Eerste pony van kleindochter van Melchior gereden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Frederieke

Berichten: 444
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Zonhoven (Limburg,Belgie)

Eerste pony van kleindochter van Melchior gereden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-02 17:10

Gisteren kwam onze veearts langs want hij had een nieuwe pony gekocht en toen kwam hij vragen of ik hem de hele week kwam proberen want ze hadden hem een weekje op proef.
Ik dus gisterennamiddag gaan rijden en toen vertelde hij dat het de eerste pony is geweest van de kleindochter van Melchior van Zangerheide, zij (judith-an ofzoiets) heeft er dus op leren rijden, maar het ponytje had 2 jaar stilgestaan en alleen maar op de weide en hij zag er helemaal verwilderd uit.
En daar moest ik dus opkruipen, hihi, maar het is maar een b'tje.
Hij was heel braaf, wel wat stijf en moeilijk in galop tekrijgen vooral op de rechterhand want dan geeft hij kleine bokjes, ikke natuulrijk trots dat ik op zon pony mag rijden *LOL* en hij is een beetje te veel gehecht geworden aan andere paarden omdat hij 2 jaar in een kudde geleeft heeft maar de kindjes kunnen er goed mee om en hij is braaf dus dat zal wel over gaan, overmorgen gaan we eens proberen of hij nog kan springen want hij is ondertussen wel een jaar op 18 maar is nog zeer fit en ziet er nog goed uit.
Kent iemand misschien deze pony van naam of weet iemand nog dat zij er wedstrijden mee gereden heeft, laat het even weten???