Lovely en de ruitersportzaak (=niet de enige)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Lovely en de ruitersportzaak (=niet de enige)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 16:50

Vanmiddag moest ik snel even naar de dichtstbijzijnde ruitersportzaak omdat ik even snel nieuwe springschoenen moest hebben. Van mijn oude was 1 paar te klein geworden (logisch) en het andere paar voor de helft kwijt. Beslissen welke het moeten worden is altijd lastig, maar het werden de gewone rubberen, die zijn het makkelijkste schoon te maken Haha!.
Maar goed, dan kom je ook nog de perfecte kogelbeschermers tegen Schijnheilig en daar loop je dan eerst 3 keer langs en denkt 'waarschijnlijk niet zijn maat', nog 3 keer terug en verrrrrrrek, beheersing weg Haha!.
Voor ik de deur uit was nog even een cadeautje gekocht voor een lieve vriendin die morgen jarig is, ik was daar per slot toch.
En als aller, allerlaatste nog een tube sedalin, die dus nog gewoon verkrijgbaar was.

Van de kogelbeschermers hoop ik dat ze wel, nee niet, nee wel passen Haha!. Waarom is het nou onmogelijk om naar een ruitersportzaak te gaan en met precies datgene wat je nodig hebt buiten te komen en niet meer??
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-11-02 17:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 17:24

Ik ken het rpobleem ja. Je ziet eeuwig en altijd nog iets liggen wat je toch wel erg goed kunt gebruiken of te mooi vind om te laten liggen.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 17:25

Ik heb het vooral als ik niet kan vinden waarvoor ik ben gekomen. Heb er een hekel aan om met lege handen ergens op visite te komen, maar ik heb er ook een hekel aan om ergens met lege handen weg te gaan. En dan met name in de ruitersportzaak. Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 17:34

Je hebt het verhaal cover mijn gouden manenelastiekjes zeker nog niet gelezen Haha!

Universe

Berichten: 342
Geregistreerd: 31-10-01
Woonplaats: Diemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 17:34

Ik ken dat probleem ik heb dat precies hetzelfde (weet je misschien nog wel) als ik in zo een winkel ben wil ik iets kopen ook al heb ik het helemaal nodig!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 17:35

Vervang Lovely door Sjimmy en je hebt mijn verhaal Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 17:45

Ha gelukkig, ik ben blij dat ik niet de enige ben Haha!. Wat zouden die zaken toch zonder ons moeten he??
Onlangs heb ik weer zoveel verschrikkelijk mooie dingen gezien, maar ik doe het niet, niet NIET, niet, niet, niet, of misschien w e l Verward.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 17:53


Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 17:59


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 18:00

Ik zit al dagen te denken of ik die blauwe fleecedeken van 25 euro ga halen of niet... Lips are sealed
En die neopreen springschoenen Lips are sealed

Het WIL niet uit mijn hoofd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 18:06

Kitty schreef:


Gevonden, thanks!

Cody, waarom niet??
Die neopreen springschoenen heb ik bewust niet gekozen omdat ik denk dat die lastiger schoon te houden zijn, rubberen leek me toch handiger. De neopreenspringschoenen van Eskadron hebben wel een zacht binnenrandje en dat sprak me wel aan, het is een wonder dat ik die niet gekocht heb Haha!, maar wat niet is, kan nog komen...

SuzanneH
Berichten: 395
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 18:16

En wat dacht je van naar de winkel gaan afgelopen woensdag voor een nieuwe voeremmer ( oude is kapot ) en met een Anky jas terugkomen . Dus zonder voerbak .
Ik schaam mij diep, paard eet haar slobber nog steeds uit kapotte bak Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 18:20

SuzanneH schreef:
En wat dacht je van naar de winkel gaan afgelopen woensdag voor een nieuwe voeremmer ( oude is kapot ) en met een Anky jas terugkomen . Dus zonder voerbak .
Ik schaam mij diep, paard eet haar slobber nog steeds uit kapotte bak Boos!


Oh ga je schamen zeg Haha!. Wel een mooie jas gekocht??

SuzanneH
Berichten: 395
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 18:23

Niet echt mooi ( beetje trainingsding ) wel de meest comfortabele jas die ik ooit heb gehad . Maar moet nu wel weer terug naar de winkel en wie weet wat dat oplevert Lachen.
Nee, ik koop nu alleen zo'n voeremmer.
Punt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 18:25

SuzanneH schreef:
Niet echt mooi ( beetje trainingsding ) wel de meest comfortabele jas die ik ooit heb gehad . Maar moet nu wel weer terug naar de winkel en wie weet wat dat oplevert Lachen.
Nee, ik koop nu alleen zo'n voeremmer.
Punt.


Tuurlijk, alleen een emmer en meer niet, punt uit!

Pas op voor de winkel bij ons in het dorp, daar hebben ze zulke lelijke, nutteloze, onnodige, overbodige rommel; het heeft echt geen nut om daar eens te gaan kijken, echt geen hoor. Volgens mij hebben ze er ook geen voerbakken hoor Haha!.

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 18:28

Hey, zit er tegenwoordig een ruitersportzaak in Ouderkerk? Vroeger moest ik altijd heeeeeelemaal naar Bronol (A'veen) op m'n fietsje, voordeel was wel dat hij niet echt wat had.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 18:28

Oh *LOL* dat is wel heel erg. Je paard uit de oude bak laten eten en zelf lekker pronken met een Anky jas Haha!

Over die springschoenen: ik heb die neoprenen nu een paar keer gezien en ze lijken me zo fijn zacht. Het is mij aangeraden om ermee te rijden ivm scheuren in de hoeven, dat als er iets tegenaan tikt, dat de druk over de hele hoef verdeeld wordt.
Tja ik weet ook niet of het zo is.
Maar als ik dan de gewone rubberen en de neopreen schoenen naast elkaar leg kan ik me voorstellen dat die neopreen zachter en dikker zijn en daardoor beter helpen.

Kaytje
Berichten: 21
Geregistreerd: 01-11-02
Woonplaats: Tongeren , Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 18:35

Dit maak ik ook steeds mee !
Als ik ga winkelen voor een halster , kom ik buiten met Halster , koord , borstel , onderzadel , ....

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 19:20

Ik ken dat, ik ga ook vaak alleen met een bepaald bedrag weg en laat mijn pinpas thuis...... Haha! Bewust dus.
Laatst ging ik voor een rijbroek, kwam terug met een belachelijke dure rijbroek, onderbandages, singelbontje, sporen, springteugels en paardensnoepjes.....Ttsskk, belachelijk.
Het zou verboden moeten worden. Het waren allemaal dingen die ik nodig had, maar even niet in het kosten plaatje thuis hoorde. Ja, ook die snoepjes waren een pre.... Schijnheilig

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 20:05

Ik ga zo naar van rijs voor een zweetdeken Schijnheilig

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 20:43

Oh afschuwelijk ik ken het ook (uiteraard Haha! ). Ik heb altijd gemengde gevoelens als ik uit de ruitersportzaak loop met een tas vol impulsaankopen, aan de ene kant ben ik er blij mee, aan de andere kant heb ik weer niet de verleiding kunnen weerstaan.
Het was de laatste keer zelfs zo erg dat ik voor een wormenkuur kwam, maar dat ik naar buiten liep met 2 zweetdekens, 1 rijbroek en een ook springschoenen. Bloos Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 20:56

Het is gewoon een ziekte denk ik Haha!. Er is niks aan te doen, we willen allemaal gewoon graag mooie dingen kopen voor ons paard en heel soms voor onszelf . Deze keer heb ik wel braaf aan mijn paard gedacht, ik hoop ook dat hij zijn nieuwe kogelbeschermers fijn vindt zitten Haha!.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 21:06

"Control, control. You must learn control." -master Yoda

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 21:52

Ach met die professional choice beenbeschermers doe je heel lang, terwijl je met die poedersuiker br dingen na een jaar al klaar bent.

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 22:25

Hihi nog erger.......laatst gingen Kaat en ik samen KIJKEN voor regendekens. Ik zei nog tegen Kaat.......ik laat mijn pinpas THUIS.
Wij mooie dekens gezien, aantrekkelijke prijs........mocht ik ze op de pof meenemen Boos! (mijn instructrice werkt daar).
Pinpas thuislaten helpt dus ook al niet.