Hebben jullie een verzameling?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Hebben jullie een verzameling?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-02 11:22

Ik was benieuwd of er hier mensen waren die iets verzamelen? Ik heb een tijd lang zeepjes van allerlei dingen verzamelt! En vroeger had ik een hele grote poppenverzameling! En ze heette allemaal Anna!

[img]http://80.84.243.99/_fotos/screensize/poppen(1).jpg[/img]


Laika

Berichten: 3208
Geregistreerd: 05-02-02
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 11:28


If your feet smell and your nose runs - you're built upside down.

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 11:36

Ik verzamel geld.

Nulla tenaci invia est via

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 11:41

Ik verzamel Barbiepoppen..

En dan niet van die winkeldingen, nee, speciale! Collector items.. Haha!

Ben nog niet zo ver, maar dat komt omdat het nogal wat geld kost.. Lachen

Hier een foto van mijn nog te kopen object.. Haha! *volgend project*

Cherbarbie:
Afbeelding

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 11:42

Verassingseieren van KinderSurprise *LOL*
Goed, ik spaar niet, ik eeet er gewoon veel. Wat je in elkaar moet zetten hou ik en die rest smijt ik weg.

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 12:04

vroeger postzegels met paardenafbeeldingen erop......Heb ze nog wel ergens liggen.......

Nu niets meer, ja mijn dochter spaart "vreemde" euro munten dus van alle landen....

Mijn andere dochter dingen met dieren erop, handdoeken, zakdoeken, ondergoed, dekbedovertrekken dat soort spul, geen bovenkleding....En alleen als de afbeelding "echt" lijkt, dus geen cartoonfiguren...
Haar verzameling begint een beetje vorm te krijgen maar is dus zeer kostbaar........krijgt dus alleen wat op verjaardagen, sinterklaas enzo.

Veel kennis is nog geen wijsheid. Wie zich verbeeldt de wijsheid gevonden te hebben, is een dwaas.
Ruzie begint nooit met de eerste zin. Ruzie begint altijd met het antwoord
Communiceren: Zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 12:09

Ik heb een tijdje bijrijdpaarden gespaard Haha!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 12:28

yup, parfumflesjes (lege)
Dus als iemand ze nog heeft....

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 12:45

Ik heb een verzameling van Karel Appel. Liggen er nu nog een paar onder mijn bed, maar in het volgend huis komen ze tot hun recht!

En ik heb er nog 1 op internet gevonden ook!

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Prima op 28-10-02 12:58, in het totaal 1 keer bewerkt

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 12:47

Vroeger sprookjes, geschreven of gesproken (op bandje voornamelijk, soms op plaat en een enkele op CD). Tegenwoordig niet meer, maar heb mijn verzameling nog steeds. Heb ze net van mijn ouders naar Eindhoven gehaald.

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 12:49

Romkabouter schreef:
Verassingseieren van KinderSurprise *LOL*
Goed, ik spaar niet, ik eeet er gewoon veel. Wat je in elkaar moet zetten hou ik en die rest smijt ik weg.


Aaah dan weet ik ook wat ik je moet meenemen naar de lanparty! ( jaja nog voor die diskettes!! Tong uitsteken )

Ik spaar computerventilatoren (die in de voeding zitten)
Ik spaar Tractoren.....
mee spaar ik eigelijk niet...ja geld natuurlijk

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 13:12

Ik heb in mijn leven heel wat verzamelingen gehad. Zo spaarde ik toen ik op de basisschool zat kikkers, in alle soorten en maten. Op de middelbare school werden het frisdrankblikjes. Uiteindelijk had ik er tegen de 1000 en toen ik uit huis ging, kon ik ze niet meer kwijt. Van mijn oude kamer verhuisden ze naar oma's zolder en van daaruit naar een verzamelaar in de Betuwe die er erg blij mee was. Haha!

Heb ook nog een tijdje reclamebalpennen en parfumflesjes gespaard, maar die heb ik inmiddels bijna allemaal weggegeven. Als ik nog flesjes tegenkom Stef, dan mag je ze hebben!

En nu spaar ik visitekaartjes. Heb er ook alweer zo'n 1100, van over de hele wereld. Krijg je ervan als je als student regelmatig op de Jaarbeurs werkt, en nu spaar ik ze nog steeds. Passen tenminste in een schoenendoos. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 13:16

Karin schreef:
En nu spaar ik visitekaartjes. Heb er ook alweer zo'n 1100, van over de hele wereld. Krijg je ervan als je als student regelmatig op de Jaarbeurs werkt, en nu spaar ik ze nog steeds. Passen tenminste in een schoenendoos. Haha!


Kom je ook naar de boktmeeting op de 16e??

Dan krijg je mijn visitekaartje ook.. Haha!

Hihi, jawel, ik heb ze dus ook Tong uitsteken Niet dat ik ze veel uitdeel, het grootste gedeelte is naar de family gegaan, haha *LOL*

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 14:32

Ik spaarde altijd van die sneeuwbollen, uit zoveel mogelijk landen en plaatsen. Heb er rond de 70.

