ww

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

ww

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-02 16:35

ww
Laatst bijgewerkt door carlosje op 22-11-02 15:06, in het totaal 9 keer bewerkt


pmarena

Berichten: 48065
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 20:55

Gelukkig , en nu niet TOCH gaan twijfelen he over dat mailtje Tong uitsteken

Fijne mail van Rene , lekker simpel , nieuw begin.

Geweldig hoor !!

En als je er maar van geleerd hebt , je weet nooit precies hoe een ander over je denkt , dus kun je je er beter niet druk over maken , zorg dat je je goed voelt over jezelf , daar heb je pas wat aan ! Lachen

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-02 00:26

qq
Laatst bijgewerkt door carlosje op 22-11-02 15:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 11:11

Je hebt hem toch weer mailtjes gestuurd. zucht..... hij was het allang vergeten hoor. wees maar gerust hij vind je nog steeds aardig. Haha!

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 11:58

Die trouwkaart kan je wel sturen hoor!
't is wel een toffe gozer geloof ik, dat hij zo reageert.

:evaw:

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-02 15:42

qqq
Laatst bijgewerkt door carlosje op 22-11-02 15:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 16:10

Sorry dat ik het zeg ('k heb het nieteens gelezen die laatste reactie) maar zou je die jongen nu niet eens een beetje met rust laten? Ik snap dat je graag je verhaal kwijt wilt maar als ik die jongen was zou ik heel eerlijk gezegd wel een beetje moe van je worden Knipoog Ga gewoon lekker ouwehoeren en leuke dingen doen maar niet steeds terugkomen op dingen die geweest zijn en je onzekerheden bij hem neerleggen.
LEEF! Lachen

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-02 16:16

denk je dat, ik hem weer te veel claim?? en dat hij nu boos word?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 16:20

Ik denk niet dat hij boos wordt, hij blijft steeds erg aardig.
Maar hoe zou jij het vinden als iemand hetzelfde bij jou deed?
Tegen je opkijken en steeds mailen hoe geweldig jij bent en hoe zo'n mislukkeling (dat schrijf je zelf, niet mijn woorden hoor Knipoog ) degene die je schrijft is?
Ik persoonlijk zou daar heel slecht tegenkunnen.
Mensen zijn allemaal gelijkwaardig toch? De een is niet slechter dan de ander. Het is maar net wat je zelf van het leven maakt.
Dus als jij hun leven leuker vindt dan dat van jezelf doe er dan wat aan om jouw leven ook leuk te maken.

Wanneer is een mens tevreden
Merkt hij voor een keer als hij kijkt
Over de schutting van de buren
Dat 't het gras niet net iets groener lijkt


Zij kunnen jouw leven niet veranderen, dat moet je zelf doen.
Dus probeer je niet afhankelijk op te stellen, zorg dat je dingen doet die je zelf wilt en waar je goed in bent, dan krijgen mensen sneller respect voor je.
Kop op meid!

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 16:22

Wat Cody zegt ga ik in mee. ondertussen gaat ie zich er wel aan irriteren. Laat hem lekker met rust. Jij wil dat hij het vergeet en vergeeft, maar zo geef je hem de kans niet. Zet het van je af....... please

liefs Merilyn

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-02 16:29

ja ik stuur nu echt niets meer naar hem toe BELOOFT!!
Zalk hem mailen dat ik hem nu niets meer zal sturen??

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 16:31

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE *LOL*
Jammer dat je je laatste mail niet ongedaan kan maken maar gewoon nu is het klaar, niets meer sturen.
Echt niets.

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 16:32

Merilyn schreef:
Wat Cody zegt ga ik in mee. ondertussen gaat ie zich er wel aan irriteren. Laat hem lekker met rust. Jij wil dat hij het vergeet en vergeeft, maar zo geef je hem de kans niet. Zet het van je af....... please

liefs Merilyn


Ik heb ff Cody haar stuk je niet gelezen, maar je weet ook hoe ik er over denk. Ik denk dat je Merilyn haar advies moet opvolgen en zoals je hier boven hebt gezet ga je dat ook hoogst waarschijnlijk doen waar ik blij mee ben voor jou (rare zin maar ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel).

Nu zag ik net Cody haar stukje, idd niks meer mailen tenzij dat hij jou terug mailt.

Je hebt het echt niet nodig om je zo onzeker te voelen. Wat dat stappen betreft, ik zou zeggen, ga ook eens met mij mee stappen maar is toch een eind weg? Ik heb wel een paar vrienden die jou snel van je onzekerheid af zouden helpen.

