdaad
Je zou wat zachtere potloden kunnen gebruiken en dan kortere haaltjes in de haar richting dan word het minder krassig

Pastel tekeningen, Naambordjes, schilderijen
klik klik klik



Nora_lovely

Berichten: 167
Geregistreerd: 11-09-16
Woonplaats: in the middle of nowhere

Re: [CHALLENGE] 2017: Een tekening per dag/week/maand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 20:53

Oké bedankt voor de duidelijke uitleg!
Ik ga er mee aan de slag.

when you climb in the saddle, be ready for the ride

Lovely Girl B+8 http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=145&t=1904520

Malenka

Berichten: 7555
Geregistreerd: 04-10-06

Re: [CHALLENGE] 2017: Een tekening per dag/week/maand

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 00:37

Ik heb helaas minder tijd dan ik zou willen. Vandaag wel een klein uurtje bezig geweest.

De krijtjes maak ik trouwens schoon Door ze gewoon aan mijn hand af te vegen. Ik ben afhankelijk van wat ik maak een smurf of goblin na een tijdje. ;)

Hopelijk heb ik dit weekend ook even de tijd om op jullie foto's te reageren.


Afbeelding

EvaLuna

Berichten: 470
Geregistreerd: 05-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 09:51

Malenka; prachtige haan, mooie kleuren. Ik moest even twee keer kijken wat er meekeek op de tekening!

Seven; de grijs blauw tinten van je Stier vind ik erg mooi. Het vogeltje lekker kleurrijk, mooie pose met de vleugels zo. Fantasiewerkje van je paard heel mooi, ze zijn heel herkenbaar in je stijl. Denk als je al de paardjes bij elkaar in een collage plaatst er ook een heel fijn beeld ontstaat.

Sanneb; je paardje kijkt heel zachtaardig, knap! Mooie combi van de markers en acryl

Joey-lover; heel gaaf gedaan, heel eigen.

Selina: vrolijke cartoon!

Sanneb: met of zonder fineliner is hij prachtig! Altijd lastig te bepalen wanneer een werkje af is. Werk zelf ook altijd graag met fineliner.

Eclair98; mooie lineart van een giraffe
Joey-lover: prachtig hert in een mooie pose zo achterom kijkend.

Kallipooh; prachtige studie weer, je zou ze zo tot een biologie boekje kunnen bundelen. Je fantasiekat is ook heel sprekend.

8nnemiek; wat een gaaf naambordje, knap zo precies werken op hout. En leuk die cartoon!

Pluizebolpum; heel mooi sfeervol en en warm sfeertje in je flamenco danseres.

Renskefrea: mooie uil!

Sorry diegene die ik vergeten ben

Elke dag tekenen lukt helaas niet maar 1 per week is weer wat te weinig
No 52/4 kleurrijke fantasiepaardjes met potlood/viltstift

Afbeelding

Seven

Berichten: 21188
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: [CHALLENGE] 2017: Een tekening per dag/week/maand

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 10:23

Bedankt voor je feedback evaluna
Dat idee kwa collage had ik zelf inderdaad ook gehad :j

Reageren op tekeningen doe ik straks weer als er meer zijn geplaatst

Pastel tekeningen, Naambordjes, schilderijen
klik klik klik


RenskeFrea

Berichten: 866
Geregistreerd: 03-02-13
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 11:58

