Studeren in Tilburg...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Finbar

Berichten: 363
Geregistreerd: 08-08-05

Studeren in Tilburg...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-05 21:07

Ik ga het komende schooljaar verder aan mijn opleiding journalistiek in Tilburg, nadat ik dit eerst in Utrecht heb gedaan.

Meer mensen die in Tilburg studeren en eventueel nog leuke tips hebben om mn tijd daar zo leuk mogelijk door te komen?


Roosch

Berichten: 36635
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Studeren in Tilburg...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 21:11

He wat leuk!
Dat is uiteindelijk ook mijn doel, ik wil ook graag journalistiek doen en het liefst in Tilburg.
Leuk om te lezen!
Waarom was je eerst in Utrecht en daarna in Tilburg?

Succes hoor!

Your life is your own
You're in charge of yourself

[BEU] [FOTO] Onze reis naar Fins Lapland!

Finbar

Berichten: 363
Geregistreerd: 08-08-05

Re: Studeren in Tilburg...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-05 21:15

De afstand ging me steeds meer tegenstaan met Utrecht. Woon namelijk in Venlo, en Tilburg is dan n stuk dichterbij.... En de opleiding in Utrecht stond n paar jaar geleden beter aangeschreven, maar daar vond ik in de praktijk (persoonlijke mening dan he) niet veel van kloppen.

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: Studeren in Tilburg...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 21:16

Ik heb niet zo'n geweldig nieuws voor je. Vergeleken met Utrecht, stelt Tilburg echt niks voor. Kwa winkelen kun je beter in den bosch zijn, en nog beter in utrecht. uitgaan kun je wel aardig (maar ik doe het nooit dus dat weet ik niet echt eigenlijk) Maarre, jah ach, als je zo je contacten legt dan is het hier nog best leuk hoor.

Als je Utrecht gewend bent, moet je van tilburg niet al te veel verwachten.

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Finbar

Berichten: 363
Geregistreerd: 08-08-05

Re: Studeren in Tilburg...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-05 21:26

Ach ja, uitgaan kan ik nog altijd in Utrecht. Heb er genoeg leuke contacten opgedaan en lang leve de OV

Fleurtje100
Berichten: 2700
Geregistreerd: 13-11-04

Re: Studeren in Tilburg...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 21:29

Ik woon em studeer in Tilburg. Wat ik zeker zou doen is meedoen aan de TIK-week zie http://www.introductie-tilburg.nl/ , dan leer je alle kroegen kennen veel medestudenten en weet je meer van de studentenvereningen. Redelijk veel zitten trouwens niet bij een studentenvereniging. Ik studeer communicatie, bij mij op de opleiding zit een meisje dat van journalistiek afkomt. Die zei dat het een onzettend gezellige opleiding is, en dat er met de klassen iedere week wel feestjes ed. worden georganiseerd. Ga je hier ook op kamers?

fransheijs

Berichten: 662
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Utrecht

Re: Studeren in Tilburg...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 21:30

Tilburg is gaaf!

De enige plek waar succes voor hard werken komt, is in het woordenboek

Het zijn de dwarsliggers, die het spoor recht doen lopen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, GrapeshotBot, Lalidan, LiannePuthzy en 169 bezoekers