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 21:32

Jeetje meid, wat maak jij jezelf gek zo zeg. En die jongen erbij.
Wacht nu eerst maar eens af, of en hoe hij reageert op je laatste mail. En stuur hem helemaal NIETS meer, tot die tijd.

Dat stukje uit 'de Wens' in Cody's stukje, moet je een paar keer hardop lezen en goed tot je door laten dringen. Iedereen heeft problemen, jij, ik, alle bokkers en ook Rene en zijn vrienden. Zorg ervoor dat die problemen je leven niet gaan leiden. Er is nog zoveel leuks in je leven.
Zet em op!!

זכור

pmarena

Berichten: 48065
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 21:58

Ooooow , heeft ze weeeeer een mail gestuurd !!
Niet doen nu !!!

Je bedoelt het heel erg goed maar nu was het net doorgesproken en dan begin je weer Tong uitsteken

Ik dacht dat je er van geleerd had Knipoog

Echt niet meer mailen hoor , nu is het nog okee maar ik denk dat hij het langzamerhand knap irritant begint te vinden dat steeds zulke mailtjes stuurt.... gewoon niet meer doen , straks voel je je weer net zo rot als eerst anders.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 23:39

Hmmm... ik heb nu al veel berichtjes van jou langs zien komen Carlosje en elke keer denk ik "zal dit het laatste berichtje zijn over dit onderwerp?" Nope... het blijft maar komen omdat jij er constant mee bezig bent. Jij denkt teveel aan andere mensen, je denkt teveel aan wat andere mensen zouden denken, je probeert in hun hoofd te kruipen en probeert hun gedachten te lezen. Dat kun je niet Knipoog Denk gewoon eerst eens aan jezelf, denk bij jezelf "wat heb ik er aan om hem te mailen en wat voor antwoord wil ik van hem". Als je daar al geen antwoord op hebt, waarom zou je dan nog mailen? Lachen

Probeer je eigen leven te leiden zonder teveel te denken aan andere mensen en blijf altijd onthouden dat het leven van iemand anders NIET om jou draait. Jij bent niet het middelpunt in het leven van Rene, hij is zijn eigen middelpunt en heeft misschien ook wel zijn eigen sores om zich mee bezig te houden. Hij zal vast wel naar je willen luisteren, maar geef hem ook af en toe de ruimte door even niet te reageren. Dan loop je namelijk ook niet het risico dat hij een keer bot reageert omdat hij jouw aandacht even niet trekt. Hij zal het dan vast niet gemeen bedoelen, maar op een keer is het genoeg en 'barst' bij hem de bom en ik neem aan dat je niet wilt dat dat gebeurt, toch?? Lachen

Neem afstand, mail hem niet en denk bij elke dag dat je niet hebt gemaild "goh, wat goed... ik heb vandaag weer niet gemaild, zie je wel, ik wordt zekerder van mijn zaak..."

't komt wel goed hoor met jou! Enneuh, onthoud 1 ding, iedereen is onzeker dus iedereen begrijpt vast wel hoe jij je moet voelen. Dat is helemaal niet stom Knipoog

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 23:59

Maarten schreef:
Hmmm... ik heb nu al veel berichtjes van jou langs zien komen Carlosje en elke keer denk ik "zal dit het laatste berichtje zijn over dit onderwerp?" Nope... het blijft maar komen omdat jij er constant mee bezig bent. Jij denkt teveel aan andere mensen, je denkt teveel aan wat andere mensen zouden denken, je probeert in hun hoofd te kruipen en probeert hun gedachten te lezen. Dat kun je niet Knipoog Denk gewoon eerst eens aan jezelf, denk bij jezelf "wat heb ik er aan om hem te mailen en wat voor antwoord wil ik van hem". Als je daar al geen antwoord op hebt, waarom zou je dan nog mailen? Lachen

Probeer je eigen leven te leiden zonder teveel te denken aan andere mensen en blijf altijd onthouden dat het leven van iemand anders NIET om jou draait.

