Stal Wennekers in brand?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Stal Wennekers in brand?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-02 07:41

Ik was afgelopen zaterdagavond op een manege in Halfweg en daar werd gezegd dat stal Wennekers in brand zou staan.

Alle koeien en kalfjes zouden verbrand zijn, maar de 200 paarden daar het land in gejaagd, maar niet echt duidelijk was of er paarden omgekomen zijn.

Daarna heb ik er niets meer van gehoord.
Weet een van jullie wat meer?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 09:37

ik had het zaterdagavond van een vriendin gehoord. Geen van alle paarden hebben iets en de hele stro opslag en wat loopstallen zijn afgebrand. Op de manege staat ook nu een paardje van iemand van Wennekers omdat die daar weg moest.

I love Kyra+Arabe( miss you 4-ever)!
dag lieve aap ik hoop dat je een leuke eigenaar krijgt met een lekker stuk land......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 10:34

Zaterdagavond is er inderdaad brand uitgebroken in een loods waar ongeveer 700 ton stro lag opgeslagen. Er zijn inderdaad geen paarden omgekomen, de brand was snel gemeld en direct zijn de paarden losgelaten op de wei.
Er zijn veel mensen van ons bij geweest om te helpen en paarden te halen. De schade schijnt echt enorm te zijn daar.
Overigens wordt er gespeculeerd dat deze brand aangestoken is door -wederom- spelende kinderen.

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 10:56

Ja Wennekers stond zaterdagavond in de brand..... Mijn paard staat bij Wennekers. Ik ben nu nog helemaal van slag... Gelukkig is alles nog redelijk goed afgelopen en zijn er geen paarden/mensen gewond geraakt. We hebben gewoon ontzettend geluk gehad.

Ik werd om 18.15 uur gebeld door een stalgenootje en ze schreeuwde door de telefoon: De stal staat in brand! Je moet nu komen! Je moet je paard redden... nou daar sta je dan... ik werd helemaal gek. Ik stond op het punt om uit te gaan met een ander stalgenootje en stond daar al opgedirkt... ik schreeuwde tegen mijn moeder snel brand op stal... trui aan, jas aan, schoenen aan en met 96 km p/u door het Amsterdamse bos gesjeesd... Ik wist niet wat met te wachten stond en had inmiddels mijn stalgenootje waarmee ik uit zou gaan ook gebeld dat ze als de donder naar stal moest komen. Dat meisje wat me in 1e instantie had gebeld had ik terug gebeld en die was bezig mijn paard te redden. Bij de dijk aangekomen had de politie alles afgezet en zei dat we er niet langs mochten... ik schreeuwde ik moet erbij mijn paard staat daar!! Ik mocht aan het begin van de dijk toen parkeren en het zandpad overrennen (1,5 km ofzo) samen met mijn moeder en mijn bijrijdster... ik helemaal jankend. In de verte zag je de brand en het leek of het de binnenbak was en mijn paard zijn stal zit daar aan vast.

Complete chaos toen we daar aankwamen. Overal stonden paarden in de wei en op straat. Ik kwam Charita (Charene van bokt) ook tegen met een paard. Ik overal zoeken waar mijn paard was maar ik mocht niet meer in de buurt van zijn stal komen want de vonken vlogen van het dak. Overal rook. We moesten snel nog een paar paarden uit de wei halen want die stonden in de volle rook. Mijn moeder stond in de rookgevaren zone en die moest met ambulance naar het VU (gelukkig geen rookvergiftiging). Eindelijk mijn paard gevonden en wat bleek... ik was zo langs hem heen gerend. Omar stond heerlijk te grazen of er niets aan de hand was. Op een gegeven moment was de brand redelijk onder controle. Het was dus de hooischuur die in de fik stond en die grensd aan de overdekte buitenbak. Dankzij de snelle aktie van mensen op stal zijn alle paarden dus gered. Rond middernacht kon ons rijtje met paarden weer de stal in. De brand was nog steeds niet gedoofd maar was onder controle. We waren natuurlijk allemaal bang voor de storm die eraan kwam. We hebben zo'n geluk gehad dat de storm pas zondagochtend begon. De brandweer is tot zondagochtend ong. 12.00 uur bezig geweest met blussen van het hooi. Nadat de brand was geblust was het gevaar nog niet geweken want het risico zat erin dat het dak eraf zou waaien! Gelukkig zijn alleen een aantal platen naar beneden gekomen.

