Bedankt allemaal voor jullie steun.....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-01 16:46

Lief dat jullie me steunen. Het was verschrikkelijk om vandaag naar stal te gaan en daar zijn stal leeg te moeten maken en de kast waar zijn spullen in zaten op te ruimen. En dan iedereen die vraagt Waar is je paard? en Ga je weg hier? of Heb je wedstrijd gehad. En steeds weer moet je het vertellen. Gelukkig heb ik hele lieve mensen om mij heen en dan denk ik aan mijn ouders zusje en Mayo en natuurlijk jullie allemaal en in het bijzonder mijn lieve andere paardje 'Meis' zij is echt een super schat. Nogmaals bedankt. Liefs Merilyn en hoop ik een hemels voetje van Muts.


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 16:48

daar heb je t voor joh, ik hoop dat t je goed doet dat iedereen met je meeleeft. lucht je hart hier gerust

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 16:53

What are friends for! Merilyn ik denk aan je. Remember: jouw hart is mijn hart en jouw tranen zijn mijn tranen!

Love you!

Dikke knuf Mayo

Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 16:56

En elke keer als je je rot voelt, dan gooi je het er maar uit op bokt. Jij bent degene die nu troost nodig heeft en als wij het kunnen geven, dan graag!

Nogmaals heel veel sterkte! Het was de beste keuze die je kon maken... ondanks dat het zo erg is...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, __danielle__, __Sannne, Besje, huckellover, MarjanB, moeshie, ogidni, Paloma_Janet, RobinSputnik, sandra1312, spookyskippy, Typhoon, Xanthippe en 60 bezoekers