't komt wel goed hoor met jou! Enneuh, onthoud 1 ding, iedereen is onzeker dus iedereen begrijpt vast wel hoe jij je moet voelen. Dat is helemaal niet stom Knipoog

Zoo, dit slaat zo erg op de mij van een paar maandjes geleden!
Het komt echt allemaal goed met je carlosje, met mij gaat het ook al een stuk beter.
Volg het advies van Maarten en de mensen hierboven op! Dat werkt! Dat werkt écht. Ik heb het zelf ook gedaan (niet uit advies van iemand, maar 'zelf uitgevonden' en het werkt gewoon echt. Je wordt er stukken happier van Lachen

Heel veel succes en probeer hem gewoon niet te mailen, gewoon proberen (is heel moelijk, maar toch, je kunt het Lachen )

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 11:04

Neeee toch, je hebt weeeeeer een mail gestuurd! Weer zo'n lange, en weer met ongeveer dezelfde tekst als de vorige mails (IMO). Doe dat nou niet. Alles was net opgehelderd, en nu begin je weer opnieuw. Niet doen hoor meid, zo jaag je deze jongen alleen maar bij je vandaan. Ik heb niet heel veel toe te voegen want alles wat ik zou willen zeggen is hierboven al neergezet, maar ik wilde nu toch wel een keertje reageren.

Probeer iets anders met die onzekerheid te doen, in plaats van die te uiten naar deze jongen, daar schiet je echt niets mee op. Het geeft uiteraard niet dat je onzeker bent, die periode heb ik ook gehad (iedereen denk ik wel, de een wat erger dan de ander) maar probeer in ieder geval niet een ander daar constant mee lastig te vallen. Ik zou, als ik Rene was, allang genoeg van je hebben, als ik heel eerlijk ben. Kan zelf heel slecht tegen dit soort dingen. Ik zou het uiteraard niet erg vinden om een keertje zo'n mail te ontvangen, dan zou ik je ook proberen te helpen, de tweede keer ook nog denk ik, maar daarna houdt het op hoor.

Kom op meid, ga leuke dingen doen met vriendinnen, erop uit met je paard, maar NIET meer mailen hoor!!!!! Niets, nada, noppes...... Knipoog

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 18:15

Foutje, had het bericht niet goed gelezen.
Laatst bijgewerkt door Yorghos op 31-10-02 14:24, in het totaal 1 keer bewerkt

* To Belg, or not to Belg *

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 18:16

GROMM... Boos!
Ik begrijp niet zo goed waarom je advies vraagt. Je doet precies wat wij juist adviseren om NIET te doen. Ik wed dat je nu verwacht/hoopt dat hij je weer terug mailt dat het niet erg is enzo.
Als hij niets laat horen (zou ik overigens ook niet doen, zou het allang zat zijn. Niet omdat je een trut bent ofzo, maar omdat je niet wilt luisteren), begint de ellende weer van voor af aan.
Wat hij nu denkt, schrijf je boven je bericht;
ik denk dat hij denkt; ZUCHT.. houdt ze dan nooit op??

זכור

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-02 18:18

hij heeft niet terug gemaild en dat hoeft hij ook niet te doen..

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 18:19

Kat, Ik heb je al eens gezegd dat ik best een keertje met je uit wil hoor.. Knipoog

Laten we het dan ook eens een keertje doen! Heb je aanstaande zaterdagavond al iets? Zoniet, PB me maar ffies.. Dan spreken we wel wat af.. Lachen

Jij moet uit die hele diepe put zien te komen en mensen die inzien waarom je in die put zit kunnen je er misschien mee helpen.

Je bent volwassen aan het worden, dat brengt een hoop onzekerheden met zich mee.

Nou goed, denk erover na, en pb me maar als je het wat lijkt. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 18:21

Toch moet je mij eens uitleggen waarom je denkt dat andere mensen 'toch wel' een cool leven hebben en jij niet?? Heb je er wel eens aan gedacht om stil te gaan staan bij de dingen die je wel hebt in plaats van je blind te staren op dingen die je niet (denkt te hebben of) hebt??
Het gras bij de buren is niet groener hoor, je eigen gras is misschien nog niet zo mooi als je zelf zou willen, maar het is nog wel jouw gras en daar kun je alles mee doen wat je wilt en zo mooi maken als je zelf wilt. Je bent niet afhankelijk van anderen om het leuk te hebben, echt niet.

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-02 18:22

wat zal hij nu denken??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 18:24

Hij zal weinig denken, hij is waarschijnlijk voor de derde keer je verhaal aan het lezen.
Wat zou jij denken als je zo'n bericht kreeg, eerlijk?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Amazonbot, cinniz123, Dorella_L, Exorcizamus, Googlebot, GrapeshotBot, Lestrange01, Mars, meniekske, Mo_86, paardje2013, Plus_en_Min, Roosch, saltshaker23, Temeraire, TinkerTreas, YandexBot en 217 bezoekers