Dravers en pleasure???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Luke
Berichten: 26
Geregistreerd: 16-09-02
Woonplaats: Haulerwijk

Dravers en pleasure???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-02 21:35

Hoi, ik ben benieuwd of er iemand op bokt western rijd met zijn draver. Ik rijd zelf wedstrijden met mijn draver, nu deed ik altijd mee met trail en reining. Maar ik ben erg benieuwd of er ook mensen pleasure rijden met hun draver. Volgend jaar wil ik het een keertje proberen, kijken of het een beetje wil. Als er nog iemand een trainingstip weet, dan hoor ik het graag. Groetjes Marielle

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 21:37

Westernfreak rijdt western met haar draver. Ik weet niet of ze ook pleasure doet met dat scheurijzer Knipoog

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 01:17

Nee, geen pleasure al heb ik nog geen shows gestart en ben ik nog maar 2 maand bezig met haar.
Haar rustigste galop is namelijk een viertakt, dus zal ze iedereen voorbij scheuren Haha!
Ik denk dat ik wel gewoon een gok ga wagen, hoor. Ik hoef niet perse in de prijzen te vallen en het is toch weer wedstrijdervaring die we opdoen. Bovendien, misschien dat het beestje er wel rustiger door wordt....

VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 15:13

joh ik wil met baily oook in de pleasure starten maar de scheurt ook nog iedereen voorbij(hoezee) en ik ga idd ook voor de ervaring....

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 17:08

Ik heb vroeger op een manege draver mee gedaan aan de pleasure. Geen onverdeeld succes. In de pleasure werd ik er altijd uitgereden omdat haar gangen te snel waren. Tijdens het galoperen wilde ze van voren nog wel een galoperen en van achteren draven. Lukte niet altijd om dat op tijd te corrigeren.
Maar bij de western horsemanship ging het stukken beter. Daar wordt meer op de samenwerking tussen paard en ruiter gelet en daar scoorde we, ondanks de mindere gangen van de draver, nogal eens hoog.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48387
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 17:36

ik probeer ook western te rijden met mijn halve draver.... ze gaat in eens gigantisch hard.... afhankelijk van hoe haar bui is... maar ik wil me gaan storten op de trail en pleasure denk ik....