Uitgaan & zoenen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Uitgaan & zoenen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-02 17:39

Okee, misschien dat dit een beetje lang/vaag verhaal wordt.. Komt ie:

Ik was een tijdje terug met een vriendin naar een verjaardag van een vriend van een vriend van een vriend Haha!, die had dus een tentje afgehuurd enzo. Gezellig, soort van barretje dus. Vriendin weet precies wat ze wil.. zegt aan het begin van de avond, 'DIE jongen met dat rode shirt wil ik hebben'
Okee Verward

Goed, vriendin is altijd wel van de jongens (als ik haar moet geloven heeft ze er minstens 6 achter dr kont aanlopen waarvan 3 een vriendin hebben maar eigenlijk liever haar zouden hebben? Schijnheilig ) ik wat minder, ik ben meer zo'n type van gezellig en leuk, maar wil het zoenen worden moet ik óf die kerel meteen echt hélemaal geweldig vinden óf hem eerst wat beter kennen.

Goed, avond verloopt, ze vond dat ik ook maar aan de kerel moest. Brandweerman gechartered Verward , rookte sigaar Sigaar Misselijk Niks voor mij dus. Ik vertelde de brandweerman dat mijn vriendin zijn neefje wel zag zitten (jongen in het rode shirt, zal hem even RS noemen). Nou, RS en ik hebben even gepraat en zowaar was hij de enige op het hele feest die niet a. stom dronken was en b. zich dom gedroeg. (Brandweerman deed dat ook niet maar die rookte sigaar.. hihi) Goed, tijd zitten praten met RS, over dat ik in Amerika geweest was, hij was in Polen geweest oid, erg interessant. RS vond mij geloof ik wat interessanter dan mijn vriendin dus werd het ineens handje pakken enzo? Verward Beetje klef. Vriendin merkte dat en schakelde toen maar over op de brandweerman. Ook goed.

In het toilet deelde vriendin mij mede dat 'ze zin had om te zoenen Kusje ' Okee Verward Bloos Haha!

Goed, jongens waren op de fiets en met de taxi, dus wij zouden ze wel even thuis afzetten met onze auto. Komen we op de boerderij waar brandweerman woonde (bij pappa en mamma Lips are sealed ) Nou, weg was vriendin. En weg was brandweerman. Ondertussen zat ik in de auto met een 'verliefde' RS (zo gedroeg ie zich iig) en met een stomdronken slapende andere kerel. Gezellig Scheve mond Party!! RS deed zn best om 'net as zijn neef' te scoren, maar helaas pindakaas. Laura deed namelijk erg dr best om hem zo netjes mogelijk af te schepen Toen uiteindelijk de anderen thuis afgezet en naar huis. Dromen

'En, ga je hem bellen?' Vraag ik aan mn vriendin. 'Wie?' Frusty 'Nou, de brandweerman natuurlijk waar je net mee hebt lopen fozen?' 'Neeuh. Hij was wel aardig. Maar ach. Jij lekker gezoend?' Verward Lips are sealed


Okeeeee, dan komt hier de moreel van het verhaal: Ben ik nou ECHT abnormaal als ik iemand die ik verder gewoon gezellig vind, niet wil zoenen omdat ik bang ben dat ik daar tegenstrijdige signalen mee afgeef?? Of vatten mannen zoenen tegenwoordig al niet meer op alsof je geinteresseerd bent? Brandweerman heeft ook niks meer van zich laten horen (niet dat mijn vriendin daarom treurde, maar toch) Is dat nou leuk, voor één avondje even met een onbekende zoenen? Ben ik nou zo'n ouderwetse preutse trut? Begin het haast te denken Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 17:43

Nou ik hou het al 3 jaar (en de komende 100 jaar Knipoog) bij mijn vriend.....
Lovers Daarvoor heb ik met 1 andere gozer gezoend Kusje

Dus als jij raar bent, dan ben ik wel hééééél strange Haha!

M.a.w. Nee hoor ik vind jou heel normaal Lachen

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 17:46

Nee, vind ik niet Lachen Het is mij ook weleens overkomen, maar toen was ik half bezopen. Nuchter zou ik zoiets ook niet doen. Ik zie de lol er niet van in. Eerlijk gezegd vind ik die vriendin van jou niet echt getuigen van zelfrespect. Kijken welke jongen er zin in haar heeft, en go with the flow Frusty Ik vind dat je groot gelijk hebt hoor! Lachen

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 17:49

ik heb wel eens vaker gezoend maar ik hou het nu ook maar bij een hoor! Ik heb de ware gevonden, ik hoef niemand anders meer. En dat is helemaal niet raar dat van jouw, het is gewoon niet normaal dat een meid of jongen om de avond of minuut met een andere jongen/meid staat te zoenen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 17:52

nee hoor, vind je ook niet gek
En ik ben nog gekker dan sjimmy.
Marco was de eerste waarmee ik gezoend heb. Lachen
En a.s. zondag gaan we alweer 11 jaar met elkaar Lovers

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 17:52

Nou Laura, ik ben net zoals jij, en ik vind het ook niet zo fijn om me in zulke hekele situaties te bevinden. Ik ben gewoon errug eenkennig.

Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 17:54

Ik vind dat je gewoon gelijk hebt hoor! Zo zit ik ook niet in elkaar.. Haha!

Ik moet iemand wel superleuk vinden wil hij een zoen krijgen. *LOL* En helaas zijn de meeste gasten die ik tegenkom:
1. Straalbezopen
2. Stom ( als in flauwe/slecht openingzinnen )
3. Peuters.. ( haha, wat klinkt dat erg zeg! *LOL* )

En ik ben niet super kieskeurig, maar als hij aan een van de 3 eerder genoemde punten voldoet, maar ik me uit de voeten.. *LOL*

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 17:55

He, je vergeet punt 4.:
Lelijk/zeer onaantrekkelijk!

Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 17:57

Desiree schreef:
He, je vergeet punt 4.:
Lelijk/zeer onaantrekkelijk!


Haha.. Oke..

Ik heb niet zo'n superhoge eisenlijst, maar een gozer met smoezelige kleren en lang haar is ook not done.. ! *LOL*

Je hebt gelijk dees Schijnheilig Hihi

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 18:01

Ik ben ook niet zo snel met zoenen. Hoewel ik wel zo'n periode heb gehad na een lange relatie, dat ik iedereen moest 'hebben'
Gelukkig heb ik dat afgeleerd Lachen
Ik zou zeker niet zomaar gaan zoenen. Ik moet dan die jongen heeeeeel erg leuk vinden, en hoop dan ook dat het niet voor een avondje is.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 18:04

Tja, als zij daar lol in heeft, waarom niet?

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 18:08

Desiree schreef:
He, je vergeet punt 4.:
Lelijk/zeer onaantrekkelijk!


inderdaad ook een heel belangrijke Haha! .

Ben al een tijdje bezet Tong uitsteken , maar ik ben ook wel eens naar feestje ed geweest waar ik 'zomaar' met iemand gezoend heb, op die manier ben ik ook aan mijn huidige ventje gekomen. Was ook op een feestje, we waren in een beetje lollige bui en er hing al een bepaalde sfeer, toen hij ineens zei: ik ga je nou een keer zoenen hoor, je ziet er zo schattig uit vanavond... En toen stonden we ineens te zoenen, terwijl ik verder helemaal niks voor hem voelde (is later wel goed gekomen).

Maar ik zie er niet echt kwaad in ofzo, kijk ik sta echt niet jan en alleman af te likken op een feestje ofzo, en ik ga er ook niet heen om te 'scoren', maar het kan wel eens gebeuren..

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 18:11

Ik heb wel hoge eisen. Zou het ook gek vinden als mensen op ieder type qua uiterlijk vallen.
Wat betreft je vriendin, die wil waarschijnlijk de hele tijd zelfbevestiging zien bij andere jonges. Misschien is ze onzeker over haar uiterlijk en/of voorkomen.

Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 18:11

Supertje schreef:
inderdaad ook een heel belangrijke Haha! .

Ben al een tijdje bezet Tong uitsteken , maar ik ben ook wel eens naar feestje ed geweest waar ik 'zomaar' met iemand gezoend heb, op die manier ben ik ook aan mijn huidige ventje gekomen. Was ook op een feestje, we waren in een beetje lollige bui en er hing al een bepaalde sfeer, toen hij ineens zei: ik ga je nou een keer zoenen hoor, je ziet er zo schattig uit vanavond... En toen stonden we ineens te zoenen, terwijl ik verder helemaal niks voor hem voelde (is later wel goed gekomen).

Maar ik zie er niet echt kwaad in ofzo, kijk ik sta echt niet jan en alleman af te likken op een feestje ofzo, en ik ga er ook niet heen om te 'scoren', maar het kan wel eens gebeuren..


