Ze is zo lief!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Peet
Berichten: 251
Geregistreerd: 20-07-01
Woonplaats: Rotterdam

Ze is zo lief!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-02 23:04

Moet het gewoon even kwijt: mijn verzorgpaard Litonia is zo lief! Ik verzorg haar nu bijna een half jaar nu en begin nu echt een band te krijgen met haar. Ze luistert nu veel beter naar me, niet meer drammerig enzo en het lijkt wel of ze mij geloof ik ook wel mag.
Een maand of 2 geleden liep zij altijd met mij als ik er naast liep ipv andersom, heel wat ruzietjes gehad met 'r Frusty , want zo werkt dat natuurlijk niet. Toen lekker uitproberen met longeren, en met rijden ben ik er meteen de 1e keer al afgevallen! Sindsdien heb ik niet meer gereden, heb namelijk zo'n 8 maanden geleden mijn arm gebroken door een val van mijn vorige verzorgpaard en ben nu angstig, helemaal nadat ik ook alweer van Litonia ben afgevallen. Kunnen jullie me nog volgen?!
Maar ben ik echt blij nu dat het zo goed gaat tussen mij en Litonia en ga er binnenkort weer op! Knipoog Heb nu veel meer vertrouwen in haar en ze is nu ook zo lief geworden! Lovers
Nou dat moest ik even kwijt. Hebben meer van jullie angst gehad, en hoe zijn jullie daar mee omgegaan?

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 10:22

The story of my life Knipoog ik ben ook een angstig persoontje maar ben er weer aardig bovenop gekomen. Net als jij gewoon een poosje niet rijden en er weer op gaan als je er aan toe bent en alleen die paarden rijden die je vertrouwd en waar je je lekker bij voelt zo krijg je je vertrouwen weer terug.

Peet
Berichten: 251
Geregistreerd: 20-07-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-02 22:09

rij inderdaad op manegepaarden. En dan durf ik wel, het gaat steeds beter. Dus nog even wachten en dan probeer ik het gewoon weer een keer!