beste roddel plaats...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

beste roddel plaats...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-02 22:03

De manege uiteraard, je wil niet weten wat er allemaal bij ons rond gaat.

echt van die onzinnige dingen.
Dan heeft er een paard schimmel , en dan gaan er een hele hoop mensen hun paard 3 x per dag wassen Verward
en dat helpt! ( noh!)
of een jongen heeft even met een meisje staan praten , dan hoor je de volgende dag dat ze dikke verkering hebben en al met elkaar hebben geslapen Verward

of er staan 2 mensen met elkaar te praten over i-net en msn , en dan hoor je de verhalen dat ze helemaal geen tijd meer voior hun paard hebben vanwege i-net en msn , dus gaan ze hun paard verkopen Verward

En dan zijn er van die goedgelovige B) , die het dan ook nog geloven en er nog bizarrere verhalen van maken..

Dan heb ik echt zoiets van laat ik mijn mond maar houden , dan word er lekker nix over me verteld Haha!

gelukkig word het de laatste tijd seeds kinder omdat een paar van de grootste roddelaars zijn verhuisd, jeeeuhhh! Haha!

Is het bij jullie ook zo erg?





Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 22:09

Tja, manege Tielen, wat wil je Schijnheilig hihihi Haha!. Nee geintje hoor, dat heb je overal, niet alleen op maneges,...... Zelfs bij veel bedrijven werkt het zo. Waar mensen zijn, wordt geroddeld Misselijk !!

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-02 22:11

He kom jij ook uit tilburg , leuk nu zijn we voor zo ver ik weet met z`n 5-en!

op welke manege rijd jij?



Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 22:17

JA, bij ons is dat ook best wel maar meer over gewoon de manegepony's en paarden. Niet echt over de personene dan.

Wie zijn er dan allemaal uit Tilburg (en dichte omgeving??)

Jij
Anoukie
Shiloh
ik
En verder?

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 22:26

Het ergste zijn van die huisvrouwen die hun hele sociale leven op stal hebben, daar de halve dag rond hangen en uren met elkaar zitten te koffieleuten. Waar die het allemaal over hebben....

Nulla tenaci invia est via

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 22:27

je verteld dat het veulen is verkocht...
iemand (die dat wist)verteld dat ie bij de Hedelse paardenmarkt te koop zal zijn...
En dan gaan er verhalen rond.... :X uiteindelijk kwamen een paar vragen waarom mijn paardje naar de slager gaat!
En dat in 5 minuten dat ze aan het uitstappen waren!

:X ik hou me mond voort helemaal!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-02 22:31

Margreet schreef:
Het ergste zijn van die huisvrouwen die hun hele sociale leven op stal hebben, daar de halve dag rond hangen en uren met elkaar zitten te koffieleuten. Waar die het allemaal over hebben....


die zijn er ook nog een stel ja , die de hele dag achter de bar zitten en dan komt het dochtertje afentoe effe langs met een nieuwe roddel en dan hebben ze weer een nieuw gesprek en dan lachen ze ergens om , er komt iemand langs die vangt dat op , en verteld het weer verder..
en zo komen er toch een stel bizarre verhalen uit!



Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 22:39

Jannelientje komt trouwens ook uit Goirle en Merel ook uit Tilburg.

Sorry beetje Off topic misschien kan ik een nieuw topic starten???

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-02 23:36

Over de mensen die uit tillieburrie komen?

neej zo speciaal is dat niet hoor Haha!



Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 18:13

Neuh, ik sta niet op een manege, maar bij een prive stal. Lekker rustig Haha! en weinig roddels *LOL* . Ik ken er nu 4 (met mij erbij 5) op Bokt die uit Tilburg komen, wie mis ik dan nog?

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 18:46

Wie weet je dan al? En reken je mij ook mee of alleen echt die uit Tilburg komen?

