%^*()&*(^%* POLLY!!!!!!!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-01 09:10

gister ga ik de wei in, en die $%^$&^&*( polly komt gelijk met haar oren in haar nek op me af gedraafd. So, ik had echt even de bibbers. poedersuiker knol.
Het stomme is dat ze bijv. bij karin niks doet. Zou het zijn omdat ze vriendjes met honey is en ik honey pak?
Ze begon ook allemaal kontje te draaien enzo.
Bleeeeeehg


paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 09:12

En? Heeft ze je nog gebeten *LOL* ?


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-01 09:14

nee, het blijft tot nu toe bij dreigen (afkloppen) heb echt geen zin straks een rotschop te krijgen.
Stom eigenlijk, in de bak (onder hety zadel) is ze zo lief, maar in de wei, pffffff

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 11:25

Gewoon terug drijgen. Desnoods een zweepje meenemen. Nu maakt ze jou bang, gewoon die rol omdraaien Lachen

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 15:47

ooohh stef dit ken ik heeeeeeel goed! Ik heb ook zo'n dreigend geval, genaamd : PINKY!
Hij loopt naar je toen en dreigt te steigeren. Daarom heb ik voortaan vaak een zweepje bij en een halstertouw. Ik loop zelfverzekerd op hem af, streng in de ogen kijken, halster vastpakken, halstertou vastklikken erlangs gaan slaan en zeggen kommaar. En braaf dattie is! Zodra ik ook maar iets laat merken dat ik toch wel leip heb, is hij mij de baas. Echtm niet doen dus! Dreigt hij iets te doen, of leip te kijken, stap ik er metteen opaf. En dan zie hem maar eens lief zijn! Lachen
Succes!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 19:52

ik heb een dominant geval dat nog denkt dattie hengst is: VOLTRACK
Ik scheet bagger, hij deed alles gewoon, waar Jopie deed alsof steigerde hij al, deed of hij ging trappen, trapte net mis ed.
Maar ik ben veranderd. BEn laaiend geworden, heb een halstertouw meegenomen, gedreigd met het einde, hij reageerd niet, tik gegeven, nog geen reacite en hem toen met de sluiting een knal gegeven. Gos wat was meneer leif opeens. Nu hoef ik maar kwaad te kijken (vandaag weer gedaan) en hij rent al weg. En denk maar niet dat er meer dan 1 been de lucht in gaat (uithalen dus)... Ook met zijn voorbenen blijft hij heel keurig aan de grond (soort spaanse pas achtig kickboxen) en anderen domineert hij wel. GEwoon doen is zijn credo, de mijne is: hard terugpakken. Ik doe een stap naar voren en hij spurt weg. Kijkt alsof het hem geen barst interesseert en ik loop weer op hem af. En hij weet niet hoe snel hij aan het andere eind van de bak moet zijn. de banketstaaf! En komen doet hij ook, als hij mij te veel loopt te sturen enzo, dan kanhij het krijgen. En het werkt. Het is een mak lammetje geworden, maar bij anderen blijft hij proberen, en hij bluft iedereen af. Totdat je hem dus gigantisch op zijn flikker geeft. Wat zullen we nou krijgen duurt al te lang. GEwoon gelijk met wat je ook in je handen hebt uithalen. En daar kan zo'n beest best tegen!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BranwenGC, Elegance_ en 9 bezoekers