Hoe lang duurt het missen?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Hoe lang duurt het missen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-02 23:57

Ik ben nu drie weken geleden gestopt met het rijden van Jacky. Ik zal even een beetje het hoe en wat vertellen...
Ik ging vijf jaar geleden carrousel rijden op mijn manege en aangezien we met de carrousel vaste pony's hadden, werd ik maar op Jacky gezet, aangezien dat de enige grotere was die over bleef. In het begin vond ik haar helemaal niets, maar later begon ik om haar te geven.
Twee jaar terug ben ik begonnen met af en toe eens een privelesje te nemen, om te kijken of ik haar nageeflijk kon krijgen. Zij kon het wel, ze is M1 geweest in het jaar dat ik begon met privelessen. Het laatste half jaar ging het steeds beter en beter, met af en toe een dipje, natuurlijk, maar vooral sinds de zomervakantie liep ze echt super. Ik had voor de zomervakantie al plannen gemaakt dat ik vanaf januari met haar zou gaan starten. De band met haar werd steeds sterker, de laatste keer dat ik haar reed, deed ze zelfd ldr, wat zij heel moeilijk vindt.

Maar... Vanaf het begin van de zomervakantie begon ze zich vreemd te gedragen. Ik ben gelijk de eerste week op vakantie gegaan, 6 weken lang, dus ik had het zelf niet gezine, maar ik kreeg berichtjes van mijn vriendin dat ze zich heel vreemd gedoreg, zeg maar als hengst. Daarover had ik hier toen ook een topic gepost.
Ik kwam terug van vakantie, tegen die tijd gedroeg ze zich dus al 6 weken vreemd en er werd maar niets aan gedaan. Mijn vakanite was heel wat minder, omdat ik dus steeds aan Jacky moest denken en ik alleen maar kon hopen dat het goed zou komen.
Omdat er maar niets aan gedaan werd, en ik gewoon zelf kapot ging aan het steeds me maar zorgen maken om die pony ben ik een verzorgpaard gaan zoeken, die ik heb gevonden in Amadeus.
Uiteindelijk, tien weken nadat het vreemde gedrag begonnen was is er een dierenarts bij gekomen, ze heeft een injectie gehad, maar dat heeft niet geholpen, ze is nog steeds vreemd bezig (ik krijg verslagen over hoe het met haar is...)
Toen heb ik op de manege gezegd dat ik ging stoppen en opeens was Jacky niet meer mijn vaste pony, wat ze wel altijd was, had ze al drie uur gelopen en dat soort dingen. Hierdoor ben ik eerder gestopt, omdat ik er echt niet meer tegen kon. Eigenlijk had vandaag mijn laatste keer met haar zullen zijn. Huilen

Ik heb voordat ik weg ging bij haar al heel wat tranen laten rollen, het afscheid was echt heel erg moeilijk, maar ook nu nog iedere woensdag rollen de tranen weer. Er gaat geen dag voorbij zonder dat ik aan haar denk en haar mis. Ik wilde dat dit gewoon sneller voorbij ging, dat ik verder kan met mijn verzorgknollie, om wie ik toch ook al begin te geven en dat ik Jacky achter me kan laten...
Waarom duurt het toch zo lang Huilen

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way



Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 00:09

Ik ben mijn lievelingspony nu ook al een tijdje kwijt, sinds 11 september maar nogsteeds denk ik aan haar! Ik mis haar nogsteeds, en omdat jij je er nog wat intensiever mee hebt gewerkt is het voor jou waarschijnlijk nog wat moeilijker. Ga maar goed je verzorgpony verzorgen enzo, misschien dat je dan je verdriet wat vergeet en kun denken aan de leuke dingen van Jacky.

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, herous, ikkedus, Jet_33, Maanon_ en 38 bezoekers