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 22:46

Nee, jij zit er dan ook bij,....... En dat is dus hetzelfde lijstje als die van jou!!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 08:31

Zo heb ik ook een keer wat gehad.
Ik verveelde me en ging kijken wat Make ging doen als ik mijn scheerapparaat aan had staan. Verder deed ik niets ofzo. Komt er een meisje van stal naar me toe "ga je make scheren???????" dus ik zeg "Nee ik kijk alleen eventjes hoe ze erop reageert, had niks beters te doen"
Evenlater loop ik naar voor, naar wat vriendinnen van mij. Zeggen ze "Ben je Make ana het scheren???" Dus ik zei Nee hoezo? Zeiden ze "Ja dat zei ..."
Toen liep ik ff naar de wasplaats omdat ik even wat aan iemand moest vragen die daar haar pony stond te wassen. Vroeg iedereen meteen "Heb je Make geschoren????"
Zucht.. Lips are sealed

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 20:23

Ben blij dat ik daar vanaf ben.. Hier staan maar 3 paarden (binnenkort weer 4 *LOL* ) en dan komen die geruchten wat minder snel de wereld in.. Maar heb ook gehad hoor, vooral op mijn eerste stal. Dan ging die man weer vreemd met die vrouw, en dat meisje reed haar pony maar 2 x per week, en die meste niet uit, en die zat in geldnood..

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 20:27

bij ons is het echt SUPER erg!
als 1 'populair' iemand het daar weet weet de hele manege het.

zo ging ik eerst ook met iemand hand in hand lopen voorbij een 'populair' iemand. gewon voor de gein, omdat ik wist dat er roddels zouden komen Haha!

kom je de week erop op de manege, vragen ze je allemaal: "ga je met ...?" en soms overdrijven ze een beetje té erg en dan maken ze er veel ergere verhalen aan vast!..

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 15:30

Haha nee daar heb ik gelukkig geen last van Haha!
Wij zijn maar met zn 3e. Uiteraard praat je ook over/met elkaar maar doordat het verhaal niet eerst 10 mensen langs gaat blijft het verhaal zoals het is Tong uitsteken

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Marije_jiplover

Berichten: 25241
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 16:12

Ik heb ook weleens expres een roddel de wereld ingeholpen. Ging met een goede vriendin van mij heel close doen, en ja hoor een paar dagen later waren we al lesbisch. En toen gingen we ineens doen of we knallende ruzie hebben, echt lachen wt voor reacties je daar dan weer op krijgt.

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 17:27

op mijn eerste stal daar is het erg joh toen ik er nog stond stonden we maar met z'n 5en ong. en nu is dat dus een grote pension stal geworden en er gaan verhalen rond over mij echt zo lachwekkend.

ik zou op een paard getekend hebben Verward

en de leukste sya was niet van mij maar ik had haar met iemand anders en we hadden ruzie gekregen en toen moest zij mij afbetalen zodat sya helemaal niet meer van mij was Haha!
echt zo vaag dat mensen zoiets kunnen verzinnen zeg ik vond het echt lache omte horen zo dom dat het is.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 17:50

Vreemdste roddel allertijden:
werkelijkheid was= Dorine had trakhenermerrie Cerise gekocht in december.

Iemand wist toen niet precies wat voor ras een trakhener was, en had er heel iets anders van gemaakt....
Ik zou een HACKNEY gekocht hebben Verward Verward Verward

Nou ja... en het werd nog geloofd ook door de eigenaresse van stal.
Die wist notabene dat ik op zoek was naar een rijpaard met o.a. springaanleg!!!
Krijg nou wat?

Maar ja, Dorine die had nooit wedstrijden gereden, en was daarom een recreatie ruiter, en daarom zal ze wel een paard kopen die niet bij haar past, want Dorine die heeft nergens verstand van toch?
Die gedachte ging namelijk ook bij enkele ruiters de ronde.... Boos!

Had je ze moeten zien kijken toen ik met Cerise aan kwam zetten.
Ineens was ik leuk, aardig, interessant, lieve meid, blabla.
Wedstrijddame die anders nooit wat tegen me zei begon ineens een gesprek. Een ander zei helemaal niks meer?
Nou ja. Zal wel.
Mijn echte vriendinnen heb ik nog steeds, en dat blijft zo! Lachen

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 19:35

haha ja manegeroddels, zo ken ik er ook nog wel een. Ik reed een poos geleden een paard voor iemand, maar daar op die manege werd niet goed voor de paarden gezorgd (bv in de zomer met 30 graden geen water in het land voor de paarden, want dat was er nooit, dus stonden ze de hele dag zonder water) en daar zei ik wat van tegen de eigenaar van het paard, tevens manege eigenaar. De volgende dag kwamen er een paar koters naar me toe om te zeggen dat ze van hem moesten zeggen dat ik niet meer mocht komen (durfde hij zelf niet te zeggen). Ben daar niet echt leuk weggegaan dus. Hoor ik een poos later dat ik wat met hem gehad zou hebben Verward en die roddel heeft hij nog zelf verspreid ook Frusty.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Duhelo, laura22, Macs en 33 bezoekers