Lijk wel een verzopen kat :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-01 17:10

Ben net terug van Sunny,en lijk net een verzopen kat Boos! ...Was ik Sunny net buiten aan het poetsen,kwam me der toch een stort en onweerbui aan! Snel Sunny en alle andere dieren natuurlijk binnengezet vanwege de zware regen en de hevige onweersklappen,was ik het jonge (2 weken oude) kalfje vergeten.Tussen twee klappen door rende ik naar buiten en heb hem een box ingeduwt...Met z'n alle (lees:5 dieren) stonden we in de grootste 6 bij 3 meter box waaronder 2 paarden en het kalfje.Nou ik begon maar zachtjes tegen ze te praten want ze waren zo bang! Het onweer was hier ook wel hard hoor! Ik moest effe mijn tasje van mijn fiets afhalen en kwam ik terug: Sunny stond weer buiten,nou sunny leek dus ook net een verzopen kat...Na de onweerbui heb ik Sunny in een lege box gezet om op te drogen en heb haar drooggewreven...en ikzelf kwam als een verzopen kat thuis...Niets beterz dan het weekend toch? Haha! ¿¿¿¿¿??????

P.s nu onweerd en regent het hier weer,ik zit in zaanstad...


Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 17:16

Ik zit ook in Zaanstad en ben mijn bezoek aan mijn paardje nog even aan het uitstellen *LOL* Het wordt al wat lichter, dus ik ga het zo maar wagen. Party!!

Navragen is beter dan afvragen.

Sandra_H

Berichten: 2714
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 18:35

Hm, ik heb er dus ook middenin gezeten. Ik wilde vandaag m'n eerste echte (tot nu toe alleen maar gestapt om/in het dorp) buitenrit maken. Volgens Frans (m'n verkeerde helft) zou het alleen in het oosten en zuiden gaan onweren dus ik ging het erop wagen. Tijdens het poetsen kwamen de eerste spettertjes, en toen ik op een gegeven moment (het had wat voeten in de aarde maar daar tik ik wel een apart bokje mee vol) onder het tunneltje richting spaarnwoude stond hoorde ik de eerste klap. Half uur in het tunneltje gestaan en toen verder. Voor de rest heb ik het droog gehouden, en ik maakte een tussenstop op stal (hij staat nu op het land nl.) omdat ik de agenda nodig had om lesafspraken te maken. Sam in de longeerbak, en tijdens m'n telefoongesprek zag ik alweer een flits. Sjips....!! Toen een gigawolkbreuk (Velserbroek, niet zover van Zaanstad dus, het was om een uur of kwart voor 5) met flink onweer. Sam stond dus buiten, maar die had er niks van. Ja, de regen vond ie duidelijk minder. Maarja op het moment kan hij niet op stal dus hij moest toch buiten blijven. Eindelijk werd het droog en toen het af en toe alleen nog maar rommelde ben ik met 'm naar het land gewandeld. Maar als ik zo es naar buiten kijk zijn we er nog niet vanaf.... Misselijk

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 18:40

jeetje, en dan te bedenken dat ik honey vanmiddag heerlijk in het zonnetje gheb staan vlechten!!!
Ok, er zijn een paar druppels gevallen, maar die waren op 1 hand te tellen

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 18:43

bij mij ook! Heb t paard van m'n vriendin ook nog heerlijk in het zonnetje staan te poetsen! ben zelfs een klein beetje bruin geworden. Les gehad in de buitenbak..
alleen heel ff regen gehad (net zoals stef zegt.. de druppels waren op 1 hand te tellen!) Haha!

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 18:46

ha ha stef, wij wonen immers in het zuiden, en daar is het toch altijd beter? Ik ging op de fiets naar stal vandaag, ben ik koud onderweg voel ik een paar spetters. De lucht zag eruit alof er de hoeveelheid van twee maanden uit ging komen. Ben toch maar doorgereden, nauwelijks een druppel gehad. Poets mijn paard, weer een paar druppen. Ga met haar lopen, dreigende luchten, geen regen. En zo gaat het al de hele dag.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 19:53

s ochtends in het bos geweest met m'n zusje, en smiddags nog even op Jopie geklauterd. Het regende een beetje, maar ik dacht: dat kan nooit zo hard wezen. Hm... Ik zat er nog niet op of het werd echt keihard. Toch maar ff snel gereden, en zeiknat geworden (geen jas aan, dus in 2 min was ik door). Kwam ik eraf: werd het droger, en daarna heeft t niet meer geregend. Maar het was wel lekker. GEwoon ff alles van me afgespoeld. Ik vind regen echt heerlijk!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Sandra_H

Berichten: 2714
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 20:37

regen is ook niet erg, vind ik ook wel lekker en dan is het tenminste ook lekker rustig overal. Maar onweer......neuh...lamaar Knipoog

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 20:47

Haha...ik heb geluk gehad. Ben om half 12 naar Shadow toe gegaan en om 1 uur net toen ik wegging ging het regenen! Party!! Party!! Party!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 21:30

ja, bij ons ook alleen maar regen behalve tijdens mijn les k heb in de buitenbak gereden. mijn moeder was 2 plaatsen verderop in het zonnetje en ik zat in medemblik de rest van de dag regen, slecht weer onweer en viezigheid, nu is het weer lichter maar nog steeds bewolkt!
en ja wij zitten in het noorden
groetjes heleen


Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 21:37

Ik ben lekker precies tussen de buien door geglipt. Alleen iets minder lang uitgestapt als dr v Schie wil, 10 min, ivp 15 min. maar we waren droog weer binnen. Ik vind het wel heeeel sneu voor degene die zo nat geregend zijn hoor Haha! Haha! Haha!

Navragen is beter dan afvragen.

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-01 21:41

Nietz beters als een weekend doormaken in het noord-westen van het land Haha! (waar het weer is regent en onweert)

GRrrrrrr ik ben jaloers op de zonnige mensen in het zuiden Extreme duivel

Liefs,
Shalane

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 21:46

hihi arme jullie
geef ze maar lekkere slobber en neem een warme choco melk hihi
toch best wel zielig voor jullie
groetjes heleen

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 21:50

minder hoor!!!!
toen wij op de heenweg waren naar de wedstrijd hadden we ook een bui maar de rest van de dag was t gelukkig droog met een zonnetje!! was wel warm trouwens....
en toen we terug waren en in stal bezig waren kwam er weer een knettersharde bui. maar ik ben lekker droog gebleven!!! Tong uitsteken

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 22:08

Hier was het droog tot 1430 ja al wat spetters gevallen...om 1500 begon het te gieten en te rommelen...om 1600 tot 1815 is het droog gebleven en in die tijd heb ik gelongeerd en gereden en mijn paard nog even laten rollen naderhand. Daarna begon het weer met gieten en keihard gedonder en gebliksem om 1900 tot 2020...
Dit dus op twee plaatsen Almere en Lelystad.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: laura22, mmajar, sasja0705, savieralover en 170 bezoekers