sanneb: gewoon een keer proberen in een keer te schilderen, dat is best leuk. Mijn tekeningen begin ik tegenwoordig door gewoon met kleurpotlood of krijtje te beginnen, zonder eerst te schetsen. Soms lukt het soms helemaal niet :P
joey_lover: de blik heb je erg mooi te pakken en ik vind het juist wel mooi, zo subtiel ingekleurd. En inderdaad, gewoon veel proberen en doen, desnoods maak je een kopie om het daarop te proberen?
Als je elke dag door gaat dan komt dat vanzelf goed.
eclair98: ik probeer me voor te stellen waar je een liniaal voor gebruikt :P maar ik vind je schets erg mooi geworden, het is echt een giraffehoofd :) volgende stap inkleuren?
Seven, mooi paardenhoofd weer, hij kijkt wel een beetje treurig. Ik vind alleen die ene pluk helemaal opzij een beetje vreemd :)
sanneb: ik vind ze allebei mooi, met fineliner maakt het iets scherper, maar zonder heeft ook zeker wel iets. Prachtige creatie iig!
Telpeva: ziet er al mooi uit, je pennenbakje. Leuk als je zo creatief je werkspul kan versieren.
Nora_lovely, mooi oog. Ik kijk alleen een beetje raar aan tegen het vierkantje middenin. Dat komt denk ik door dat er geen grijstint/kleurverschil in zit, waardoor het zo opvalt. :)
Selina: wat een leuk paardje, mag je best vaker doen hoor. Serieus tekenen is ook maar zo serieus altijd. Maar genoeg dagen in een jaar om alles uit te testen :D
joey_lover, het zou zomaar kunnen dat de verhoudingen van het hert niet kloppen. Ik heb m namelijk zo uit de losse pols geschetst. Ik weet ook zeker dat de verhouding van de vos niet klopt, op het plaatje was ie veel breder :P Mooi zeg, zo'n achtergrond en dan die dieren erin. Wat maak jij toch prachtige dingen, top gelukt!
Seven: mooi zeg, fijn ingekleurd :)
sanneb: dat heb je mooi opgezet met markers, dat doe ik je dus echt niet na met wat voor stiften dan ook :P Ik kan alleen die donkerbruine streep rechts niet helemaal thuisbrengen, het lijkt te hoekig. Maar het hoofd is echt prachtig. Tof zoveel verschillende kleuren stiften. Dat heb ik onderhand wel met potloden, door elke keer een paar bij te kopen, maar voor mijn gevoel nog steeds te weinig kleuren :P
eclair98: lief konijntje, zo simpel maar echt mooi gelukt.
Seven, waar haal je de tijd vandaan om er meerdere per dag te maken :P Ik heb al moeite met 1. Maar deze stier is ook weer mooi gelukt. hij kijkt echt arrogant.
Malenka: die wordt al wel echt mooi, ik ben benieuwd hoe die eruit ziet als die af is. maar zo vind ik hem eigenlijk ook wel wat hebben :D
Evaluna: wat een leuk idee zeg zulke schetsjes. Superleuk gedaan!
sanneb: ik vind het een interessant portret maar kan niet helemaal thuisbrengen hoe het in elkaar steekt :P Zou zo moderne kunst kunnen zijn :D

Donderdag kwam ik terecht in een regenbui en omdat ik weer zin had een vosje te tekenen wilde ik een natgeregende vos proberen. het is niet helemaal duidelijk geworden, en het origineel zag er iig veel sneuer uit :P Door tijdgebrek moest ik alweer snel stoppen, zonder voldoende kleurtjes te gebruiken. Vandaag nog beetje verder proberen uit te werken, maar eigenlijk geloof ik niet zo in mijn challenge tekeneningen een andere dag verder af te maken. Wil dan liever weer tijd steken in nieuwe tekeningen :)
Ben bij deze gewoon met een bruin potlood begonnen bij het hoofd en zo verder uitwerken, dus niet eerst schetsen, waardoor de verhoudingen niet helemaal zo zijn als ik wilde.
Dit is met coloursoft potloden in mijn schetsboekje:

Afbeelding

Gister een snel krabbeltje gemaakt van een gnoe, met pastelkrijtjes en - potloden, van een eigen fotoreferentie. Ook weer wat weinig tijd dus is ie nog wat krasserig,

Afbeelding

Seven

Berichten: 21188
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 12:03

Door de flits oogt hij evil :=
Afbeelding

Waar ik de tijd weg haal ik doe ongeveer 15 min over een tekening kwa inkleuren dus dat gaat vrij vlot verder zit ik continue thuis door de baby :D

De pluk is een stuk manen die weg waait maar voren :j

Pastel tekeningen, Naambordjes, schilderijen
klik klik klik

eclair98

Berichten: 11603
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Re: [CHALLENGE] 2017: Een tekening per dag/week/maand

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 12:30

De linaal gebruik ik om te kijken hoe breed alles is en hoever bijv. De oren uitelkaar zitten!

