Mijn besluit staat na 2 jaar nadenken vast ik wil

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 17:42

ben nogsteeds diep aan t nadenken, zit nu in mn exsmenjaar en moet tog maar n op gaan schieten met mn keuze........ weet t egt absoluut nog nie!

KUSZIES SASKIA HOEFJES DIVANA!


xXIreenXx

Berichten: 1067
Geregistreerd: 19-07-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 17:46

Ik zit nu ook in het eindexamenjaar.., ik wil iets met paarden gaan doen hier denk ik al aan vanaf dat ik begon met de paarden maar je verdient er heel weinig mee dus mijn ouders zeggen dat ik een baan moet nemen die genoeg verdient zodat ik paarden erbij kan doen zegmaar, maar wat ik wil ligt gewoon bij de paarden en daar ben ik heel zeker van

Boque | Bokai | Buka | Boksel

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 17:52

Ik wil ook met kinderen gaan werken, ik studeer nu pedagogiek.
Ik hoop later zoveel geld te verdienen dat ik zelf een paar paarden kan kopen.
De paarden wereld kan echt ontzettend hard en zwaar zijn en er zijn al zoveel meiden die een paarden opleiding doen.
Maar als er een opleiding was over het gedrag van paarden die niet particulier was had ik die opleiding ook gedaan.

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 17:55

Verloskundige: leuk!
Paar meiden uit mijn klas wilden dat ook doen, maar waren niet aangenomen op die school. Er is maar een beperkt aantal plaatsen geloof ik he?

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 19:27

Ik vind t echt ontzettend moeilijk. Maar zoals het er nu uitziet ga ik richting Recreatie doen. En toch twijfel ik ergens maar waarom? Verward
Ik zit nu ook in 't examenjaar dus moet wel opschieten...

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 19:28

Denk toch dat je meer met de moeder bezig ben dan met de baby's! Lachen Of niet?

Sassje
Berichten: 717
Geregistreerd: 27-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 19:29

ik weet het al wat ik wil worden al jaren: dierenarts-assistente! maar weet nog niet naar welke school

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 20:05

ik heb sinds een jaar ofzo dat ik echt een beeld heb wat ik wil gaan doen (architectuur of ontwerp)
daarvoor wist ik het ook niet echt...
Mij leek deze kant wel leuk, en het is ook een kant waar ik beter in ben... dus dat kan dan lekker samen... Knipoog

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

ushi

Berichten: 2895
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: Manchester

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 20:39

ik wil later dierenarts worden
zit in groep 8 maaja
moet je wel veel voor leren
en kan alleen als ik het wil

Al val ik nog zo diep, ik kom altied weer terug!

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 21:12

Ik wist al redelijk snel wat ik wou worden, en nu BEN ik dat al. Ik ben Leidster op een kinderdagverblijf. Erg leuk, maar soms wel zwaar werk.

Het is zo fijn om klein te zijn!!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 22:10

Ik heb 3 jaar gewerkt en weet nu eindelijk wat ik wil. In februari start ik met de MBO opleiding verpleging!

* To Belg, or not to Belg *

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 22:21

wat ik wil worden? wat ik wel weet is dat ik later instructrice wil worden maar dan gewoon voor de lol en niet als echte baan. verder weet ik het nog niet.maar ik ga wel de dieren/paarden richting op!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 22:26

Ik wil (waarschijnlijk) biologie en medisch laboratoriumonderzoek (jaja..) gaan doen. Zit nu ook in mijn examenjaar. Maar ik weet het nog niet zeker.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 10:09

Ik wou vroeger altijd kraamverzorgster worden...
Zit nu te twijfele tussen paarden fysio...ik vind anatomie enzo echt leuk alleen 6 jaar lang een studie daar heb ik niet zoveel zin in en neurologie is echt niks voor mij

Dus ik denk dat ik toch lekker voor de pabo ga! Me hart gaat uit naar kinderen en paarden, maarja je moet er 1 kiezen en me keuze wijkt toch meer uit naar de pabo...

22 Januari verwachten we ons kleintje

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 10:12

Ik wil iets met kinderen of mensen met een verstandelijk of lichamelijk handicap gaan doen Lachen

Vroeger wilde ik altijd veearts worden, maar daar ben ik na een paar jaar toch helemaal vanaf Haha!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 10:22

he lein, ik ben ook leidster op een kinderdagverblijf, idd wel zwaar maar erg leuk.....ik werk nu 13 uren per week en verder inval, in een vertikale groep, en jij?


Mellow

Berichten: 6458
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 10:22

spw.
dan kom ik waarschijnlijk bij anna-jelly op school.
eerst mbo niveau ofzo en dan hbo.
en dan kindercrecheleidster maar heb eigenlijk geen idee wat voor opleiding je daarvoor nodig hebt.
iig ongeveer zo'n volgorde *LOL*

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 10:28

daar heb je spw-kinderopvang voor nodig, eventueel zou je er nog sph achteraan kunnen doen (hbo)
ik heb de bredere vorm van spw nog gedaan, dus ik kan ook bij verstandelijk gehandicapten, ouderen etc. werken!
(maar kinderopvang vind ik 't leukst

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 11:27

Ik ga na mijn examen studeren in Delft. Food & Business
Lachen

Het leven is een gebakje!

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 17:37

ik dacht dus dat ik eindelijk wist wat ik wilde worden en bem dit jaar dan ook met de opleiding mbo verpleegkunde (bbl) begonnen en mijn instelling is een algemeen ziekenhuis
maar ja fout gedacht ik ga toch voor de pabo , heb ik afgelopen vrijdag ook toelatingsonderzoek voor gedaan en qua profiel en niveau moet het makkelijk kunnen volgens de uitslagen (nu nog even wachten op het intake gesprek

als dat niet doorgaat stap ik over van algemeen naar psychiatrische verpleegkunde en dan uiteindelijk jeugdpsychiatrie

groetjes sonja

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 17:48

Ik wilde jarenlang dolgraag naar Deurne, en dat heb ik twee jaar gedaan, maar ik ben toch van dat idee afgestapt, omdat fulltime in de paarden werken heel leuk is, maar ook heel zwaar, en dat moet je ervoor over hebben. Op een gegeven moment had ik dat niet meer.
Nu doe ik MEAO, dus MBO Administratief-Economisch, en hierna wil ik journalistiek gaan doen. Jammer dat ik eerst een foute keuze heb gemaakt, ik ben pas 25 als ik van school afkom. Maar ach, ik heb wel een diploma voor een baan in de paarden (die helemaal niks voorstelt, maar ach), dus ik heb er wel wat aan gehad.

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Abiola, carineken, Evito_06, Fris, Ghazella, nuscaniels en 32 bezoekers