Hoofd kaal scheren, een goeie keuze?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Hoofd kaal scheren, een goeie keuze?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-02 04:49

Zoals sommigen onder jullie weten heb ik dus ODC, Obsessive Compulsive Disorder. Ik pluk dus mijn haren uit en heb gemerkt dat ik weer redelijk veel kale plekken krijg op mijn hoofd. Deze avond was ik het zo zat dat ik al mijn haren heb afgeknipt. Ja, echt! Ik ben zo boos op mezelf dat ik al mijn haren heb afgeknipt. Het ziet er dus niet uit en ik zou eigenlijk mijn hoofd willen kaal scheren. Misschien dat mijn ODC vanzelf weg gaat want ik kan dan ook niet langer aan mijn haren plukken. Het is zo frustrerend zeer zeker omdat ik al vanalles heb geprobeert en niets lukt. Wat denken jullie? Zou dit een goeie keuze zijn?

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 08:51

Moeilijk hoor, is een echte goede pruik geen optie? Ik vind een kaal hoofd meestal niet zo mooi staan zeker niet bij een vrouw, maar als dat de beste oplossing blijkt dan moet dat maar denk ik. maar of het helpt voor je OCD weet ik niet?

STerkte

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 09:38

Tja.. Sinéad O'Connor staat het ook mooi Lachen
Kan je je haar niet gewoon heel kort laten knippen..? Want kaal is meteen zo...... kaal.

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 13:45

Je kan het proberen...het is maar haar, het groeit vanzelf weer aan, dus zo'n drama is het niet! Alleen ik zou er wel goed over nadenken, niet dat je straks spijt krijgt en het helemaal niet blijkt te helpen...!
Succes!

IcePrincess

Berichten: 7742
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 15:42

ik heb een tijdje geleden wat op tv gezien van een vrouw die ook de haren ut dr hoofd trok.
bij haar hadden ze de bovenkant van dr haar afgeschoren en er een soort pruikje opgeplakt, na een paar maanden was haar haar weer wat aangegroeit maar moest nog wel het pruikje blijven dragen. volgens mij was het haartrkken erna ook een heel stuk minder geworden of zelfs helemaal over (weet het niet meer precies)

dus ik denk dat als je je haar er helemaal afscheert het misschien wel over kan gaan. ik zou wel een pruik nemen als ik jouw was anders krijg je veel van die vragen van of je ziek bent ofzo.

Laika

Berichten: 3208
Geregistreerd: 05-02-02
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 18:22

Sugar Lee Hooper heeft ook een kaal geschoren hoofd. Tis even wennen, maar ik denk dat iedereen het zelfs raar zou vinden als je haar met haar op het hoofd ziet. In ieder geval kan je zelf dan niet meer je haren uittrekken.