Fokker Zenith: "Als hij maar onder Jeroen Dubbeldam blijft"

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 14005
Geregistreerd: 20-04-16

Fokker Zenith: "Als hij maar onder Jeroen Dubbeldam blijft"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-16 11:56

RTV Oost
Afbeelding
Jeroen Dubbeldam met Zenith. Foto: KNHS.



Zenith, het paard dat Jeroen Dubbeldam uitbrengt voor het Springpaarden Fonds Nederland (SFN), staat sinds woensdagmiddag op de veiling. Tientallen investeerders hebben door de jaren heen meer dan 2,5 miljoen euro geïnvesteerd in het SFN. Die investering moet worden terugbetaald. Daarom wordt Zenith met vijf andere paarden geveild. Maar wat moet deze wereld- en Europees kampioen opbrengen? De fokker van Zenith, Herman Voort, vindt het lastig om in te schatten wat de verwachte opbrengst is. "Als ik kijk naar de markt, zou hij wel enkele miljoenen waard moeten zijn." Maar als het aan Voort ligt wordt de combinatie Dubbeldam-Zenith niet uit elkaar gehaald. "Voor mij het is het belangrijker dat Zenith onder Dubbeldam blijft, dan de hoogte van de opbrengst. Dat is voor beiden het beste. Maar de kans dat Jeroen 'm kan blijven rijden, is erg klein. Wij hebben veel paarden uit die stam, dus is het voor ons ook interessant als die combinatie blijft bestaan. De resultaten van die twee zijn goed, dat is met een nieuwe ruiter altijd afwachten."

Tot nu toe is er nog niet geboden op Zenith, maar bieders hebben nog tot woensdag 14.10 uur de tijd. Voort verwacht dat er op het laatst geboden gaat worden. "De geïnteresseerden wachten zo lang mogelijk. Als ze nu al beginnen drijven ze de prijs zo op, dan snijden ze zichzelf in de vingers." Zenith en Aquila kennen een startbedrag van € 500.000,-. De vier andere paarden (o.a. Chuck Blue SFN en Djumpsina SFN) zijn ingezet op € 50.000,-. Bij Zenith en Aquila gaan de biedingen in stappen van € 50.000,- euro, bij de vier anderen in stappen van € 10.000,- euro.

Oehlala
Berichten: 4302
Geregistreerd: 02-08-09
Woonplaats: On my horse!

Re: Fokker Zenith: "Als hij maar onder Jeroen Dubbeldam blijft"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 11:59

misschien kan glock hem kopen :)

Pebblea

Berichten: 238
Geregistreerd: 02-11-15
Woonplaats: Naast Gucci ♥

Re: Fokker Zenith: "Als hij maar onder Jeroen Dubbeldam blijft"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 12:27

JAAAA meneer Glock! Heeft o.a. Gerco Schroder ook al geholpen. Hopen dat hij hem wil kopen voor Jeroen, zou echt top zijn!

cariena1
Berichten: 926
Geregistreerd: 10-07-07
Woonplaats: Uithuizermeeden

Re: Fokker Zenith: "Als hij maar onder Jeroen Dubbeldam blijft"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 12:31

en als er nu niet op Zenith wordt geboden?

Autumnn

Berichten: 8029
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 12:32

cariena1 schreef:
en als er nu niet op Zenith wordt geboden?


Ik denk niet dat dat gaat gebeuren :=

rien10
Berichten: 14643
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 12:38

"Lieve meneer Glock.
Omdat wij, volwassen Penny-meisjes, een zwak hebben voor A) Zenith B) Jeroen Dubbeldam C) de combinatie Zenith/Jeroen Dubbeldam, verzoeken wij u vriendelijk, nee... .wij smeken u..... wilt u alstublieft Zenith kopen en laten rijden door Jeroen? Wij, de hele grote horde Nederlandse Penny-meisjes-en volwassenen én alle springsport fans zullen u eeeeuwig dankbaar zijn."
Groet,
Penny Rien 10



Zou het helpen?

Davina1402

Berichten: 771
Geregistreerd: 28-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 12:39

rien10 schreef:
"Lieve meneer Glock.
Omdat wij, volwassen Penny-meisjes, een zwak hebben voor A) Zenith B) Jeroen Dubbeldam C) de combinatie Zenith/Jeroen Dubbeldam, verzoeken wij u vriendelijk, nee... .wij smeken u..... wilt u alstublieft Zenith kopen en laten rijden door Jeroen? Wij, de hele grote horde Nederlandse Penny-meisjes-en volwassenen én alle springsport fans zullen u eeeeuwig dankbaar zijn."
Groet,
Penny Rien 10



Zou het helpen?