Ik heb dus een lekker weekend achter de rug zeg... maar ben hartstikke blij dat het zo goed is afgelopen. We hebben nu wel heel veel waterschade (losgooibak is zwembad geworden, overdekte buitenbak is half afgebrand en de stallen tegenover de bak hebben water/rookschade.

Ik zit nu half suf achter mijn bureau en kan het nog niet helemaal bevatten wat er allemaal gebeurd is. Nog geen maand geleden zijn mijn moeder en ik al uit huis geevacueert door de brandweer want het café onder mijn moeder stond in de brand en nu weer brand. Het zijn dus waarschijnlijk kinderen geweest die met vuur zaten te spelen in de hooiopslag. Verschillende mensen hebben dat gesignaleerd.
Laatst bijgewerkt door AnneOmie op 28-10-02 11:32, in het totaal 1 keer bewerkt

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 10:58

zita schreef:
ik had het zaterdagavond van een vriendin gehoord. Geen van alle paarden hebben iets en de hele stro opslag en wat loopstallen zijn afgebrand. Op de manege staat ook nu een paardje van iemand van Wennekers omdat die daar weg moest.


Dit klopt dus niet!! Er zijn geen loopstallen afgebrand... die liggen ook ver uit de richting van de brand. De hele stro opslag is niet afgebrand want we hebben verschillen stro/hooi opslagen. Wel was het een behoorlijke opslag van geloof ik 16 ton. Niemand moest van Wennekers weg maar er zijn een aantal mensen die toch met trailers zijn weggegaan omdat ze bang waren dat de brand toch zou doorslaan en sommigen om ruimte te maken voor de paarden die tegenover de hooischuur stonden.

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Re: Stal Wennekers in brand?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 11:27

Fitzroy schreef:
Ik was afgelopen zaterdagavond op een manege in Halfweg en daar werd gezegd dat stal Wennekers in brand zou staan.

Alle koeien en kalfjes zouden verbrand zijn, maar de 200 paarden daar het land in gejaagd, maar niet echt duidelijk was of er paarden omgekomen zijn.

Daarna heb ik er niets meer van gehoord.
Weet een van jullie wat meer?


Koeien en kalfjes zijn ook allemaal gered! Er was echt zo'n teamwork dat er geen doden en gewonden zijn gevallen. We hebben echt een beschermengeltje gehad denk ik Schijnheilig

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 11:32

Ik las het zaterdagavond laat op de mail, van een endurancemaatje van mij wiens paard bij Wennekers staat. Er waren idd geen doden en gewonden, wel een hoop zooi. En heel veel paarden moesten met dit rotweer noodgedwongen het land op. Vreselijk...

AnneOmie, sterkte met de nasleep! Als je zelf al een evacuatie hebt meegemaakt en nu je paard ook nog, dan is dat idd niet echt prettig voor je gemoedsrust...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 11:38

Karin schreef:
Ik las het zaterdagavond laat op de mail, van een endurancemaatje van mij wiens paard bij Wennekers staat. Er waren idd geen doden en gewonden, wel een hoop zooi. En heel veel paarden moesten met dit rotweer noodgedwongen het land op. Vreselijk...

AnneOmie, sterkte met de nasleep! Als je zelf al een evacuatie hebt meegemaakt en nu je paard ook nog, dan is dat idd niet echt prettig voor je gemoedsrust...


Dank je Karin! De opluchting is zo groot dat alles zo goed is afgelopen want het had echt een heel groot drama kunnen zijn als die storm zaterdagnacht zou doorzetten. Alle paardjes stonden lekker in de wei te grazen en sommigen vonden het nog een uitje ook. Dit is denk ik 1 van de ergste dingen die je op een manegen/stal kan meemaken. Ik vind het ook verschrikkelijk voor de eigenaar, die liep zo verslagen rond. Alles was net zo mooi geworden en nu is het een ravage geworden.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 12:04

Dat is mijn ergste nachtmerrie: brand in huis of op stal. Gelukkig is het bij jullie naar verhouding goed afgelopen! Wat zul jij blij geweest zijn om je paard in goede gezondheid aan te treffen!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 12:14

Ik hoorde het gisteren van iemand die een portret kwam ophalen bij mij.

