Ervaringen met prijs Airbnb

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Ervaringen met prijs Airbnb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-16 20:18

Hallo Bokkers,

Ik vroeg mij af of jullie mijn konden helpen. Ik ken kon nergens een contactformulier vinden Airbnb.
Ik ga samen met een groep een afstudeeronderzoek doen op Malta. Van begin februari tot en met 25 april. Heb er hartstikke veel zin in.

Nu zijn we woningen aan het bekijken. Maar ik merk dat ik in de war raak van de prijzen die genoemd staan. Neem bijvoorbeeld dit appartement:
https://www.airbnb.nl/rooms/9590479?che ... s=_uWPK6vH
Als ik de data bijvoorbeeld 1 februari tot en met 25 april doe. Staat er helemaal boven aan 1765 per maand. Kijk je alleen verder staat er in totaal (inclusief service etc.): €3392. Is dit dan de prijs per maand of van de drie maanden?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Alvast bedankt.
Willemijn van Dijk


Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Re: Ervaringen met prijs Airbnb

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 20:20

Het bedrag dat achter 'totaal' staat is wat je daadwerkelijk betaalt voor je totale verblijf :)

blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 23:20

Inderdaad wat Yessy zegt, totaalprijs voor de periode van 1 februari t/m 25 april is 3392€.
Je verblijft niet twee volle maanden dus word de dagprijs verrekent en soms bij langer verblijf word het ook voordeliger. Dit kan de eigenaar zelf invoeren op de site.
Maar zoals ik zie is het appartement al verhuurd van 1 t/m 18 februari.
Veel succes met je onderzoek!

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-16 23:38

blensink schreef:
Inderdaad wat Yessy zegt, totaalprijs voor de periode van 1 februari t/m 25 april is 3392€.
Je verblijft niet twee volle maanden dus word de dagprijs verrekent en soms bij langer verblijf word het ook voordeliger. Dit kan de eigenaar zelf invoeren op de site.
Maar zoals ik zie is het appartement al verhuurd van 1 t/m 18 februari.
Veel succes met je onderzoek!


Stomme vraag maar hoe zie je dan :o
Dit is overigens niet het appartement wat we voor ogen hadden. Want daar stond de totaal prijs op 2300 euro. Ik had toen omgerekend en dan zouden we omgerekend ieder 159 euro moeten betalen per maand, maar dat klopt voor mijn gevoel niet :') Zou het wel heel aangenaam vinden, daar niet van :D

blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 23:52

Stomme vragen bestaan niet :) Dat kun je zien als je de datum in wilt vullen de vakjes zijn grijs van 1 t/m 19 februari. Heb je wel het aantal personen ingevuld? 159€ per maand is inderdaad een leuk prijsje maar waarschijnlijk heb je dan iets verkeerd gedaan met het invullen van de datum en personen. Het appartement van je link heeft overigens 20% maankorting misschien ook wel interresant om naar te kijken.

Flowerbomb

Berichten: 1430
Geregistreerd: 06-10-06
Woonplaats: Arnhem

Re: Ervaringen met prijs Airbnb

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 16:21

Wij hebben ook een b&b via air b&b. Je kunt eventueel even contact opnemen met de betreffende b&b over beschikbare data. Wij blokkeren soms wat dagen op dagen dat we zelf mogelijk geen tijd hebben zoals met kerst. Maar mocht iemand maar 1 nachtje willen komen kunnen we dat altijd even overleggen. Dat het grijs is op de agenda wil dus niet helemaal zeggen dat het echt gereserveerd is.


elenaMM77

Berichten: 9548
Geregistreerd: 20-05-14
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 16:28

ik zou eerder kijken naar een bungalowtje of iets dergelijks..
contact opnemen met de aanbieder (het park zelf) en vragen of het mogelijk is voor tijdelijke verhuur..

tijdelijke verhuur, is veel goedkoper dan een 'vakantie' boeken.
ze hebben dan een gegarandeerd inkomen van de woning in een relatief rustige periode.

http://mijnmaltastage.nl/
dat lijkt mij een goede ingang


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Baredawn, Melzazu, tinker_sally en 97 bezoekers