Fysiotherapeut

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SharifxG
Berichten: 18
Geregistreerd: 30-11-16

Fysiotherapeut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-16 15:08

Hoi allemaal,

Ik heb een paard (nu al 4 jaar) en hij is bij mij nog nooit naar de fysiotherapeut geweest, puur omdat ik er nooit aan heb gedacht.
Nou zijn er wat mensen bij mij op stal die het daar over hebben, maar ik heb niet het idee dat hij ergens last van heeft.
Is het slim om toch een fysiotherapeut langs te laten komen of niet?


FriesWytske
Berichten: 9892
Geregistreerd: 05-08-06

Re: Fysiotherapeut

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 15:15

Als hij nergens last van heeft zou ik het niet doen. En zelfs als hij wel ergens last van zou hebben, zou ik eerst een dierenarts erbij halen ipv een fysiotherapeut.

Goudlokje1
Berichten: 1225
Geregistreerd: 03-02-12
Woonplaats: Roosendaal

Re: Fysiotherapeut

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 15:18

Mijn paarden gaan al zolang ik ze heb ieder jaar naar de fysio (fysio komt dus naar ons..)
Al is het maar een cadeautje voor ze. Paarden zijn weer los en veel paarden laten het niet eens zo makkelijk merken als ze ergens last van hebben. Allemaal leuk en aardig om dan eerst een dierenarts te laten komen, maar dat is nog altijd duurder en in mijn ervaring vaak (gelukkig) nutteloos..

FriesWytske
Berichten: 9892
Geregistreerd: 05-08-06

Re: Fysiotherapeut

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 15:24

Dan zou ik eerder naar de manier van rijden kijken, als een fysio elk jaar je paarden los moet maken.


P_AndUnicorn

Berichten: 32
Geregistreerd: 21-03-16
Woonplaats: Ede

Re: Fysiotherapeut

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 15:36

Zou je dan niet gewoon beter een masseur langs kunnen laten komen afentoe, worden ze alsnog lekker los van.

Goudlokje1
Berichten: 1225
Geregistreerd: 03-02-12
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 19:03

FriesWytske schreef:
Dan zou ik eerder naar de manier van rijden kijken, als een fysio elk jaar je paarden los moet maken.

HAHAHA! Dat zou inderdaad moeten, als ze nog gereden zouden worden. Daarnaast heb jij geen flauw idee van de manier waarop ik rijd/heb gereden, en weet je ook niet wat ze mankeren, dus dat vind ik een beetje een lompe opmerking..

Pandora2
Berichten: 19839
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 19:15

Als jij het gevoel hebt dat je paard nergens last van heeft, zie ik niet in waarom je een fysio zou laten langskomen. Weggesmeten euries volgens mij en de paardenwereld is al duur genoeg :$ :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, amyz, Babootje, boemel, cp112, nadcha, Pova, Soepkipje en 27 bezoekers