Overigens heb ik ongeveer hetzelfde meegemaakt met mijn pony, járen geleden. Je weet niet wat je overkomt op zo'n moment en voelt de grond onder je wegzakken. Heel veel sterkte!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 12:38

Ik denk dat ik straks maar vrij neem van mijn werk en naar stal ga. Ik zit hier echt achter mijn pc met het gevoel van: wat doe ik hier in vredesnaam Verward Ik wil helpen op stal en bij mijn paard zijn.

De paarden konden gisteren hun stal niet uit vanwege de storm en de brandweer, sjofels, hijskranen etc. en gevaar dat het dak eraf zou waaien (golfplaten). Er is gisteren 1 paard de sloot ingewaaid maar er gelukkig zelf weer uitgekomen. De eigenaresse wilde hem even zijn benen laten strekken.

Ik hoorde dat een heleboel mensen vanuit de omgeving te hulp zijn geschoten. Mensen uit de omgeving liepen op hun pantoffels om de paarden te redden. Echt geweldig al die hulp. Ik wil iedereen heel erg bedanken die geholpen heeft. Dankzij al deze mensen, brandweer (hebben fantastisch werk geleverd) en de bereden politie zijn er geen ernstige ongelukken gebeurd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 12:42

AnneOmie schreef:
Ik hoorde dat een heleboel mensen vanuit de omgeving te hulp zijn geschoten. Mensen uit de omgeving liepen op hun pantoffels om de paarden te redden. Echt geweldig al die hulp. Ik wil iedereen heel erg bedanken die geholpen heeft. Dankzij al deze mensen, brandweer (hebben fantastisch werk geleverd) en de bereden politie zijn er geen ernstige ongelukken gebeurd.


Weliswaar niet op pantoffels, maar de sjofels en kranen kwamen o.a. bij ons vandaan. Het was bij ons het gesprek van de dag op stal, iedereen had het erover en de schrik zat er goed in bij iedereen.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 13:38

echt heel fijn dat het zo goed is afgelopen!

bij ons is ca 1 1/2 jaar geleden brand geweest, toen stond alleen destiny thuis op stal, 's nachts om half 5 gooide ons mam mn kamerdeur open en schreeuwde:de stal staat in brand!ik ben nog nooit zo geschrokken!
ben kei hard naar buiten gerend en zag alleen maar vlammen uit het dak komen en hoorde destiny heel hard hinniken!
toen ik naast de stal stond bleek dat de loods waar de stal aanvast zat in brand stond, maar dat zag ik pas toen ik heel dichtbij stond!
heb destiny toen in de wei gezet en ik ging terug de stal in om zadel enz te pakken en n deken voor destiny want t was koud&nat in de wei en ik loop net de stal weer uit en ontplofte er een bezinetank van een jeep die in de loods stond, overal nogmeer vlammen!

ben nu nog regelmatig bang dat er opnieuw brand uitbreekt!
de stal is op een andere plek, los van die loods(die is niet van ons, die staat naast ons huis en is van iemand anders) opnieuw gebouwd en ik schrik soms 's nachts nog wakker en moet dan ff naar buiten kijken of alles nog goed is!

heel veel sterkte met de nasleep van de brand en ik hoop dat je snel over de ergste schrik heen bent!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 13:46

he hallo
ik was zaterdagavond op stal en hoorde het dus.
onze stal eigenaren waren al naar wennekers toe om te kijken of ze konden helpen, dat kon dus er zijn sjofels en kranen naar toe gegaan, en er werden stallen klaar gemaakt voor wat paarden die naar ons toe zouden komen.
ze zijn tot zondagochtend 6 uur bezig geweest.
in de avond zijn er bij ons 3 paardjes aangekomen.
ik vind het echt vreselijk wat er is gebeurd, en ik hoorde dus dat het waarschijnlijk is aangestoken door 2, 10 jarige !!!
lekker hoor, ik vind dat mensen hun kinderen maar eens wat beter in de gaten moeten houden, voor hetzelfde geld gebeurd het dus dat er wel paarden en mensen gewond bij zouden raken.
ik wens de mensen die bij wennekers staan veel sterkte.
groetjes

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 13:47

Jeetje wat vreselijk! Gelukkig zijn er dan veel mensen om te helpen echt super!
gelukkig dat het voor de dieren en eigenaars zo goed is afgelopen.
sterkte met de stal maar dat is gelukkig op te bouwen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 13:48

Vlak naast de hooiopslag die is afgebrand stond dus ook een dieselgastank. De brandweer heeft het met een watergordijn nat gehouden.

