Stef!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-01 16:16

ik heb een hele coole reclame poster gezien van Delta LLoyd!! staan drie van die grote M.E paarden op (geloof ik) en dan staat er 1 M.E shetlander naast met een liliputter d'r op! ik zag en ik moest meteen aan je denken haha *LOL* weet iemand waar je die reclame posters kan opvragen ofzo?
vond um zelf namelijk ook wel cool! ik weet dat je sinds een tijd geleden de posters die in bushokjes hangen ergens kan bestellen, om het vandalisme tegen te gaan (lui die dan netzolang tegen het plastic rammen tot ze de poster eruit kunnen halen)
weet iemand hier iets van?

"Some memories are best forgotten"


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 16:47

ik heb die poster ook gezien en dacht eerlijk gezegd ook meteen aan Honey!!! *LOL* Echt lief Party!! Maar ik weet niet of je die poster kan bestellen ofzo.. Scheve mond\

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 18:00

agut!!!!!!
dat wil ik zien!!!
Kan je niet ergens op i-net er een foto van vinden ofzo?

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-01 18:02

ik was al aan het zoeken geweest, ik zoek nog ff verder! ik vond 'm echt zooo cool! zo'n shettie helemaal als M.E knollie *LOL* Cool Cool heel cool!!

"Some memories are best forgotten"

Sandra_H

Berichten: 2713
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 18:36

Ik zag 'm van de week ook voor het eerst, heb al op internet gezocht maar ik heb 'm nog niet kunnen vinden.

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 18:38

HEB IK OOK GEZIEN!!!!! In de auto, bij de weg heb je ook soms van die grote reclameborden die telkens wegschuiven enzo, daar zag ik em, echt een scheetje! Heel geinig, zie je 2 van die grote paarden en een klein M.E. Shet ernaast! Cool Clown Haha! Cool Clown Haha! *LOL* Party!! Pling

'K ben nu aan 't kijken voor die bordje, speciaal voor JOU STEF! Hihihihi <LOL> 'k heb toch nix te doen *LOL*
_________________
WJERDO, I LOVE YOU FOREVER!! nog 25 daagjes w88... snik!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: paardengek!!! op 2001-06-16 18:41 ]</font>


paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 18:52

'K heb gekeken maar niet gevonden... alleen maar sites over reclameborden LATEN MAKEN... Boos! Gèènèèn over voorbeelden ofzo... snif! Verdrietig Na ja, ge kunt zelf ook zoeken Haha! je weet al hoe het er ongeveer uit ziet, een shettie met 2 super-big paarden erbij van M.E.! <LOL> Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Akshay, GoogleAdsense, guppekop, Loe_Loe, mosimonster, Paardennamen, Reusje_xx, Ruai, sterregoud en 103 bezoekers