14/365
Een beer een vosje in acryl verf. Ik gok 3 minuten werk per dier, maar vind ze stiekem erg leuk!Afbeelding

Shettepret

Berichten: 2207
Geregistreerd: 31-03-10

Re: [CHALLENGE] 2017: Een tekening per dag/week/maand

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 13:02

Wat toevallig Seven! Mijn eerste tekening (1x per maand) is ook een kat op een paal
Hij is erg leuk geworden!

Stapper

Our actions are what set things in motion

eclair98

Berichten: 11603
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 18:58

De eerste 12 vd 14. De andere zijn digitaal.:P
Afbeelding

Michelle_S

Berichten: 2721
Geregistreerd: 23-08-05
Woonplaats: Zuidveld (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 19:17

Zal straks ff op de rest reageren, mijn tweede werk van 2017:

Afbeelding

Www.auras-sportarabians.com

Nienke15

Berichten: 1642
Geregistreerd: 17-04-12
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 19:46

Malenka Het wordt erg mooi en realsitisch.

EvaLuna Erg gaaf, mooi met die kleuren erbij en lekker simpel!

sanneb Knap hoe je op een zwarte achtergrond met wit een oog ed. gemaakt hebt! Lijkt mij erg moeilijk.

RenskeFrea Wat is hij schattig geworden, hij ziet er erg verregend uit.
Die tweede is ook erg leuk, een silhouet, je ziet wel meteen wat het is.

Seven Deze is leuk! Hoe heb je die haren op de zwarte vlakken zo wit gehouden?

eclair98 Leuk geworden! En in zo'n korte tijd al helemaal.

eclair98 Nog maar 351 te gaan! Mooi overzicht wordt het al!

Michelle_S Wow :oo Het lijkt wel een foto, maar dan nog mooier!


Dit is de mijne van week 2, ecoline en oost indische inkt op A4:
Afbeelding

Tekeningen in opdracht, stuur voor meer informatie een pb!

lovelyfiefy

Berichten: 5091
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 20:17

Michelle_S schreef:
Zal straks ff op de rest reageren, mijn tweede werk van 2017:

[ [url=m/b0y66f.jpg]Afbeelding[/url] ]


o wauw.
Deze is wel heel mooi!

Sabrina Fotografie
Ook op instagram: SabrinaFotografie92 & waylonhaflinger & paardponymaatje

Jeika
Berichten: 2985
Geregistreerd: 20-01-15
Woonplaats: De achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 20:41

Nienke15 schreef:
Malenka Het wordt erg mooi en realsitisch.

EvaLuna Erg gaaf, mooi met die kleuren erbij en lekker simpel!

sanneb Knap hoe je op een zwarte achtergrond met wit een oog ed. gemaakt hebt! Lijkt mij erg moeilijk.

RenskeFrea Wat is hij schattig geworden, hij ziet er erg verregend uit.
Die tweede is ook erg leuk, een silhouet, je ziet wel meteen wat het is.

Seven Deze is leuk! Hoe heb je die haren op de zwarte vlakken zo wit gehouden?

eclair98 Leuk geworden! En in zo'n korte tijd al helemaal.

eclair98 Nog maar 351 te gaan! Mooi overzicht wordt het al!

Michelle_S Wow :oo Het lijkt wel een foto, maar dan nog mooier!