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 14:42

als het lijkt alsof ik iets spaar is het dan wel PC spellethes en PC hardware Haha!, zonder jewel cases, dus aleen de CDs kan ik me spelletjes niet met handen dragen Haha! ik heb er een heleboel Haha! en hardware ligt ook overal me kamer rond te slingeren en die moet ik dan opruimen als er iemand komt logeren Boos!

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 14:58

Ik spaarde vroeger altijd stickers! Ik heb stickeralbums vol met allemaal verschillen stickers! Ik spaarde vroeger ook Diddl. Heb ik ook heel veel dingen van. Van knuffeltjes tot beeldjes en van kaartjes tot stickers! Nu spaar ik het niet meer maar heb nog wel alles!

eveline_B

Berichten: 2828
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 15:10

Ik spaar dieren. Vooral konijnen doen het goed. Dat worden er vanzelf meer Haha! . Zie mijn profiel voor de rest van mijn 'verzameling'.
Ik heb paardenbeeldjes gespaard, maar ik moest ze allemaal afstoffen van mijn moeder Boos! (is alweer een tijdje terug) en op een gegeven moment heb ik alles in een doos gedaan.

Myke
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 15:14

Ik 'spaar' paardenbeeldjes uit de hele wereld. Eigenlijk alleen van mensen van wie ik ze krijg toevallig, omdat ze het voor mij meenemen of als ik zelf in een land ben geweest waar ze iets hadden. In Zuid-Afrika heb ik afgelopen zomer eigenlijk geen leuk beeldje gevonden, dus het is een kleine olifant van steen geworden Haha!

Ik heb er niet echt veel (gelukkig), maar het is meer de 'emotionele' waarde c.q. voor te herinnering. Altijd leuk. Bij elk zit wel een verhaaltje Knipoog

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 15:23

Mijn verzameling:

- stickers
- Paardenbeeldjes en alles wat maar met paarden te maken heeft
- Grand Champions
- Barbie's (de echte ouwe)
- En verder nog wat van My beautifull horses en van die stoffen paardjes Haha!

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 15:32

Ik spaarde stenen beeldjes, heb ook van die stenen beeldjes die je zelf moet verven (ook uit Amerika, zelf meegenomen afgelopen zomer) daar ben ik nu wat actiever mee bezig, maar ik begin een ernstig ruimtegebrek te krijgen... En bovendien is alles al een jaar niet meer afgestofd geloof ik...
Maar ik spaar(de) ze wel... Nu onderhoud ik ze alleen nog maar en heel af en toe als ik iets heeeeeel erg leuks zie... Haha!

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way


germie

Berichten: 25888
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 15:41

Ik heb heel veel bitten, dus als iemand nog 1 overheeft, dan moet ie het zeggen. Ik heb nog geen echte martelwerktuigen, maar dus al wel een renbit, dubbelgebroken bitten, dunne ijzervernikkelde watertrens, ongebroken, bit met tongspeler enz. Nu dus nog een dressuurstang-en trens, en overig. Haha!

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Barb

Berichten: 12078
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 16:00

ik spaar paardenspullen, volgens My Dominique heb
ik een hele ruitershop in de schuur Haha!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 17:01

Koelkast magneten.

Sinds mijn trip naar Florida zie ik die dingen als een ideaal souvenir.
je hangt ze op de koelkast en je kijkt er elke dag naar.

Inmiddels is er 1 koelkast vol en er moet nog meer bij.!
Gister alweer 2 uit Thailand bij gehangen.

Ik spaarde ook pluche beren, maar dat staat nu wel stil, alhoewel ik het wel eens moeilijk heb als ik in de speelgoedwinkel kom.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 17:05

Romkabouter schreef:
Verassingseieren van KinderSurprise *LOL*
Goed, ik spaar niet, ik eeet er gewoon veel. Wat je in elkaar moet zetten hou ik en die rest smijt ik weg.


Jaaa dit deed ik vorig jaar ook Haha! Bijna iedere dag wel een ei (of een pakje van 3 Schijnheilig )

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 17:23

Ik verzamel Schommelpaardjes, heb meer dan 2000 verschillende, mini's wel te verstaan, er zitten er heel duren bij en ook mega-goedkope. Ik had ook een verzameling met Tupperware Miniaturen, maar die ben ik aan het verkopen nu. Mijn man verzameld Cola-spullen en postzegels (gelukkig niet meer intensief), mijn dochter stenen en zebra's ... dus nogal wat verzamelwoede tenhuize van de familie XXXXXXXX!!! Haha! En ... ook Euro's en Dollars, vooral de state-coins, ik ben wel een beetje achterop, sinds de aanslagen komen de munten niet meer door als ze worden opgestuurd .... t'zouden wel 's bommetjes kunnen zijn ... Haha!

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 13 bezoekers