Kennen jullie www.agradi.nl al?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wat vind je van agradi?

goed
13 (65%)
slecht
1 (5%)
matig
3 (15%)
ken agradi (nog) niet
3 (15%)

Totaal aantal stemmen: 20


Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Kennen jullie www.agradi.nl al?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-02 21:26

Kennen jullie deze postorder site toevallig al.
Deze heeft allerlei landbouwprodukten en ook een paardenafdeling.
Ze hebben heel vaak aanbiedingen: halsters, hoofdstellen, mestboys, beenbeschermers en vanalles nog wat.
Boven de 50 Euro zijn de verzendkosten zelfs gratis.
Heb er nu al een paar keer bij besteld en ben zeer tevreden,
koop voornamelijk schriklint (=daar heel goedkoop) en dozen wormkuren.

Wie kent deze site ook?
Laatst bijgewerkt door Anke op 31-10-02 20:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 21:43

Ja, ik heb er een complete afrastering gekocht, dus lint , isolatoren, schrikdraadapparaat (op zonnepaneel, accu en lichtnet echt ideaal) enz..
Ik ben er erg tevreden over, snelle levering en niet al te duur.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 21:44

yep, heb er via via een zooi in bestelling.
Kan nog niks zeggen over de kwaliteit, dat weet ik nog niet, dus tja Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 21:45

Ik ken de site (nog) niet, maar ik ga er binnenkort eens kijken. Wel heb ik een boekje van ze thuisliggen, zat laatst bij een paardenblad. Ik zag dat ze Australian working boots verkopen van Redback, die heb ik ook. Ik heb ze alleen vier jaar geleden in Ozzieland gekocht voor omgerekend zo'n 60 piek en bij Agradi is het simpelste model 119 euro. Haha!

Binar

Berichten: 1687
Geregistreerd: 23-12-01
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 22:01

Ik vind ze erg goed, wij hebben pas voerbakken, drinkbakken enz besteld, ook een sporenset (incl riempjes) voor maar € 10,50!! De mestboy was er € 20, dat scheelt € 5 met Divoza/ Als ik iets nodig heb, kijk ik eerst bij Agradi, snelle service (ook per telefoon), levering meestal binnen 1 week.
Ik ben er erg tevreden over!

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 00:51

bij agradi zijn ze erg blij met mij. ik koop daar dus regelmatig. Haha!
wat ik er fijn vind is dat de levering erg snel is.
en ik ben helemaal gek van hun prikpalen. Tong uitsteken ideaal voor als je een stukje van je wei wilt afzetten zodat ze niet alles kapot lopen. hou je volgend jaar ook nog wat gras over. Lips are sealed

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 01:10

Ik kwam laatst in de Bit een folder van ze tegen, en ik zag dat de wormenkuren er een stuk goedkoper waren dan ergens anders. Helemaal in grote hoeveelheden.
Dus ik denk dat er binnenkort een collectieve bestelling naartoe gaat, samen met meer mensen van stal.

Ik vind de Poll niet kloppen, je moet er ook bijzetten dat je het nog niet hebt geprobeerd...Ik heb dus nergens voor gekozen. Maar ik ga het binnenkort zeer zeker proberen...

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 08:29

Ik heb er nog niet iets gekocht, maar krijg wel altijd de catalogus. Ik weet wel, mocht ik ooit zelf iets nodig hebben, dan is het daar niet duur. Ik ehb ze wel eens gebeld, waren vriendelijk.

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 11:00

Hoe de kwaliteit van de produkten is, weet ik niet, ik heb er nog nooit iets gekocht. maar ze zullen wel de gebruikelijke dingen verkopen, dan is de kwaliteit prima.

Wat ik van de site vind: SLECHT, wat een onoverzichtelijk ding. Ik kan er nooit wat op vinden, dus als ik nu iets zoek, sla ik hun over.

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 13:39

Wanneer op voorraad heb je zo je spullen in huis. Heb 1x verkeerd bestelnr. ingevoerd, mocht het toch kosteloos ruilen. Voor stalinrichting koop ik bij Agradi. Goedkope halsters zijn van mindere kwaliteit, maar alle waar naar zijn prijs. Ik ben dik tevreden over ze. Jammergenoeg verkopen ze geen paardendekens meer.

Romy

Berichten: 912
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 14:42

Ik sla daar altijd een hele zooi wormenkuren in, scheelt aanzienlijk!

Alvaron

Berichten: 1764
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 15:11

Dees schreef:
Wat ik van de site vind: SLECHT, wat een onoverzichtelijk ding. Ik kan er nooit wat op vinden, dus als ik nu iets zoek, sla ik hun over.


Gewoon de folder aanvragen en dan vervolgens via internet bestellen. Werkt prima!

haflingertje

Berichten: 5355
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Nuth

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 16:37

ik vind het wel meevallen het is best overzichtelijk... sommige dingen zijn wel goedkoop... zeker een site die nog een van pas komt ...
xxjes anke

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 18:16

Ik heb nu nog even matig gestemd, want ik heb 2 weken op mijn bestelling moeten wachten. Boos!
Toen ik belde om te vragen waar de bestelling bleef (ze geven max. 5 werkdagen aan) zeiden ze dat het druk was.

Ik heb de Oxford parka gekocht. Lekker water en winddicht en iets gevoerd. Heerlijk om mee te rijden. Daar ben ik zeker wel tevreden over!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 18:18

Die Oxford Parka van Djilan heb ik live gezien en ik wil 'm ook... alleen dan in het blauw. Ik hoop eigenlijk dat ze ook op P&K staan, heb ze net ff gemaild met die vraag. Ze zitten tenslotte in Rosmalen, dus wie weet.

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-02 20:20

Ben alleen niet tevreden over de laatste bestelling, inmiddels ruim een maand geleden en heb de strijklappen nog steeds nietr nabezorgd gekregen.
Had al eerder eens een nalevering van schriklint, dit kwam wel na een week.
Heb ze 1,5 week een mailtje ter herinnering van deze nog steeds niet bezorgde nalevering gestuurd, maar nog steeds niet gehoord.
Ga ze morgen toch effe bellen, zeker omdat ze wel al betaald zijn!

Verder heb ik nog nooit klachten gehad.
Ik bestel altijd schrigtelijk....