E-mail van exlover..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-01 16:47

met een attachment waardoor mn virusscanner alarm sloeg, heb dat ding dus maar meteen weggegooid. Dus ff een waarschuwing voor jullie Lachen


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 21:01

waar slaat dat op!! ik vind je zo echt niet aardig als je zo gemeen tegen mij doet hoor.

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 21:06

Exlover stuurt geen virussen via e-mail. Zal wel iets anders zijn dan waarom ie alarm sloeg

Geen onderschrift.


Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 21:08

het kan toch ook perongeluk gebeuren? Scheve mond\

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 21:12

Ja, daar heb je gelijk in. Het zou ook kunnen dat zij dat van iemand anders gehad heeft. Is mij al eens overkomen namelijk dat ik iets aangenomen had van iemand waar een virus (een trojan trouwens) in zat. Bleek dat hij het ook van iemand anders had

Geen onderschrift.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 21:13

is niet gemeen: ik zou echt maar kijken. Lees virustopic (http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... &forum=2&0) van mij.
Het is weer serieus raak! Worms kleven niet aan alle mails vast, gaan vaak random, dus check het heel goed, en dan nog wil het niet zeggen dat je er vanaf bent. Laura, heb je niet kunnen zien welk virus het was? DAt zou al kunnen helpen.
Als je een virus hebt kun je er maar beter heel snel bij zijn. Het wil natuurlijk niet zeggen dat jij dít (mijn topic) virus hebt, maar let goed op. Houd ook je virusbestanden (van je scanner) goed up to date. Dat de een ze wel krijgt en de ander niet zou er op kunnen duiden dat het een worm is. OF Marcel's scan is niet up to date, en hij heeft dat virus dus ook al. LET AUB HEEL GOED OP...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 21:19

Dat virus heb ik niet, ik let tegenwoordig heel goed op met wat ik aanneem. (bijna niks)
Ik had die trojan een paar jaar geleden opgelopen via ICQ.

Geen onderschrift.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 21:21

zelfs hele goede kennissen brengen virussen over hoor, dus het zegt helemaal niets. Ik scan nu dus alles, en ik heb dus gelijk gehad, de vage mails WAREN virussen. Dus dat hoeft voor mij ook niet meer...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 21:24

Ja, van vage mails kun je vrijwel zeker vanuit gaan dat het virussen zijn.

Geen onderschrift.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-01 22:26

Marsje; ik kreeg een attachment genaamd Winnogwat bij haarmail meegestuurd en toen ging mn virusscanner over de rooie. Ze zei zelf al dat ie dat automatisch doet. Lijkt me dan toch een virus. En er is niks gemeen bedoelt.

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 22:41

Ja oke, ik geloof je. Zolang je hem maar niet geopend hebt, is er niks aan de hand

Geen onderschrift.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Iris, BarbaraNova, IASCrawler, Joy_Mennings, Kabayo, Lau07, ManonGrr, Marcella, Marocje, Molly1230, Muronia, Saskiaa_, spookyskippy, SusanH, zonnebloem18 en 197 bezoekers