Heb ik weer... finalist chemie quiz

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Heb ik weer... finalist chemie quiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-02 18:50

Ik kreeg net een brief dat ik finalist ben geworden in de Scholierenquiz Chemie van de TU Delft. Ik had die quiz gewoon puur voor de grap ingevult. Onze verstrooide leraar was met zo'n foldertje voor internetquiz gekomen en omdat ik mee heel erg verveelde heb ik in een tussenuur maar wat ingevult. Ik ben dus echt niet goed in scheikunde en heb een heleboel maar gewoon gegokt Boos! .. en ja hoor ik wordt finalist. Alsof ik daar op zit te wachten!

De finale is op 15 november in delft en onder leiding van Jan Douwe Kroeske.. Gelukkig zit er een antwoordding bij waar je op kan zetten als je niet kan komen. Ik ga ook ECHT niet. Ik zie mezelf al zitten tussen al die zwaar hoogbegaafde leerlingen in de studio.. ' uhm tja waarom ik hier zit??... ik heb maar wat gegokt eigenlijk..' nee om de dooie dood niet Haha!

[edit] ....misschien is het ook wel leuk om te doen Scheve mond moet er nog heel even heel erg over nadenken... [/edit]

Don't hate me cause you ain't me!


Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 22:38

gewoon doen man! lachen. *LOL*

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 22:40

Ach joh gewoon doen, je ziet wel waar je strandt!

Kop op, heel bokt staat achter je Haha!

:evaw:

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 22:48

ik vind ook dat je er gewoon lekker heen moet gaan tussen al die chemiewondertjes een bokker wow

"Idealisten houden het oog op de toekomst gericht: als zij één blik in het verleden sloegen waren zij geen idealisten meer."
- Eric van der Steen

fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 23:12

haha, ik heb je er al over gesproken op msn }> Haha! hihi
tjah je kan natuurlijk ook voor de lol gewoon gaan, maar misschien zit er nu wel iemand te huilen thuis omdat 'ie geen finalist geworden is Huilen B) Haha! en dan zit jij daar terwijl je het niet echt wil...

Kan je er trouwens wat mee winnen Schijnheilig

Fjordenpaard, goed doch levendig temperament

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 14:42

Ik zou gewoon gaan *LOL* Hartstikke leuk en ze kennen je verder toch niet Haha!
En misschien zitten er nog wel 10 die gewoon maar wat ingevuld hebben...Meestal is het meer logisch nadenken dan een scheikundeknobbel hebben! Party!!

En anders kun je gewoon goed gokken en dan kun je dat in Delft ook Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 17:05

Ik zou ook gewoon gaan Haha! Lachen joh! Kan jou het schelen als je laatste eindigt, je bent weer een ervaring rijker, en je hebt weer wat om helemaal dubbel over te liggen *LOL*

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Yvette

Berichten: 163
Geregistreerd: 07-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 17:40

Ja ik zou ook gewoon gaan hoor. Het komt toch niet op de tv of wel?
Ikzelf heb nu ook zoiets; ik had me voor de gein opgegeven voor de Zwakste Schakel, kreeg ik vanmorgen een brief dat ik was uitgekozen voor de selectiedag. Aan de ene kant wil ik wel, maar aan de andere kant: het komt wel op tv, en om nou door Chazia te worden afgezeken als ik er in de eerste ronde uit lig.... weet niet of ik daar wel zo veel zin in heb Knipoog


Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 18:26

Als de test goed is gemaakt (en dat mag je verwachten van zo'n nationale chemie-quizz) dan zou je door de mand gevallen moeten zijn met dat gokken. Heb dus ergens het idee dat je misschien wel meer van scheikunde weet dan je denk/zegt. Dus, als ik jou was zou ik gewoon gaan. Je kunt altijd nog zeggen dat je door de spanning een black-out had Knipoog

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-02 19:49

IK weet ook wel wat van scheikunde, maar een wonder ben ik echt niet Haha! Tja ik weet het nog steeds niet eigenlijk... Je krijgt je kosten van het OV voor de helft vergoed, je krijgt een lunch en een borreluur na afloop Kusje . Er zijn 3 prijzen, een rondvlucht boven delft met zo'n klein vliegtuigje, een sportarrangement in in een accomodatie bij jou in de buurt en een digitale camera Lachen Degene die de eerste plaats haalt maar als eerste een prijd uitkiezen. Iedere finalist krijgt zowieso een klein kadootje.

Don't hate me cause you ain't me!

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 19:55

gewoon doen, what is there to lose?

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 17:12

Absoluut gaan hoor! Party!! Je krijgt de helft van de kosten vergoed en dat eten is altijd erg goed te eten...*LOL* En je krijgt sowieso een kadootje, wat wil je nog meer Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 18:56

Gewoon gaan!! Da's toch lachen *LOL*

En je krijgt zowieso een cadeau; je hebt nothing to lose Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amarins2, Bytespider, Condor, Foreverkliek, girlyggirl, Googlebot, Lalladidoo, lina1998, nafkedemi, Petra_O, xoranlover, YandexBot en 218 bezoekers