Mag ik me even voorstellen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
10y

Berichten: 1566
Geregistreerd: 01-11-02

Mag ik me even voorstellen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-02 01:39

Op dit late/vroege uur. Na tijden al dit forum te hebben gevolgd met veel plezier, eerlijk gezegd soms ook wel eens wat minder zou ik toch graag willen aansluiten. Niet dat ik altijd veel te melden heb, maar toch is het leuk op interessante onderwerpen wel eens een antwoord of een tip te geven. Of natuurlijk ook eens een vraag te stellen.
Sommige bokkers ken ik persoonlijk en met sommige van de bokkers heb ik al eens op andere wijze gecorrespondeerd.
Ben sinds jaren western fan en heb 7 western paardjes. Het werden er eigenlijk vanzelf meer. Een beetje uit de hand gelopen hobby geworden kun je wel zeggen. Wat ik uiteraard niet erg vind. Ik woon in Drenthe en ben niet meer de allerjongste blom. *LOL*
Ik heb enorm veel plezier met mijn paarden en ik hoop dat dat nog heel lang zo mag blijven.
Leuk dat ik hier mee kan doen.


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 02:27

Tiny! Wat toevallig! Welkom op Bokt Lachen
Ik denk dat je mij nog wel kent Knipoog Hoe is het met Dance en Smokey?

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Laika

Berichten: 3208
Geregistreerd: 05-02-02
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 08:44

Hoi Tiny, welkom hier. Ook mij zul je nog wel "kennen" als moeder van Xono. Alles goed met je?

Lil

If your feet smell and your nose runs - you're built upside down.


VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 10:42

hoi dance of tiny beter gezegt zie ik!! welkom op bokt als mede western fanaat!!!!!!!


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

xXIreenXx

Berichten: 1067
Geregistreerd: 19-07-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 10:48

Welkom op bokt!!! Lachen

Boque | Bokai | Buka | Boksel

10y

Berichten: 1566
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-02 13:51

Dag allemaal,
Bedankt voor het welkom. Natuurlijk ken ik jullie nog wel XoNo en Laila.
Jammer dat ik jullie vrijdag niet heb getroffen op het NK. Ik was daar met men merrie en die stond in de box direct aan de zijkant op de hoek als je binnenkwam bij de Greup. Door dat ik druk was met het groomen en de spanning kon ik dus niet op de tribune gaan kijken. Dacht jullie wel in de stal te vinden. Zaterdagochtend om een uur of 10 zijn we dan weer naar huis, met de beker en de linten. Ben heel erg blij met het resultaat.
Tja met mij gaat het weer een stuk beter. Ik heb al eens voorzichtig en onder begeleiding een stuk rond gereden in de bak. Dat maakt het toch weer wat leuker. Verder komt hier regelmatig een meisje logeren, dat nu ook western opgeleid wordt door Corine. Corine beleert ook de jonge paarden en heeft mijn merrie dan ook geshowed.
Ik heb dus door alle leuke dingen die nu gebeuren toch eindelijk eens de moed gevonden me bij dit gezelschap te voegen. Ik zit er overigens zoals ik al heb laten weten regelmatig en op late tijdstippen in te grasduinen.
Dance is de naam van mijn eerste Quarter Horse merrie, die hier nog steeds laat zien hoe hard ze eigenlijk wel kan racen. Zodra ik me me wat verder in de materie van het foto's laden verdiept heb, zal ik er een paar in mijn profiel proberen te laden. Overigens Colin, de zwarte heb ik gehouden, de bruine ook en het worden allebei prachtige paardjes. Maar ik ben blij voor jou dat je met je Buddy heel gelukkig bent. Hoop als jullie hier in de buurt zijn dat je toch eens voorbij komt.
Ook alle anderen bedankt, maar daar moet ik nog even bij nadenken of eventueel zometeen in het profiel gaan spitten wie wie is.
Wat een verhaal weer, ik dacht ik had niks te vertellen eigenlijk.
Groetjes en tot ziens hier op de site.
Tiny

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 16:53

Leuk foto's! Lachen Ik ben wel benieuwd hoe Dance en Smokey zijn opgegroeid Lovers

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 18:28

hoi tiny, toch jezelf aangemeld Haha!
veel plezier.
he maar denk erom bokken is verslavend
he groetjes en ik kom binnenkort langs hoor.

Te koop: Air One Inhalator. Voor meer info PB.

DubbelFun

Berichten: 88475
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 18:47

Hallo Tiny, welkom namens de Modderator. Haha!
Veel leesplezier en ook ik kijk uit naar je foto's.

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

nieuw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 19:45

Hoi,

Ik ken je (geloof ik) niet persoonlijk, maar ook namens mij welkom op bokt !!!

En het is erg leuk hier hoor... enneh... hélemaal niet verslavend Schijnheilig (zit soms 'snachts nog alle berichtjes te lezen) Haha!

Veel 'bokt' plezier en wie weet zien we mekaar eens (op wedstrijden ofzo).

groetjes Jolanda

op de avatar zie je Sallyman!

10y

Berichten: 1566
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-02 13:35

Nogmaal bedankt voor alle welkom. Ik heb me lang kunnen beheersen, maar zoals Rina al dacht, ik kon het uiteindelijk niet laten. Pling
Het schijnt dan toch wel verslavend te zijn Schijnheilig Als ik eenmaal begin te lezen, ook dikwijls 's nachts, wordt het wel erg vroeg.
Moet me eerst nog een beetje inlezen in de fotoprocedure. Maar Rina als je toch voorbij gewaaid komt, kun je me wel even helpen.
XoNo. dat paardje wat jij bedoeld is de zoon van Dance On mijn merrie. We noemen hem gemakshalver Blacky omdat hij een enorm lange fantasie naam heeft.
Smook is de bruine en dat is een Gunsmoke nakomeling, nog altijd snel als een stormwind en kan de onmogelijkste capriolen maken. Boven op een berg van 25 kuub zand gaan staan, uit de stand met 4 benen tegelijk omhoog en in de lucht eventjes draaien en dan weer op zijn plek terug komen. Ik wou dat ik nog maar 1%'tje van deze lenigheid bezat. Van Blacky weet ik nog altijd niet welke richting hij uitgaat, hoewel hij op snelheid en reining is gefokt. Voorlopig is hij alleen nog maar erg mooi.
Veel van jullie, zeker de wedstrijdrijdende bokkers, heb ik al vaak gezien en soms ook gesproken als ik weer eens een of ander wedstrijdsecretariaat deed. Dat is nu ook geen item meer. Ik ga weer een beetje meedoen, al is het maar in de halter. Wat wel inspannend is zoals ik ervaren heb.
Hoop nog lang en veel prettige uurtjes op bokt door te kunnen brengen.

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 09:19

Hey Dance!!
Gezellig dat ik je hier ook zie/lees!!

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~

Jemille

Berichten: 311
Geregistreerd: 21-11-01
Woonplaats: Heerhugowaard

Hoi Tiny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 13:16

Hoi Tiny,
Welkom op bokt. Ben ook erg benieuwd naar de foto's van je twee kanjers. Ik zal eens zoeken of ik nog foto's van ze heb, meestal bewaar ik dat soort dingen wel.
Groetjes,
Wendy

10y

Berichten: 1566
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-02 19:03

Hoi Jeddah, happy thankgivings en liggen de steentjes al? Ook hoi Jemille/Wendy. Leuk je hier te zien. De foto's heb ik nog wel denk ik. Het probleem is alleen het plaatsen. Nou we wachten wel op Rina, als ze tijd heeft. Dat moet gepland worden want dat wordt toch weer nachtwerk met bijkletsen. Is het nog wat geworden met je uitstapje naar de VS?
Groetjes
Tiny

Zelfs als je een minderheid van 1 bent, de waarheid blijft de waarheid. (Gandhi)
He who lights the match, will catch the fire one day.

Je zult maar een ééndagsvliegje zijn en je dag niet hebben.

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 22:01

Wat zie ik nou?!?!? Kon je het niet laten Christien?? *LOL* Leuk om je toch weer op Bokt te zien. Ik zal vandaag of morgen eens een mailtje voor je in elkaar flansen en je uitgebreid op de hoogte brengen van al het gebeuren hier. Maarreh...welcom back Party!!

liefs, Ingrid Koe

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 08:21

Tiny....welkom op bokt. Ja, ook mij ken je....kijk maar ff in mijn profiel, verdere uitleg is niet nodig, Lachen

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

10y

Berichten: 1566
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-02 16:05

Again, thanks everybody. Hoi Ingrid, je mailtje in vijfvoud maar liefst al ontvangen, komt snel wat terug. En hoi ook Karin, ja ik weet het wel. Leuk je hier te ontmoeten, schicke naam overigens. Hoe gaat het met je youngsters en Straw Miss en Cody niet te vergeten. Hoop alles nog prima in orde. Je kids zullen ondertussen ook wel een stuk gegroeid zijn neem ik aan. Tot ziens maar weer hier.

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 16:23

Gewoon even loeren op mijn internet- site : www.planet.nl/~steenepe en daar staan ook wat fotootjes van de paarden-boys en hun moedertjes.
De paarden- boys blijven nog even bij Dien en Jacob staan totdat ik thuis de weides en de stallen gereed heb, dan kunnen ze nog een anderhalfjaar voor jeugd spelen en dan zullen ze in mei 2004 voorzichtigaan onder het zadel gaan. De jaarling van Cody heb ik hier net een kleine 2 maaden thuis gehad voor een heropvoeding en grondwerk. Hij is inmiddels longeermak inclusief ponyzadeltje op zijn rug en een beetje "in hand- trail" bewerkt. Wel zo makkelijk voor later..... Met de jaarling van Straw nog niet aan het werk geweest. Dan gaan we bij Dien en Jacob doen, lekker warm in de binnenbak, hihiihii.
Cody wordt dit vroege voorjaar opnieuw gedekt door Rugged.

Mijn zoons zijn inmiddels grote kerels, schoolgaand beiden!
Tot bokkens....

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

10y

Berichten: 1566
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-02 00:02

Wat is die site mooi geworden en de youngsters zien er erg goed uit. Ik heb ook de van Rugged uit een net zo'n bay merrie als Cody maar die is helemaal zwart. Wel leuk dat kleurverschil.

Zelfs als je een minderheid van 1 bent, de waarheid blijft de waarheid. (Gandhi)
He who lights the match, will catch the fire one day.

Je zult maar een ééndagsvliegje zijn en je dag niet hebben.

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 00:01

Dance schreef:
Nou we wachten wel op Rina, als ze tijd heeft. Dat moet gepland worden want dat wordt toch weer nachtwerk met bijkletsen. Is het nog wat geworden met je uitstapje naar de VS?
Groetjes
Tiny


ja rina en tijd, een probleem. en tiny hoe kom je erbij dat als ik langs kom het nachtwerk wordt Schijnheilig Schijnheilig Haha! Haha! dat wordt het toch nooit. HIHIHIHAHAHAHAHA

Te koop: Air One Inhalator. Voor meer info PB.

10y

Berichten: 1566
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-02 02:17

Nee hoor, geen nachtwerk Extreme duivel Extreme duivel eerder heel vroeg, toch? Lips are sealed Schijnheilig Haha!

Maar we blijven wel bij de les, uuhhhh paarden natuurlijk!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers