kraker Z.O. brabant?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

kraker Z.O. brabant?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 16:55

Naar aanleiding van dit topic
[VvdD] Konden paarden maar praten ..... , ben ik ook weer eens aan het denken gezet.

Fitz verteld daar wat ik met Kawa dus ook erg vaak tegen kom.
Ook mij is altijd verteld dat het normaal is, omdat een paard niet aan elke kant even makkelijk loopt.
En er dus niks aan de hand is met Kawa.

Het is bij Kawa dus wel raar dat hij b.v moeite heeft met draf apputementen, maar in galop (zijn makkelijke gang) kan ik ze beide kanten netjes neerzetten.
Zo dus ook met verzameling.
In de draf krijg ik het bijna niet voor elkaar in galop makkelijk.

Vandaar uit dat mijn instructrices dus zeggen dat met Kawa alles ok is.
Zelf heb ik daar dus al vaak over getwijfeld en na dat verhaal van Fitz dus weer.

Dus weet er iemand een kundig iemand op dat gebied zitten in mijn omgevenig, die als het kan ook aan huis komt?
Of zeggen jullie ook, het zal wel mee vallen omdat de galop wel goed gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 19:58

Van Rodinde weet ik dat ze op veel verschillende plekken komt.
Ze woont zelf in Nijmegen dus denk ik dat ze ook wel een adres in Brabant heeft.
Als je haar adres/tel.nr. wilt moet je maar even een PB doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 20:02

Rodinde heeft een uitstekende staat van dienst. Ze behandeld ook de paarden van Arjen Teeuwissen.
Ik ben zelf heel tevreden over Michiel Scheepers. Hij heeft mijn paard verleden jaar behandeld op advies van mijn instructrice. Michiel behandeld onder andere de paarden van Anky [en van Edward Gal Knipoog].

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 20:06

En die M scheepers woont in?
En Ilindra ik pb je dadelijk ff Lachen

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 21:50

Michiel Schepers heeft zijn praktijk in Garderen, daar is hij dacht ik 1 ochtend in de week. De rest van de week is hij 'on tour', je kunt 'm altijd bellen of hij toevallig op een stal bij jou in de buurt komt, wellicht dat je dan langs kunt gaan. PB maar als je z'n nummer wilt.
Ben ook zeer over hem te spreken! Heeft die van mij al 2x goed uit de kreukels gehaald en behandelt ook de rest van de paarden bij ons op stal (waaronder ook die van mijn instructrice).
[VvdD] Het valt allemaal mee! Opluchting!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 12:39

Rodinde, ze heeft van Pablo een ander paard gemaakt.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 12:59

Ook ik pleit voor rodinde. En anders kun je misschien eens een afspraak maken met Guy Blom, dat is een hele goede fysio. De beste die hier eigenlijk rondloopt.