Welk Boktpaard spreekt jou aan?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Welk Boktpaard spreekt jou aan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-02 20:11

Welk Boktpaard spreekt jou aan?

In na volging op dit topic:
[KH] op welke bokt paarden hebben jullie gereden? ben ik eigenlijk wel benieuwd welk paard jullie van welke bokker wel eens in het echt willen zien. En eventueel zouden willen aanvoelen door er op te zitten of wat te rijden.


Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 20:13

Pinky!!!! Die moet ik nog us 'n keertje zien Lovers

It never eats, it never sleeps, it never stops...

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 20:23

Isabeau van Buitenzorg heb ik dan al gezien, maar ik ben best wel een beetje verliefd geworden op dat beessie... Lovers
Mander van Buitenzorg is ook wel een beetje mijn type pony! Heerlijk beest is dat ook! (Ja Fleur is ook lief, alleen op een andere manier Lachen )
Pepper van Billy is ook heel cool! En dan niet eens zozeer hoe ze eruit ziet, maar hoe ze is... lekker wijffie!

uh verder
Dennis... lekker ding!!!
Fleur van Snoopy_??? (vergeet de cijfers altijd Haha!) Dat lijkt me een hele leuke pony!
Toscar!!!!
Dribbel Lovers
En Idd Pinky natuurlijk!! Lovers

Wat mij opvalt is dat het allemaal pony's zijn Haha!

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 20:28

Flair van Flair. Die wil ik zo graag een keer meeten en berijden natuurlijk! Schijnheilig
Verder, euhm.. Misty van Destinietje zou ik ontzettend graag een keer willen rijden! En lodewijk van Nimber ook!!
verder weet ik het echt niet. Haha!

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 20:32

Ik vindt Snowdon echt helemaal geweldig!! Doet me denk ik een heel klein beetje denken aan mijn eigen tink. Ennuh Once vindt ik ook heel leuk om te zien. En tiko ja dat is bijna het evenbeeld van mijn tinker Lachen Maar die ga ik binnenkort misschien al meeten. Owja en Adler van ruiterinrust ennuh Domenic van Frank. (hopen dat ik het goed schrijf allemaal)
Laatst bijgewerkt door lein op 28-10-02 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Het is zo fijn om klein te zijn!!

lizzy

Berichten: 725
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: hengelo & amsterdam :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 20:36

vooral chica (verzorgpony van marije)en expensive Lovers
maar ook passion, candy, pinky, camilla, toscar, kawa en evita vind ik super!
volgens mij vergeet ik er nog een heleboel Haha!
Laatst bijgewerkt door lizzy op 28-10-02 20:40, in het totaal 2 keer bewerkt

~*~ jaja: eindelijk foto's in m'n profiel!! ~*~

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 20:38

Gate! Van ?
Die lijkt kwa uiterlijk zo op Kim! Ik zou wel eens willen weten of dat kwa innerlijk hetzelfde is.
En nog iemands paard, maar ik kan evetejs niet op de naam komen. Die grote tinker.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 20:43

Dat is mijn top-3 van Boktpaarden waar ik binnenkort eens op wil rijden. Het is al afgesproken met de respectievelijke baasjes, maar het komt er steeds maar niet van. In willekeurige volgorde:

* Gondo van Death_Squad:
al wel in het echie gezien, uit de kluiten gewassen pony, doe maar hier met een lintje erom! Haha!

* Kas van Mayo:
dat zou eeuwen geleden al, maar vanwege Kas z'n blessures ging het niet en nu moet ik nog steeds aan den lijve ondervinden hoe lief hij wel niet is... Lovers

* Navy van NaVy!:
Sowieso om dat heerlijke endurancezadel uit te proberen, maar ook om te voelen hoe een èchte draver nou aanvoelt. Lachen

Van de paarden waar ik al op heb gereden vond ik in het bijzonder Labouret en Laiser (ja die van jou!) erg vriendelijke paarden. Menno heeft ook een speciaal plekje bij mij, moet hem altijd even aaien als ik bij Heike en Iris op de manege ben. Jurita vond ik ontzettend fijn rijden (ik op een 'echt Z-paard'!) en Beau is gewoon een scheetje.

Pfff... en zo kan ik nog wel eventjes doorgaan. Tong uitsteken

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 20:44

Ik vind (van die ik nog nooit gezien heb) Collin(wel achter tralies gezien Tong uitsteken), Killian en Tiko de eerstvolgende tinkers die ik wil zien(/rijden) Tong uitsteken Verder Chester van Anneke en Mika van Mika Tong uitsteken lijken me superleuke beesies!
Laatst bijgewerkt door snowdon op 28-10-02 20:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 20:49

Hmm... ik zie nu dat ik valsspeel. De paarden in die top-3 heb ik allemaal al eens in het echie gezien... Ik trek me eventjes terug en ga nadenken over een top-3 van Boktpaarden die ik nog nooit IRL heb gezien maar waar ik wel benieuwd naar ben.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 20:51

Isolda van Jantina, echt een geweldige merrie met een geheel eigen karakter Extreme duivel
Verder zijn er ontzettend veel leuke boktpaarden maar om de verhalen van Jantina moet ik altijd weer lachen (als ze tenminste niet over het ongeluk gaan).