Dit is de mijne van week 2, ecoline en oost indische inkt op A4:
[ Afbeelding ]

Mooi kleurgebruik, maar het hoofd lijkt veel te groot :)

Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg

Seven

Berichten: 21188
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 21:06

De witte haren zijn met de witte gelpen getekend

Malenka
Mooie haan, nu al ben benieuwd naar het eindresultaat

Evaluna
Leuke tekeningen doen me aan grot schilderingen denken

Sanne
Gedurfd, mooi oog erin

Renskefrea
Nog wat krassig maar mooie belijningen het is gelijk duidelijk wat het is

Eclair
Leuke doodles en leuk overzicht zo

Shettepret
Ben benieuwd naar jou kat

Michelle
Prachtig portret erg mooi de haren en de zachte neus (ik mis alleen een oor :o )

Nienke
Wat een mooie tekening, heel sterk de kleuren, de compositie en die staart ik vind hem top.

Als afsluiter nog een doodle van mijn kant om kleinere neuzen te oefenen, hij is wel weer te cartoonachtige geworden helaas.

Afbeelding

Pastel tekeningen, Naambordjes, schilderijen
klik klik klik

Pluizebolpum

Berichten: 5006
Geregistreerd: 01-09-07
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 21:29

Even tussendoor, terwijl ik inspiratie op doe voor volgende week.

eclair98 Ah, schattig konijntje, zelfs op z'n kop is ie nog leuk. Vosje en beertje zijn ook leuk, eigenlijk gewoon een beetje snoezig zo. En leuk zo, bijna alles bij elkaar (wacht maar tot over 10 maand, dat wordt pas puzzelen om dat op één plaatje te krijgen). En jij was dat dus van dat schaapje. Had die wel ergens langs zien komen en was me toen al opgevallen. Ik vond die ook zo supersnoezig.
Seven Echt gaaf die stier! Wat een stoere kop.
Evil vind ik wel meevallen bij de kat (de blik van mijn kat als ik nog steeds niet het bed heb opgemaakt, dát is pas evil :') ). Wel mooi zo die witte haartjes bij het zwart, net als die lichtaccentjes op het neusleertje.
Hoezo helaas? Ik vind dat koppie wel heel erg leuk zo. Inderdaad misschien iets cartoonerigs maar het misstaat niet.
Malenka Wat wordt die haan mooi! En moest erg lachen om de 'kunstcriticus' aan de zijkant. Heb d'r ook zo eentje. :D
EvaLuna Wat een ontzettend leuke paardjes! Vrolijk met die kleuren ook. Zou zo iets zijn voor een illustratie of zo.
sanneb Gaaf, die zwartwit. Bijna abstract, en dan dat oog zo.
RenskeFrea Och arme, die vos...hij ziet er echt wel zielig uit hoor. De kop van de gnoe is echt gnoed. Vind 'm zo net een silhouette zo, komt ook door het zwart/blauw.
Michelle_S Wauw. Ontzettend mooi en wat een werk, al die haartjes.
Nienke15 Ik vind 'm mooi zo, ondanks dat ik wat rare ideeën heb bij die spikkels bij de kont. Moeilijke houding, maar gaaf gedaan.

* Love Always 1991 - 2018 *

Seven

Berichten: 21188
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: [CHALLENGE] 2017: Een tekening per dag/week/maand

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 21:47

Bedankt Pluizebolpum
Ik wil wat realistischer tekenen met markers is lastig daarom jammer :D

Even een poging tot realistischer gedaan met een oog (Ja net even gemaakt )
Afbeelding

En even ingekleurd
Afbeelding

Pastel tekeningen, Naambordjes, schilderijen
klik klik klik

Telpeva

Berichten: 14681
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 22:40

Mijn oefening van vandaag, airbrush op airbrushpapier.