:) :D yeah!!!!

please mr Glock...

rien10
Berichten: 14643
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Fokker Zenith: "Als hij maar onder Jeroen Dubbeldam blijft"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 12:41

OK, dat is 2. Wie volgt *\%/*

StormMilagro

Berichten: 1760
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 12:41

rien10 schreef:
"Lieve meneer Glock.
Omdat wij, volwassen Penny-meisjes, een zwak hebben voor A) Zenith B) Jeroen Dubbeldam C) de combinatie Zenith/Jeroen Dubbeldam, verzoeken wij u vriendelijk, nee... .wij smeken u..... wilt u alstublieft Zenith kopen en laten rijden door Jeroen? Wij, de hele grote horde Nederlandse Penny-meisjes-en volwassenen én alle springsport fans zullen u eeeeuwig dankbaar zijn."
Groet,
Penny Rien 10



Zou het helpen?

_O- Geweldig! Ik zeg opsturen!

Ufurio4e

Berichten: 1394
Geregistreerd: 14-10-12
Woonplaats: Giesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 12:56

rien10 schreef:
"Lieve meneer Glock.
Omdat wij, volwassen Penny-meisjes, een zwak hebben voor A) Zenith B) Jeroen Dubbeldam C) de combinatie Zenith/Jeroen Dubbeldam, verzoeken wij u vriendelijk, nee... .wij smeken u..... wilt u alstublieft Zenith kopen en laten rijden door Jeroen? Wij, de hele grote horde Nederlandse Penny-meisjes-en volwassenen én alle springsport fans zullen u eeeeuwig dankbaar zijn."
Groet,
Penny Rien 10



Zou het helpen?

Jaaaaa opsturen. Vergeet even niet het vertalen naar het oostenrijks

FennaK
Berichten: 1081
Geregistreerd: 13-04-11

Re: Fokker Zenith: "Als hij maar onder Jeroen Dubbeldam blijft"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 13:10

Als je even de Oostenrijkse versie hier deelt kan

Penny 1 t/m veel ook mailen! :-)

rien10
Berichten: 14643
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 13:30

U roept: ik lever!

"Sehr geehrter Herr Glock .
Weil wir Penny-Erwachsene und -Mädchen eine Schwäche für A) Zenith B) Jeroen Dubbeldam C) die Kombination Zenith / Jeroen Dubbeldam haben , möchten wir Sie bitten , nein ... .wir flehen Sie ..... Kaufen Sie Zenith und lassen sie es von Jeroen reiten? Wir, die große Hürde
Holländische Penny - Mädchen und Erwachsene und alle jumping Fans werden eeeewig dankbar sein. "
Mit freundlichen Grüßen,
Penny Rien 10

rien10
Berichten: 14643
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Fokker Zenith: "Als hij maar onder Jeroen Dubbeldam blijft"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 13:33

FF serieus, Glock zal toch wel weten hoe in Nederland de fans hopen dat dit echt gebeurt? Hij komt niet uit een ei, en leeft niet onder een steen zou ik zeggen. (Sprak zij hoopvol)

Ufurio4e

Berichten: 1394
Geregistreerd: 14-10-12
Woonplaats: Giesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 17:44

rien10 schreef:
U roept: ik lever!

"Sehr geehrter Herr Glock .
Weil wir Penny-Erwachsene und -Mädchen eine Schwäche für A) Zenith B) Jeroen Dubbeldam C) die Kombination Zenith / Jeroen Dubbeldam haben , möchten wir Sie bitten , nein ... .wir flehen Sie ..... Kaufen Sie Zenith und lassen sie es von Jeroen reiten? Wir, die große Hürde
Holländische Penny - Mädchen und Erwachsene und alle jumping Fans werden eeeewig dankbar sein. "
Mit freundlichen Grüßen,
Penny Rien 10


*\o/*

Solica

Berichten: 453
Geregistreerd: 23-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 23:28

rien10 schreef:
U roept: ik lever!

