Ik zal me ook voorstellen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-01 13:44

Ik had al een paar keer op de site rondgeneusd. Heb onder algemeen een foto van mijn paard geplaatst (na veel bloed, zweet en tranen).
Ik ben Riëtte, woon in Assen, ben 26 jaar. Ik ben getrouwd met Marc, ook 26 jaar. Ik ben al jaren paardengek, en 2 jaar geleden is het er dan toch van gekomen: ik heb een eigen paard gekocht. Ik reed daarvoor al bijna 3 jaar op Desperado, ze was mijn verzorgpaard. Aanvankelijk eens per week, op het laatst 4 a 5 x per week. Desperado is een KWPN merrie van 14 jaar.[img]../upload//trouwfoto.JPG[/img]

Dit is 1 van onze trouwfoto's.



Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 13:48

wat leuk hee, wil ik ook wel, maar eerst een vent vinden dnek ik... Of ik moet met Jopie trouwen... (ik ben tot alles in staat)

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 14:17

Mooie foto zeg!! Zo wil ik ook op de foto als ik ooit ga trouwen!!

Riette, jij ment toch ook?? Of heb ik een ander in gedachten. Ik dacht dat je eens een vraag op horses beatwoord had?

Kitty

Berichten: 7694
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 14:41

Hoi, jij komt uit Assen? Weer iemand uit de buurt! Wat leuk! Mijn paarden staan in de buurt van Assen. Mijn ouders wonen in Rolde en zowat alle familie en vrienden wonen ook in de buurt van Assen. Rijd je daar ook bij een manege?

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-01 18:20

Het was eigelijk de bedoeling dat we met paard en wagen foto's zouden maken, maar mijn paard is dus een weigeraar voor de kar (zij steigert en laat zich dan op de zij vallen voor de kar...). Dus dat moesten we opgeven (ik vond het niet leuk om met andermans paard op de foto te gaan), dus hebben we het maar op deze manier gedaan. Gelukkig werkte het paard mee (hoewel die bloemen er wel erg lekker uit zagen...).
Enne Kitty, het is mijn bedoeling om straks op de nieuwe manege bijBaggelhuizen te gaan rijden, als die er nog komt. Vroeger heb ik op de Bosmanege gereden, en toen ik begon met rijden bij Jan Dolfing (nog op de oude lokatie)

Thirza

Berichten: 9260
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 18:55

mooie foto wil ik ook als ik ooit ga trouwen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 127 bezoekers