7/180
woestijnratje
Afbeelding

Ever make mistakes in life? Let's make them birds. Yeah, they're birds now.
http://www.migaria.com/popcorn.gif

joey_lover

Berichten: 1286
Geregistreerd: 13-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 00:01

Gisteren had ik nauwelijks tijd, dus alleen even een snelle schets gemaakt.

13/01
Afbeelding

En zal ook meteen even verder gaan met reageren:

Pagina 19

eclair98, leuke vis! Vind hem juist met stift wel erg leuk hoor! Je ziet niet dat je het even snel gedaan hebt.

sanneb, oeh gaaf! Ik vind zelf dat de grijze kleur (bij bijv boven op de nek en bij het hoofd) wat afbreuk doet aan het geheel, hierdoor wordt het hele plaatje namelijk naar mijn gevoel wat grauwer. Maar zelfs met dat vind ik hem erg mooi!

Seven, leuk te zien zo de schets en daarna het ingevulde paard. Vind hem erg goed gelukt. Mooi hoe je verschillende kleuren bruin
erin verwerkt hebt.

mhollander, wat een ontzettend leuke cartoon! Lekker vrolijk.

kallipooh, weer erg gave schetsen! Ze zouden wat mij betreft zo als illustraties in een boek kunnen over deze dieren.

AmyLyklama, vind hem erg knap zo uit het hoofd. Qua anatomie klopt het inderdaad niet helemaal, maar de ogen zijn heel levendig en ik vind dat je het haar ook ontzettend mooi getekend hebt.

Pagina 20

RenskeFrea, vind hem zonder kleurtjes anders ook erg mooi hoor! En gelukkig zitten er nog genoeg dagen in het jaar om hem wel een keertje met kleur te doen :D

eclair98, leuke giraffe! Verhoudingen lijken mij goed te zitten. Ga je ook nog inkleuren of hou je het voor nu bij line arts?

Seven, mooi weer! Doe je dit nou uit je hoofd of wel met voorbeeld?

sanneb, deze is ook erg mooi. Weet eigenlijk niet welke van de 2 ik leuker vind. Bij de fineliner springt het paard er wat meer uit, maar maakt het ook wat cartoonachtiger. De tweede vind ik wat mysterieuzer.

Nora-lovely: mooi oog hoor! Was denk ik nog sterker geweest als je iets meer met licht en schaduwen had gewerkt.

Selina, ooh, ik vind hem leuk! Goede vriend heb jij :j

levelyfiefy, dank je wel. Wilde eens wat anders dan normaal doen, en toen kwam deze er zo uit. Ben er zelf ook wel tevreden mee.

Seven, mooie vogel. Leuke kleurtjes en knap gespeeld met licht/donker.

sanneb, vind hem anders al erg goed hoor, zo voor de eerste keer met markers. Geinig trouwens dat er zoveel in dit topic met markers bezig zijn. Ik heb ooit voor m'n studie eens wat met markers moeten doen, maar die zijn daarna toch echt achter in de kast beland, kon er niet zoveel mee :+

eclair98, schattig konijntje!

Seven, wat een gave stier! Hij straalt echt kracht en arrogantie uit. Super!
Antwoord op jou vraag: ik heb eerst geschetst, toen wat kleuren uitgezocht en deze verdund op plasticfolie gedaan. Toen het papier op de folie gelegd en alles een beetje door de folie heen over het papier uitgesmeerd. En daarna vooral met witte verf de high light geschilderd en hier en daar nog wat schaduwen toegevoegd.