"Sehr geehrter Herr Glock .
Weil wir Penny-Erwachsene und -Mädchen eine Schwäche für A) Zenith B) Jeroen Dubbeldam C) die Kombination Zenith / Jeroen Dubbeldam haben , möchten wir Sie bitten , nein ... .wir flehen Sie ..... Kaufen Sie Zenith und lassen sie es von Jeroen reiten? Wir, die große Hürde
Holländische Penny - Mädchen und Erwachsene und alle jumping Fans werden eeeewig dankbar sein. "
Mit freundlichen Grüßen,
Penny Rien 10

*\o/* *\o/*

xxCYNNxx

Berichten: 5661
Geregistreerd: 06-07-11
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 00:44

nou dat posten op Glocks fb page, want vrees dat Glock geen Bokt account heeft :P

Maar ff serieus (hoewel het eerste deel van bovenstaande zin weldegelijk serieus was bedoeld :D ): Hier nog 1 die hoopt dat Glock hem koopt zodat hij voor Nederland en Jeroen Dubbeldam behouden kan blijven.

djuulsie

Berichten: 12789
Geregistreerd: 13-07-08

Re: Fokker Zenith: "Als hij maar onder Jeroen Dubbeldam blijft"

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 00:54

Maar Jeroen wilde zelf toch stoppen? Wat zou hij dan nog met Zenith moeten?

Laura_
Berichten: 5382
Geregistreerd: 01-04-06

Re: Fokker Zenith: "Als hij maar onder Jeroen Dubbeldam blijft"

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 01:08

Ik hoop ook dat die onder dubbeldam blijft!

@djuulsie ik dacht zelf omdat die wist dat zenith verkocht zou worden en hij niet met een ander paard wilde. Dat die daarom had gezegd dan stop ik ook. Maar denk dat die met zennith nog wel even door had willen gaan en nog steeds. Maar dat ik wat ik begreep. Ik ben niet heel erg thuis in het wereldje

xxCYNNxx

Berichten: 5661
Geregistreerd: 06-07-11
Woonplaats: Friesland

Re: Fokker Zenith: "Als hij maar onder Jeroen Dubbeldam blijft"

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 01:27

ja ik meende ook dat de OS zn laatste toernooi zou zijn, idd oa omdat Zenith verkocht ging worden.

maar zit stiekem vanaf dat moment dan ook te duimen dat hij daarop terug komt :P

djuulsie

Berichten: 12789
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 03:38

Ja maar ook omdat hij alles al gewonnen had toch? Meen me te herinneren dat hij zei dat er niks meer te winnen viel voor hem.

Floor_x

Berichten: 2945
Geregistreerd: 19-03-08
Woonplaats: Leiden

Re: Fokker Zenith: "Als hij maar onder Jeroen Dubbeldam blijft"

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 14:02

Er wordt niet echt veel geboden :+

randalinpony
Berichten: 6935
Geregistreerd: 14-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 14:17

Citaat:
nou dat posten op Glocks fb page, want vrees dat Glock geen Bokt account heeft :P


Wat? :oo :')


Solica schreef:
rien10 schreef:
U roept: ik lever!

"Sehr geehrter Herr Glock .
Weil wir Penny-Erwachsene und -Mädchen eine Schwäche für A) Zenith B) Jeroen Dubbeldam C) die Kombination Zenith / Jeroen Dubbeldam haben , möchten wir Sie bitten , nein ... .wir flehen Sie ..... Kaufen Sie Zenith und lassen sie es von Jeroen reiten? Wir, die große Hürde
Holländische Penny - Mädchen und Erwachsene und alle jumping Fans werden eeeewig dankbar sein. "
Mit freundlichen Grüßen,
Penny Rien 10

*\o/* *\o/*


OMG. _O-

Jayney

Berichten: 842
Geregistreerd: 01-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 14:42

Volgens dit bericht zou de veiling aflopen om 14:10 inmiddels geen biedingen en verlengd naar 16:00 ik denk dat Zenith helemaal nergens heen gaat.

rien10 schreef:
"Lieve meneer Glock.
Omdat wij, volwassen Penny-meisjes, een zwak hebben voor A) Zenith B) Jeroen Dubbeldam C) de combinatie Zenith/Jeroen Dubbeldam, verzoeken wij u vriendelijk, nee... .wij smeken u..... wilt u alstublieft Zenith kopen en laten rijden door Jeroen? Wij, de hele grote horde Nederlandse Penny-meisjes-en volwassenen én alle springsport fans zullen u eeeeuwig dankbaar zijn."
Groet,
Penny Rien 10



Zou het helpen?


en anders kunnen er altijd nog penny berichten verstuurd worden :')

randalinpony
Berichten: 6935
Geregistreerd: 14-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 14:46

Tja wie koopt dan ook een paard als je daarmee de woede van een horde pennymeisjes op je hals haalt. :+

Jayney

Berichten: 842
Geregistreerd: 01-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 14:48

randalinpony schreef:
Tja wie koopt dan ook een paard als je daarmee de woede van een horde pennymeisjes op je hals haalt. :+



Jaaa niemand en denk heel verstandig die keuze :)) :')