Hahaha.. Zo ben ik ook aan mijn allereerste vriendje gekomen.. *LOL*

Die leerde ik op een feestje ( schuurfeest dus ) kennen.. We zijn toch 1,5 jaar bij elkaar geweest Haha! Eigenlijk best grappig Haha!

xXIreenXx

Berichten: 1067
Geregistreerd: 19-07-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 18:12

Precies, je bent echt niet ouderwets als je dat denkt, want zo denk ik ook Lachen haha. En als je diegene niet heel erg leuk vind, zou ik er zeker niet zomaar mee zoenen hoor!
oke oke...1xtje gedaan was carnaval en toen was ik best wel bezopen....eens maar nooit weer Knipoog

Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 18:23

xXIreenXx schreef:
Precies, je bent echt niet ouderwets als je dat denkt, want zo denk ik ook Lachen haha. En als je diegene niet heel erg leuk vind, zou ik er zeker niet zomaar mee zoenen hoor!
oke oke...1xtje gedaan was carnaval en toen was ik best wel bezopen....eens maar nooit weer Knipoog


Uiteraard zijn er bij mij ook uitzonderingen hoor Knipoog

Ben ook eens in een dronken bui stom geweest, maar daar heb ik van geleerd hoor.. Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 18:29

Supertje schreef:
Maar ik zie er niet echt kwaad in ofzo, kijk ik sta echt niet jan en alleman af te likken op een feestje ofzo, en ik ga er ook niet heen om te 'scoren', maar het kan wel eens gebeuren..


I agree. Persoonlijk vind ik het nogal jammer als mensen naar een feestje gaan (of uitgaan) met het doel om te scoren. Maar als de gelegenheid zich voordoet en beide partijen weten waar ze aan toe zijn, dan moeten ze IMO zelf weten wat ze doen.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 18:53

Als ze dat nou wil, kan je vriedin best een beetje begrijpen ze zoek waarscheinlijk naar aandacht of liefde ofzo Verward En houd ze hetr liefste toch nog op een afstandje ofzo.

r0b1n

Berichten: 974
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 19:13

Zoenen is toch leuk?
Ik doe het maar al te graag met leuke dames Haha!
Zoenen wil ook niet veel zeggen (tenzij je elkaar helemaal passievol aflebbert op de dansvloer), dus je geeft heus geen tegenstrijdige signalen af.

Ff een vraagje eigenlijk: vond jij RS dan helemaal niet leuk? Je was niet gecharmeerd van m? etc

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-02 19:19

Nee RS was niet the one voor mij. Hij was aardig, maar te jong (21..) gewoon aardig! En als ik al met hem gezoend had was dat puur en alleen uit egoisme omdat ik wel weer eens behoefte heb aan intimiteit.maar dat vind ik dus eigenlijk de verkeerde reden. Vandaar dat ik het niet gedaan heb dus Lachen

Als ik dus wél met iemand zou zoenen zou ik het wel jammer vinden als de persoon in kwestie ertegenaan zou kijken als jij, r0b1n Lachen

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 19:26

Nee hoor niet abnormaal...

Ik heb zelf mijn oogjes altijd goed open, maar heb het motto: ik zoen niet met vreemden! En zeker neit voor 1 avond! Tuurlijk is het weleens gebeurd voor 1 avond, mara dan nog was het iedere keer geen vreemde van mij! Lachen Ik zou als ik in jouw schoenen stond, hem zonetjes mogelijk agscheven... ik ben erook geen fan van hoor!

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 20:07

Mannen zijn echt net konijnen! Het is natuurlijk wel leuk als ze zo uit je hand eten, maar ik ben het met je eens hoor. Hun lebbers houden ze maar bij zich.

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 20:09

ik zoen alleen met een jonge als ik hem best wel leuk vind, maar hij moet wel aardig zijn en er ook wel goed uitzien. En ik zoen weleens met iemand terwijl ik weet dat het voor 1 avond is en ik heb ook weleens iemand gebruikt Bloos maar dat doe ik niet zo snel meer. Maar tuurlijk is het niet raar als jij het gewoon zo wil moet dat toch kunnen als jij je er maar goed bij voelt!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 20:16

BTW Laura, ik had je nog geen antwoord gegeven op je eigenlijke vraag. Nee, je bent niet preuts en niet ouderwets. Zoenen hoort iets fijns te zijn en als jij er op zo'n moment geen zin in hebt, om wat voor reden dan ook, dan moet je het gewoon niet doen en je zou je er ook eigenlijk niet raar of schuldig om moeten voelen (hopelijk doe je dat ook niet...).

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 20:24

Esmee schreef:
Nee hoor niet abnormaal...

Ik heb zelf mijn oogjes altijd goed open, maar heb het motto: ik zoen niet met vreemden! En zeker neit voor 1 avond! Tuurlijk is het weleens gebeurd voor 1 avond, mara dan nog was het iedere keer geen vreemde van mij! Lachen Ik zou als ik in jouw schoenen stond, hem zonetjes mogelijk agscheven... ik ben erook geen fan van hoor!


uhm Marlien... Schijnheilig hehe ikke dan wel he Haha!