Vannacht door onbekende wakker gebeld

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Vannacht door onbekende wakker gebeld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-02 08:43

Gaaaap
Ben vannacht tot 4x toe gebeld (zat ik echt op te wachten na nachten slecht slapen) op mijn mobiel door een of andere mafkees (bleek achteraf). Kon telefoon ook niet uitzetten omdat ik er vandaag vroeg uitmoest en mijn telefoon als wekker moest gebruiken.
Ik kende het nummer niet en heb dus niet opgenomen. Diegene had wel mijn voicemail ingesproken.
Vanmorgen maar eens luisteren, staat er zo'n creepy stem op, helemaal vervormd: "WAKKER??"
Scheve mond
Nou lekker dan.
De sukkel heeft dus met nummerweergave gebeld, wat zal ik doen?
Als ik zelf terugbel denkt ie misschien: goh, grappig, een meid, die ga ik vaker bellen. Of hij heeft mijn nummer via via gekregen? Verward
Wat zouden jullie doen?

[edit]Bart vond m'n titel "ook goeiemorgen" niet duidelijk genoeg Verward Knipoog[/edit]
Laatst bijgewerkt door Cody op 01-11-02 18:19, in het totaal 1 keer bewerkt


dems75

Berichten: 3880
Geregistreerd: 07-09-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 08:47

Misschien een of andere flauwe Halloween grap???

If it's not an icelandic, it's just a horse

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 08:59

Hee bijna alle mobieltjes kan je gewoon uitzetten hoor en dan gaat de wekker toch af! Bij alle mobieltjes bij ons in huis kan dat en dat zijn er best veel Haha!

Maar ik zou die creepy lekker laten voor wat íe is.
Al heb ik weleens een leuke SMS 'vriend' haha gehad.
Ik zal het topic daarover eens opzoeken.

:evaw:

Myke
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 09:30

Ik zou die creep idd lekker laten voor wat het is, mocht je nu nog een keer lastig gevallen worden. FF nummer onthouden en anders een keertje van een andere telefoon (bijv. op school, werk, etc.) een keertje bellen om iig te kijken wie het is.

Succes... wel vervelend hoor. Gestoord worden tijdens je nachtrust ...

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 10:24

Even testen of die wekker het doet als je de telefoon uitzet (ik geloof dat ze het dan gewoon doen). Je kunt die creep natuurlijk ook even met nummerherkenning uit bellen en kijken wie er op neemt. Je kunt het misschien beter negeren en hopen dat die lolbroek hier niet mee door blijft gaan. Wel vervelend als je net lekker ligt te pitten.

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 11:53

Ja ik zet mijn mob ook altijd uit hoor en als wekker gaat hij gewoon af! wel rot, ik zou zeker terug bellen maar dan onbekent *LOL*

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-02 11:57

Whahaha www.ikhebje.nl Extreme duivel
Een meneer uit Soest Haha!
Best sneu als je nu al weet dat hij vannacht heel misschien een paar keer wakker gebeld gaat worden Schijnheilig

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 12:14

Cody schreef:
Whahaha www.ikhebje.nl Extreme duivel
Een meneer uit Soest Haha!
Best sneu als je nu al weet dat hij vannacht heel misschien een paar keer wakker gebeld gaat worden Schijnheilig


Extreme duivel Haha! wel je nummerherkenning uitzetten he hihi *31* kan ook met een normaal toestel.

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 12:54

Heb je een fax? Moet je je fax voorprogrammeren om te verzenden om, pak 'm beet, 03.00 uur. En omdat de gemiddelde telefoon geen faxen kan ontvangen blijft jouw fax toch zeker 6 pogingen doen. Ik heb zo'n hele ouwe Philipsfax en die neemt iedere keer als het verzenden niet lukt, zo'n 9 minuten pauze en gaat het daarna nogmaals proberen, und zo weiter..
Daar wordt je dus echt geschift van. Laten we er van uit gaan dat die veenstamper rond een uur of twaalf naar bed gaat, moet ie om drie uur in z'n REmslaap zitten die dan grondig wordt verstoord. Haha!