Pagina 21

Malenka, hihi, mijn eerste reactie was 'wat heb je aan de linkerkant de veren ontzettend pluizig weten te tekenen' maar toen zag ik dat je een bewonderaar had :D Vind de kop al wel echt schitterend! Ben benieuwd naar de rest :j

EvaLuna, wat een ontzettend schattige schetsen! Leuk zo met die verschillende kleurtjes en verschillende poses.

sanneb, ooh, vind deze wel intrigerend. Het oog is erg duidelijk, maar moest verder even kijken hoe die in elkaar zat. Maar dat maakt hem juist wel sterk :j

RenskeFrea, ja, heb inderdaad ook gedacht aan een kopie, maar eigenlijk moet ik gewoon niet bang zijn om te schetsen. Als het vandaag lukt, dan gaat het me vast nog wel een keertje lukken om een goede schets te maken. Dus eigenlijk moet ik gewoon durven om ook eens een goede schets te verknoeien :D
Achgossie, wat een zielig beest, die vos. Ik vind dat je zijn uitdrukking echt ontzettend goed hebt weer gegeven. Krijg spontaan medelijden met hem.
De gnoe vind ik ook leuk. Mooi zo met dat blauwe in de vacht.

Seven, ik vind hem leuk hoor. Al kijkt'ie inderdaad wel een beetje boos.

eclair98, Leuk zo alle tekeningen bij elkaar. Vind de laatste 2 ook knap gedaan hoor. Mooi om te zien hoe je met de dikte van de lijnen speelt om schaduwen weer te geven.

Michelle_S, wauw, gaaf hoor! Vind vooral de snuit en het oog echt ontzettend knap gedaan. Ben je van plan elke week zo'n gedetailleerde tekening te maken?

Nienke15, jaaa, deze vind ik ook weer geweldig! Het hoofd is inderdaad erg groot, maar ik denk dat dat komt door de hoek waaruit de foto van het paard genomen is.

Seven, tja, realistisch of niet, ik vind hem gewoon gaaf :D
Ik denk dat je wat realistischer werk krijgt als je stopt met het omlijnen van de tekening.
De ogen zijn ook wel erg gaaf! Zowel zwart/wit als ingekleurd lijkt het oog echt te glanzen. Knap!

Telpeva, wat een ontzettend schattig woestijnratje! Vooral de handjes lijken mij erg moeilijk, maar zijn erg goed gelukt! Ik vind hem wel nog een beetje wazig lijken. Maar dat is volgens mij iets wat je al snel hebt bij airbrushen of niet?

Zo, volgens mij heb ik nu iedereen weer gehad. Nu snel verder met de tekening voor vandaag :)

RenskeFrea

Berichten: 866
Geregistreerd: 03-02-13
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 00:12

morgen weer reactierondje.
Mijn tekening van vandaag, met pastelpotloden, weer zonder potloodschets vantevoren :)

The Raven
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door RenskeFrea op 15-01-17 00:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Seven

Berichten: 21188
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 00:15

Dat wil ik morgen doen inderdaad niet meer omranden kijken hoe dat uitpakt :j
Ik teken na of uit mn hoofd het oog heb ik een voorbeeld voor gebruikt, de stier ook

Bedankt voor je uitleg heel anders dan verwacht maar het resultaat is top :D

Mooie schets ook van de otters

Wat een mooie raaf Renskefrea :j
Mooie tinten en glans er over

Pastel tekeningen, Naambordjes, schilderijen
klik klik klik

joey_lover

Berichten: 1286
Geregistreerd: 13-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 01:46

RenskeFrea, de raaf is goed gelukt! Mooi zo met die blauwe glans.

Seven, Dank je wel. knap dat je het uit je hoofd kan!
Ben benieuwd hoe de tekening morgen dan zonder randje wordt.

Dit is mijne van vandaag. Ik had eigenlijk iets heel anders in m'n hoofd, maar het wilde allemaal niet zo vandaag en dit is er uiteindelijk uit gekomen.

14/01
Afbeelding


Seven

Berichten: 21188
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: [CHALLENGE] 2017: Een tekening per dag/week/maand

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 05:38

Goh weer zo'n pareltje Joeylover
Heel sterk kwa ogen, die blik en die poot
Ik hou er van

Pastel tekeningen, Naambordjes, schilderijen
klik klik klik


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers