Wat kosten leren rijlaarzen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-01 18:47

Ik vroeg me dus af wat leren rijlaarzen zouden kosten?
Een beetje goeie en niet al te duur zoek ik ze.

Ik zou ze krijgen voor sinterklaas, maar sinterklaas ging te laat op zoek en kon toen zo snel niet iets vinden, dus heeft sinterklaas me nog niets gegeven (nouja, bandages maar ok, ik had mn zinnen op laarzen gezet) en dat vind ik nu wel tijd worden Clown .

Dus ik ga maar ff leren rijlaarzen uitzoeken voor mezelf ipv sinterklaas maar hij mag ze wel betalen Haha! .

Weten jullie misschien hoe duur leren rijlaarzen zijn, ik wil er geen 500 honderd gulden aan uit geven ofzo, meer dan 200 vind ik eigenlijk al te veel (nou ja ik, mn sinterklaas beter gezegd), maar ze moeten wel goed zitten ed.

Ik kan trouwens in rubberen laarzen niet goed lopen of rijden want na de tijd doen mn voeten er vaak erg zeer van, en ik heb moeilijke voeten (maten),schoenen uitzoeken is al een crime.
Weet iemand misschien een goed merk leren laarzen voor een niet al te hoog prijsje???

Alvast bedankt en grtzzzzz M.J.

*Na regen, komt zonneschijn... zegt men*


kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 18:52

haai je hebt laarzen vanaf 299,-
echt daar onder kom je niet hoor!

enne over een moeilijke voet dat wordt misschien ook nog een probleem.
( vaste maten)
maar ik zou zeggen ga eens kijken in een winkel je zegt gewoon ik kom ff kijken en passen.
nou suc6 ermee

tja....

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 19:28

precies: een paar honderd piek.
Enneh: goedkope laarzen die niet geod passen gaan later irriteren. Ik heb een aantal jaren geleden leren laarzen gekregen, en nou sluiten ze niet helemaal om mijn kuit, rond mijn voet is het gewoon zwemmen ed, en dat is gewoon zonde. Dat irriteert me dus, vooral omdat ik ook meer last kreeg van rare plekjes toen ik 2 paarden op een dag ging rijden (vorig jaar). Het ene paard gaat wel, maar de andere ging niet, gelukkig had ik chaps!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 19:53

Ik heb mijn leren laarzen op maat laten maken bij Huet in houten. Ze waren iets van Fl 450 en ze zitten echt giga lekker!! Tong uitsteken

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-01 10:12

Ja, dat heb ik ook gedaan bij huet. Echt toplaarzen die erg mooi blijven, en de prijs-kwaliteit verhouding is gewoon heel voordelig!!!

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-01 13:52

aargh, had ik dat eerder geweten, heb ik net nieuwe laarzen van 475,- ze passen wel hoor, maar had ze liever op maat laten maken, wist niet dat dat ook voor die prijs mogelijk was. maar goed, volgende x beter he, denk ook eigenlijk niet dat mn pappie me naar houten had gebracht om de maten op te laten nemen enzo Haha!

Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 10:56

Ik heb ook nieuwe leren laarzen laten maken. Bij Rodeo in Zuid-Beijerland. Ze kostten 375,=.
Je kan ook op internet kijken voor 2dehands. Bij ibazar staan e veel en anders op paardensites. Je kan ook zelf een advertentie ztten met daarin je maten. Tip: pas ze wel voor je ze koopt!!!! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 11:15

Heb net nieuwe rubberen Aigle's gekocht. Ik heb mezelf beloofd dat ik leren laarzen mag hebben als ik ooit weer landelijk ga starten. En dan ga ik ze ook op maat laten maken bij Huet, da's vlakbij. Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot, frutsel05 en 29 bezoekers