(No offence hoor, sommige mensen uit Soest zijn wel liev Lovers maar veel zijn gewoon vage veenstampers...)

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 13:05

Je bent wel heel erg zielig als je mensen uit bed gaat bellen en als je dan ook nog vergeet om je nummermelding uit te zetten....... Frusty Ik vind het idee van de fax wel goed die houden we erin.


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-02 16:29

Maar het is een gewoon telefoonnummer...bovendien heb ik helaas geen fax. En bij nader inzien heb ik het er ook niet voor over om vannacht zelf op te staan om die kerel wakker te bellen.
Jammer dat het geen 06-nummer is anders had ik via internet even een SMS gestuurd dat ik er niet van gediend ben Misselijk

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 16:35

Cody schreef:
Maar het is een gewoon telefoonnummer...bovendien heb ik helaas geen fax.


Eeeeh ik wel.. Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-02 16:38

Maar kan je faxen naar een gewoon telefoonnummer dan?

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 16:42

Natuurlijk....

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 16:46

Cody schreef:
Maar kan je faxen naar een gewoon telefoonnummer dan?
Yep en jazeker. En dat is de lol juist. Dus leen Sandra's fax of vraag haar of zij mee wil plagen en programmeer dat ding voor.....

He'll be sorry!!!!!!!

En leuk bijkomend feit is ook dat wanneer meneer de foon opneemt hij een fax aan de telefoon krijgt wat ook al niet prettig klinkt, zeker niet wanneer je net wakker bent Knipoog .
Laatst bijgewerkt door Caritas op 01-11-02 16:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-02 16:47

Maar stel dat hij mijn nummer ook nog ergens heeft liggen...
dan krijg ik het dubbel en dwars weer terug ben ik bang Scheve mond
En daar heb ik weinig trek in.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 16:49

Maar hoe moet hij in hemelsnaam weten dat jij het bent? Daar komt overigens ook nog bij dat je hem (als je zijn nummer en de drie keer de exacte tijdstippen waarop hij belt noteert) aan kunt klagen

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 16:50

Je kunt toch nummer blokkeren? Dat nummers die jij niet in je geheugen hebt staan een ingesprek toon te horen krijgen. Bij mijn vorige foon kon dat namelijk wel en heb ik dat ook dikwijls gedaan. Is gewoon een instelling op je telefoon zelf hoor, dus je hoeft nergens heen te bellen. En als je 's ochtends weer wakker bent dan haal je de 'vreemde' nummers blokkering er gewoon weer af.

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-02 16:51

Nou als hij mij een nacht wakkerhoudt en de volgende nacht zelf rare telefoontjes krijgt...hij zal niet 100% normaal zijn maar ook niet achterlijk neem ik aan Haha!

Roos, kan dat ook met een prepaid telefoon? (nokia 3210?)

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 16:52

ik heb ook een fax maar ik wist nooit dat je naar een gewoon telefoon nummer kon faxen Verward

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 16:55

Ja hoor, ik heb ook een gewoon telefoonnummer. Maar als ik mijn fax er niet aan heb, en iemand probeert mij een fax te sturen krijg ik gewoon zo'n lekker irritant geluid te horen. Dat geluid zorgt er zeker voor dat iemand midden in de nacht rechtop in zijn of haar bed zit. *LOL*

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-02 16:55

Hmmmm...klinkt wel aantrekkelijk }>

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 20:33

Doen, doen doen doen doen!!!!! En ik wil verslag!!! Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 21:32

Dat heb ik ook wel eens. (ook overdag) en het zijn altijd allochtonen, terwijl het een nieuw uitgegeven nummer was. (denk omdat het een ben nummer is en ben is vrij popi onder de allochtonen; nr begint van ben altijd met 24)

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-02 21:38

Nah ik laat het hier even bij.
Heb vanavond mijn vader het nummer laten bellen maar er nam niemand op. Mocht hij vannacht weer bellen dan is het dus geen toeval geweest en gaat mijn vader er zeker nog eens achteraan bellen.