arabisch showhalster

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

arabisch showhalster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-02 19:33

Hay,

Ik heb een vraagje. Ik ga zelf een arabisch showhalster maken (nee, niet zo'n dunne maar zo één met kwastjes!) Leuk hé? Nou had ik een vraagje, kan iemand voor mij zo'n halster uitvergroten en,... weet iemand hoe breed zoiets moet zijn?

Verder had ik ook nog een vraagje. Jamey is nu errug hengstig. Alle paarden flemen als Jamey langskomt en tjah, ze is een beetje hitsig (plassen e.d) Maar nou is ze ook nog is heel erg chagarijnig! Ik mag niet aan haar buik zitten (poetsen is een ramp!) en zodra een ander paard aan haar kont ruikt draait ze zich razendsnel om om dat paard te bijten. Sinds kort heeft mevrouw een nieuwe tik, ze vliegt namelijk met de oren plat in haar nek der stal uit zodra een ander paard langs komt lopen en bijt dat paard dan Schijnheilig De ene dag is het erger dan de andere. Soms moet ik wel eens met een doekje de modder tussen haar uiers vandaan halen. Normaal maakt ze daar nooit zo'n probleem van maar nu krijg ik een trap naar me hoofd Verward Vaag beest. Oja, mijn vriendin wees naar haar buik en toen gingen die neusgaten helemaal omhoog en de oren plat in de nek. Vaag vaag vaag paard, hahaha *LOL* Dit doet ze overigens nooit Verward

Ze lijkt (als je haar buik niet aanraakt tenminste) wel knuffeliger dan normaal. Ze douwt haar hoofd helemaal tegen mijn trui en blijft zo staan Verward Als ze dan niet geaait word gaat ze tegen je aan lopen schuren net zolang totdat je haar wel aait Lovers

Heeft dit allemaal iets met hengstigheid te maken?


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 23:46

ja dat heeft allemaal met de hengstigheid te maken!
de ene merrie veranderd veel als ze hengstig is, de andere merrie merk je weer bijna niets aan!

maar ik ken een paar merries, nou als die hengstig zijn wil ik niet in hun buurt zijn! die zijn me dan toch chagie!doen nix dan trappen&bijten! echt verschrikkelijk irritant!geef mij dan maar een ruin!
maar destiny&desiree zijn 2 merries die vrij normaal blijven als ze hengstig zijn, niet gemeen ofzo, ze gaan alleen wel steeds voor Quentin zn neus staan plassen, die dan dus vrij gek wordt en er achterop probeert te klimmen, ook al ie ie een ruin haha!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 11:36

Inderdaad, typisch een merriekwaaltje *LOL* Navy kan ook zo lekker chagi en koppig worden.. Die heeft dan echt veel minder zin in bijvoorbeeld een buitenritje, waar ze normaal gek op is. Of ze loopt 24/7 te dreigen..

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Evilou, ogidni en 34 bezoekers