Kleding verstellen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Kleding verstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 12:15

Niet zo handig, maar goed.

Ik heb vandaag een tuinbroek gekocht, waar ik erg blij mee ben. Hij zit als gegoten, het enige nadeel is dat ik de straps die over mijn schouders horen net niet helemaal comfortabel dicht krijg (lees: ze zijn gewoon te kort). Ik ben 1.88 en dit soort kledingstukken zijn normaal niet voor mij weggelegd, maar omdat hij verder echt heel goed zit ben ik benieuwd of er misschien handige Boksters zijn die ervaring hebben met zo'n probleem en mij tips kunnen geven over het verstellen van die dingen. Afknippen en een stukje stof ertussen plaatsen bijvoorbeeld, zou dat werken?

Ja, er zitten verstelbare banden op, en ja, die staan al op z'n allerlangst :))

Groetjes!


belle_boef

Berichten: 10716
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Kleding verstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 12:38

Kun je er niet 2 nieuwe langere banden aan zetten? Dan blijft het een geheel

8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Kleding verstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 07:10

Ik zou sowieso niet gaan knippen, maar met een tornmesje de stiksels los halen. Dan een stukje er tussen zetten en op dezelfde plek weer vast zetten, dan zie je er niks van. Als het mogelijk is dan zou ik idd de hele banden vervangen, dan valt het helemaal niet meer op en het is net zoveel (of zelfs minder) werk :)
Heb je toevallig een foto? Welke sluiting zit eraan?

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

Gianti

Berichten: 10940
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Kleding verstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 07:26

Ik zou gewoon weg brengen naar kleding maker, die kan kijken wat slimste is en hoe het netste gedaan kan worden

Gianti fotografie - http://Www.gianti-fotografie.nl - online basis fotografie cursus - PB voor info!
glamour&beauty: http://www.instagram.com/gianti_photography
Honden&paarden: http://Www.instagram.com/gianti_fotografie

Anoniem

Re: Kleding verstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 12:31

We gaan het nu oplossen met een stukje elastiek! Inderdaad de stiksels aan de achterkant loshalen en daar dan een stukje elastiek tussen. Het is niet de mooiste oplossing maar dat maakt me niet heel veel uit.

Naar de kledingmaker brengen en laten vervangen vind ik een beetje zonde, het gaat om een kledingstuk van 21 euro en ik heb hem eigenlijk alleen gekocht als tussenoplossing omdat ik veel aan het afvallen ben op dit moment. Over een paar maanden investeer ik eens in een goede die net zo lekker zit maar dan met langere banden. Paar zwarte stukjes vind ik dus niet zo heel erg op dit moment.


Shirley

Berichten: 26845
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: Kleding verstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 12:34

Er gewoon afhalen en een paar leuke brede bretels kopen?

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
A bird sitting on a tree is never afraid of the branch breaking,

because her trust is not on the branch but on her own wings.

Always believe in yourself !


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jenara, koenlover, Mar_X, MerleSimone, rollyjogered, SkyLWG, Talindos en 33 bezoekers