Hondenleed (met nare foto...)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 14:32

en tender: in zo'n land kunnen ze het zich helemaal niet veroorloven deze dieren voor een beter doel uit te besteden... helaas. het zagen er idd nog goede beestjes uit, erg jammer dat zo'n land zo weinig mogelijkheden heeft op dat vlak.

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 14:46

Verdrietig zoiets doe je toch niet!!!!!
echt harteloos

zo`n hele berg met dode honden!! Verdrietig Verdrietig

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 15:15

Ja dat is zo...ik ben het ook met ponyzotje eens! het is idd echt zielig en afschuwelijk! maar laatst was er een programma op Animal planet op over honden in Spanje...er zijn jagers die hun honden ophangen doodslaan als ze hen niet meer nodig hebben! dat gaat me echt te ver! al snap ik dit ook niet...waarom hebben sommige mensen geen hart?

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 19:35

Weet je wat ik vreselijk vond die uitzending over hondenvlees van nerwerk of radar, jee toen zat ik echt te janken dat was gewoon niet normaal Boos!
DDaarvan moet je maar geen plaatje neerzetten want dan slaap je de hele nacht niet.

En ik vind het eigenlijk harstikke stom als iemand nu zegt van ach wat zielig, terwlijk diegene wel lekker vlees eeet ofzo, dat is nou precies het zelfde die worden nog doodgemaakt om jou en is het jou schuld Boos! Even zielig of zieliger want de honden hebben nog vrij rond kunnen lopen.
Think about it, erg naief van jullie die wel vlees eten hoor.

xXIreenXx

Berichten: 1067
Geregistreerd: 19-07-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 19:45

Prima schreef:
Valt me nog mee dat ze het daar met een spuitje doen. Stok ik veel goedkoper. Dat hele land daar gaat naar de verdoemenis. Toen de blanke er nog waren hadden ze het lang zo slecht nog niet.


Precies, die renhonden in een of ander land worden opgehangen, of broodmagere werfhonden waar water over wordt gegooit, en die dan geelectrocuteert worden..het word vaak niet goed uitgevoert waardoor ze nog niet helemaal dood zijn...DAT vind ik nog veel erger, oke dit is natuuurlijk ook verschrikkelijk, ik kan echt niet tegen dit soort dingen liefst zou ik er heen gaan en ze allemaal redden

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 20:21

Vreselijk..kan dierenleed nooit aanzien :'(

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 21:52

Het is idd. vreselijk maar beter dit idd. dan ze laten verhongeren of doodmartelen, want dat is helemaal vreselijk!!!

iloveyou
Berichten: 348
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: s-deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 23:11

ECHT SUPER ERG HOE DIE MENSEN ZOIETS KUNNEN DOEN ECHT GEK ZIJN IE ZOALS JULIE AL ZEGGEN GEWOON GEEN RESPPECT VOOR DIEREN AFGRIJSELIJK

loulou

Berichten: 14811
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 23:58

het is erg. maar ze krijgen teminste een spuitje. het valt dus eigenlijk nog mee, want ze kunnen ze ook de keel doorsnijden of doodmartelen ofzo

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 00:08

Vivian schreef:
Het klinkt hard maar ik vind het voor de dieren vaak nog erger als voor de mensen.Als er een watersramp is ofzo,denk ik gelijk aan de dieren en daarna aan de mensen.wat dacht je van al die katten,honden,paarden enz?


Zo denk ik er ook over.
Ook met films....vind dieren veel belangrijker eigelijk.
Niet dat het niet erg is als er iets met mensen gebeurd.

Het is beter dat ze een spuitje krijgen dan dat ze op een lompe manier worden gedood.

Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 00:29

Ik vind het vreselijk maar verder denk ik net zo over als Loulou