Morgen voor het eerst weer naar buiten sinds lange tijd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

christa
Berichten: 18
Geregistreerd: 08-04-01
Woonplaats: Westerland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-01 23:27

Morgenochtend ga ik voor het eerst weer naar buiten met Isard. Spannend!!!!
Samen met Mieke op Toon gaan we heeeeeel erg vroeg (7 uur op de boerderij) een rondje om. Dan is het nog lekker rustig.
Ik ben benieuwd hoe Ies zich gedraagt..
De laatste keer is alweer een 1/2 jaar geleden ofzo.
Het hoefkatrolbeen houdt zich goed dus een stapritje is wel goed om de zinnen te verzetten!!
Ik heb er zin in en moet nu dus eigenlijk maar eens gaan slapen......


R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 23:29

Leuk zeg! Heel vroeg gaan rijden is eigenlijk nog het leukste vind ik. Lekker rustig en heel veel dieren!
Veel plezier he!!!
xxx Roos

Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 13:44

En hoe is het gegaan???

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 16:56

Ikke heb Is gezien...
wat n scheetje (n paar weken terug!!)

hoest gegaan????

..... leeg .....

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 11:04

Het is hartstikke goed gegaan! Het duo vosbles samen op weg! *LOL* We hebben een staprit gemaakt over eerst een klein stukje asfalt, dan het park in en later nog een stukje bos. Toen omgedraaid en teruggereden. Toon is niet echt gewend om op te letten waar hij loopt, dus die struikelde nogal eens, maar verder ging het super! iesje gedroeg zich echt voorbeeldig, ik had eigenlijk wel iets anders verwacht van een paard wat al een tijd niets gedaan heeft, maar hij vond het geweldig en deed goed zijn best. Superbeestje!

Zondag gingen we weer zo vroeg op pad, nu ging ik op Kaminka, want die was nu aan de beurt. Nog twee ruiters van stal, dus gezellie met zijn viertjes een rondje om. Het bleef bij een klein rondje, want het onweerde bij de kust en dat is dus errug vlakbij ons... Weer alleen gestapt, lekker rustig en Kaminka gedroeg zich ook zeer goed.

Al met al een heerlijk weekendje, vooral voor Christa: eindelijk weer op haar eigen lieveling naar buiten, daar kan zelfs geen Toon tegenop! *LOL*

Groetjes Mieke


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bielsje, Celebi, criollo_yess, f_pepper, Jet, MariekeS_, marjor, Ubermetrics en 141 bezoekers