Zonnetje81
Berichten: 18588
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 20:55

Um Misty van Destinietje......hehehehe Enne van Nahtalie Camilla. Heej ze is helemaal niet lelijk meer!!!! Gave foto's hoor Nat!!
Laatst bijgewerkt door Zonnetje81 op 28-10-02 21:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 20:55

Jaaaa, ik weet het! Ik ben heel benieuwd naar:

* Pompidou van Anneke, omdat ze altijd zo lief over haar vertelt
* Patent van Laui, omdat ik gek ben op endurance-Arabjes
* Stanley van Rom, om met eigen ogen te zien hoe hij door de bak 'patjoemt' Haha!

En een speciaal bezoekje zou ik willen brengen aan het paard van Vvtjuh, zie de foto in zijn profiel. Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 21:02

Ik ben nog iemand vergeten: Handel, met puntjes op de A
die vind ik er zo leuk uitzien!
Wie weet hoe die tinker van 1.60m ofziets heet?

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 21:08

Karin schreef:
* Navy van NaVy!:
Sowieso om dat heerlijke endurancezadel uit te proberen, maar ook om te voelen hoe een èchte draver nou aanvoelt. Lachen


Je bent nog steeds welkom *LOL* (zie topic Katwijk, misschien dat jij ook kan komen?)
Sorry.. erg off-topic..

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 21:21

Patent, Jopie en Voltrack, in die volgorde. En dan te bedenken dat die beesten gewoon in handbereik zijn! En dat ik zo ongeveer mag doen wat ik wil met die knollen.
Of is het soms de bedoeling om een ander paard te noemen?
Ik heb beloofd om nog eens Polly te gaan bezoeken, lijkt me wel coolies een pony (heb alleen maar paardjes). En verder het nieuwe paard van Heike (vond Barley ook erg gaaf) als die er is.
Mooiste paardje is Voltrack, die heeft gewoon wat!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 21:23

Berdientje schreef:
Dennis... lekker ding!!!

Lekker ding hoef je er niet bij te zetten. Iedereen weet gewoon al dat Den een lekker ding is! Knipoog

Tja, moeilijk.
Pinky iig. Als ik op zoek was zou het een pony kunnen zijn waarvan ik zeg die gaat met me mee. En dingen doen die ik nu ook lekker met Den doe.

Honey en Jamey van Stef!

Ik zal als ik dit gepost heb vast in eens weer heel veel paardjes weten maar ze komen nu niet zo in me op.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


yindey

Berichten: 1270
Geregistreerd: 07-07-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 21:23

eigenlijk wel alle haffies van de bokkers... Lachen Ze zien er allemaal zo leuk en lief uit.. Lachen

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 22:05

NIet echt een bepaald paard, maar ik zou best een keer een echt goed dressuurpaard willen rijden van een bokker, en van sommige mensen ben ik erg benieuwd hoe de paarden voelen.

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 22:13

Kawa! Die staat op mijn nr 1! Als ik die verhalen zo hoor... haha, *jalours*
En milletje van nath natuurlijk! Orion van marieke, Jura van jura, en die gave hengst van steef, Grassie, en natuurlijk laiser!
Hmm, zijn dit er teveel?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 22:25

Euh Joy, Omar, Pablo allemaal mooie maatjes en leuke koppies.
Apart dat ze allemaal vos zijn en ik eigenlijk niet op vos val Verward Haha!
Kan er nog wel veel meer bedenken trouwens.
Je kan beter vragen welke boktpaardjes ik niet leuk vindt, dan moet ik heel hard gaan nadenken Scheve mond

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 22:27

euhm, geen idee hoe je het schrijft, maar, die clydesdale Haha! Chraightenan of zoiets??? Haha!

Verder is Kawa nog steeds 1 van de weinige schimmels die ik echt super mooi vind

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 22:31

Kais schreef:
Pinky!!!! Die moet ik nog us 'n keertje zien Lovers


IK OOK, IK OOK, IK OOK!!! Wat een schatje is dat he?! Lovers

Obelix is gewoon stoer!

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 22:36

Ynse zou ik dolgraag willen ontmoeten, hij is de Fries
van Flootje. Op de foto's een lekker ding en ik ken
hem alleen van die geweldige verhalen die Flootje
me altijd verteld.

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 22:38

Steef schreef:
NIet echt een bepaald paard, maar ik zou best een keer een echt goed dressuurpaard willen rijden van een bokker, en van sommige mensen ben ik erg benieuwd hoe de paarden voelen.


Als ik mijn Kyvaso (Ferrootje) nog had, had je die wel eens mogen aanvoelen Haha!.

Ook Roxanne heb ik nog in de aanbieding voor de zeer sterke en fanatieke ruiter/zandhapper??? Schijnheilig Haha!

Zelf zou ik wel eens Lodewijk van Nimber aan willen voelen, Obsession en het paard van Jippie,..... Gewoon eens weer op niveau rijden ipv basis,..... Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: CynThier, Mark0919, Pellelilly, sterregoud, YvonneV en 45 bezoekers