Niet te hard dumpen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Niet te hard dumpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-02 00:38

Mjah.. ik heb het weer voor elkaar,
please help me out!

Ik zal even bij het begin beginnen..
Een vriendin van school, Anika, stuurde mij tijdje terug een e-mailtje, waarna een van haar vrienden, Bas, mij op zijn MSN zette. Niets aan de hand, gezellig zitten chatten, toen begon hij ineens: ik wil een keer met je uit. Maar ik heb het inmiddels dus wel gezien met mensen via internet ontmoeten enzo, steeds de boot afgehouden. Week of wat later, hij liep weer te zeuren om een date, en voegde een vriend van hem toe: Niels. Had even gezellig met Niels zitten chatten, heb hem op mijn MSN gezet, nu begon hij ook: ik wil een keer met je uit. Ja hoor, zal wel, dacht ik dus weer, maar hij hield aan. Uiteindelijk is hij een dagje mee geweest naar mijn paard. Was heel gezellig, maar voor mij sprong er geen vonk over ofzo... Toch wilde ik het nog een kans geven enzo.. Dat was dus drie weken geleden, elkaar niet nog een keer gezien, was wel enigzins het plan...
Maar.. gisteren vroeg die Bas aan mij hoe het ging en: hoe het ging met de liefde, dus ik, ja goed hoor, leuke jongen ontmoet. Hij, waarschijnlijk vermoedend dat ik op Niels doelde, vroeg verder, en ik reageerde flauw genoeg met de opmerking dat hij Robbert heette en in mijn klas zat... Maar.. met dat idee liep ik dus al een tijdje, dat ik hem wel leuk vind enzo, maar ik steeds maar, nee, Niels, weet je wel. Maar goed, toen was het hoge woord eruit, en ik ben helemaal in de wolken!
Robbert is niet zo'n superknappe jongen (zie mijn avatar) maar wel heel cute, hij zit achter mij bij engels en heeft me geholpen met woordjes voorzeggen (zeggen welke woordjes ik zou krijgen) voor een handelingsdeel. Verder nog niet echt gepraat ofzo, maar volgens mij kijkt hij wel naar me en hebben we wel een aantal keer oogcontact gehad, niet helemaal zeker want ik ben daar zo'n kneus in...
Maar het probleem: wat moet ik met Niels aan (hij zegt mij echt leuk te vinden) en wat met Robbert?
Aide_moi sil vous plaƮte!



XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 03:04

Eerlijk zijn tegen Niels...gewoon zeggen dat je iemand anders leuk vindt.
En wat je met Robbert moet doen? Vraag hem of hij een keer mee uit wil gaan Verward

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Mellow

Berichten: 6467
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 12:41

heeft robbert msn?
voeg hem aan je msn en vraag of hij een keer met je naar de bios wil.
en gewoon eerlijk tegen niels zijn dat je hem een hele aardige(? ) jongen vind maar dat het toch niks tussen jullie word.
succes ermee Lachen

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-02 20:05

Weeeh! Wat ben ik voor dom kind!
Heb ik met Niels afgesproken!
DOM DOM DOM!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 20:09

Hoezo dan Verward Jee dalijk denk Robbert dat je met hem heb Scheve mond Ga je met hm doen, nooit met eeen jongen afspreken die je toch niet leuk vind joh! Les1: Tong uitsteken

r0b1n

Berichten: 974
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 20:17

Eerlijk zijn tegen iedereen. Ook al is het hard, het wordt wel gerespecteerd

All your horses are belong to us! Knipoog

xXIreenXx

Berichten: 1067
Geregistreerd: 19-07-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 20:21

Precies, ga nou niet afspreken met die niels zo geef je hem valse hoop en dat is veel zieliger dan dat jij gewoon eerlijk tegen hem bent.
En vraag aan Robbert offie mee iets leuks wil doen, filmpje kijken met een groep vrienden ofzow?
Succes Lachen

Boque | Bokai | Buka | Boksel

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 20:23

He die Nielsen ook, er wil ook altijd een Niels mee paardrijden *LOL* hehe, maar gewoon zeggen dat je daar geen zin in heb hoor Lachen

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 23:13

Niet op stap gaan met een jongen waar je niks voor voelt! Uiteindelijk geef je hem valse hoop.
Probeer wat meer contact te krijgen met Robbert, dan merk je vanzelf of je een kansje hebt bij hem.

* To Belg, or not to Belg *

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-02 14:18

What have I done...
Ik heb met Niels gezoend... waarom?????????
(hij vatte me nogal op mijn mond, daarom, maar ik had niet terug hoeven zoenen!)
Sh it sh it sh it, dit is zo fout, ik wil niets met hem, maar 't is nu wel heel erg bot hem dat te vertellen.. Sh it!
O god, wat ben ik dom!!!!!!!!
Nu durf ik hem helemaal niet meer te vertellen dat ik niets met hem wil!
Ik voel me zo'n enorme bitch!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, GoogleAdsense, IASCrawler en 124 bezoekers