Gelukkig dat het bij jullie ook zo goed is afgelopen Renske! Ja de schrik zit erin en ik blijf denk ik wel angst voor brand houden.

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 13:54

Kojack, de moeder zat er gewoon vlak naast. De bak ligt aan de hooischuur. Aan de buitenkant is het afgesloten maar in de bak staat de bakrand eromheen. De moeder zat daar naar waarschijnlijk het paardrijden te kijken en die jongetjes zater daarachter te spelen. Verschillende mensen hebben het zien gebeuren en waren in de bak aan het rijden en opeens was er brand en ze konden ook nog maar net door de deuropening er weer uit anders hadden ze als rattten in de val gezeten. Gelukkig zijn die kinderen toch ontsnapt uit de brand. Het is daarna heel snel gegaan en binnen no time stond de hele boel in de fik. Als ouders is het natuurlijk ook wel weer moeilijk om je kinderen constant in de gaten te houden maar dit is echt verschrikkelijk.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 14:23

Ik kan er trouwens helemaal niets over vinden op nieuws- en krantensites. Niet dat ik ramptoeristje wil spelen hoor, maar ik ben wel benieuwd naar de verslaggeving ervan.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 14:27

Karin schreef:
Ik kan er trouwens helemaal niets over vinden op nieuws- en krantensites. Niet dat ik ramptoeristje wil spelen hoor, maar ik ben wel benieuwd naar de verslaggeving ervan.


AT5 is langsgeweest en waren er geloof ik nog voor de brandweer. Ze hebben gefilmd etc. (heb ik zelf niet gezien hoor) en interviews afgenomen. Het zou gisteravond op AT5 nieuws komen om 18.15 uur maar ik denk dat door de storm het is afgelast Verward

Ik zou het toch graag even zien om te kijken wat er nu precies allemaal is gebeurd want ik was er op dat moment niet bij. Ik weet dus ook niet wat er precies met mijn paard is gebeurd en met de andere paarden op het moment van grote paniek. Toen ik aankwam (18.35 uur) waren alle paarden al ontruimd. Ik heb geloof ik ook fotocamera's zien flitsen. Oh ja ik heb wel een cameraman zien lopen richting de brand. Het stond gisteravond wel op teletekst van AT5: brand manege Aalsmeer.

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 15:02

Echt vreselijk!!!
Maar gelukkig zijn alle paarden en koeien en kalfjes gered!!!
Sterkte!!!

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 18:08

Sje, wat een naar avontuur.
Ben er even helemaal stil van, weet niet goed wat ik moet zeggen.
Wat had er wel niet kunnen gebeuren door 2 van die rot snotaapjes.
Je kunt het je gewoon niet voorstellen.

*Na regen, komt zonneschijn... zegt men*

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 20:06

he hallo
is het daar waar die koeien staan?
ik heb er 3 weken gestaan met ko maar kan me alleen voor de geest halen dat er stro in de binnenbak was opgeslagen.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 21:55

ja, ik hoorde het ook!
vandaag was een meisje bij ons op stal(omdat ze veel mensen bij ons kent)haar pony stond daar ook en ze was echt nog helemaal in shock!
zij had verteld dat waarschijnlijk 1 kalfje was gestorven.
en zij zei inderdaad ook dat er 2 kinderen in het stro waren, dat de moeder al was gewaarschuwd dat ze eruit moesten maar daar dus niet echt werk van gemaakt heeft..
bij ons hebben we er helemaal niets van gemerkt trouwens..we hadden gister wel 2 paarden die bij ons hebben overnacht omdat de wedstrijd niet door ging en ze ook niet meer terug konden door de wind.

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 22:00

hallo inderdaad het was een nachtmerrie wat wij zaterdag hebben meegemaakt ik zat samen met een paar vrienden(innen) en mijn mannetje in de kantine recht tegen over de stro opslag... toen Jan binnen kwam hollen brand brand water water..... iedereen sprong op en rende naar buiten, Jos (eigenaar) hadden we 10 min ervoor zo gek gekregen om even te gaan rijden op een (toekomstig Verward ) paard voor hem, en iedereen zat eigenlijk te genieten hoe leuk hij met dat paard aan het rijden was toen echt letterlijk de hel los brak. Ik zal de uitdrukking op zijn gezicht nooit vergeten, hij zag bij wijze van zijn levenswerk tenonder gaan, echt vreselijk . Jos , patrick , jan en nog een paar sterke mannen petje af voor jullie (waaronder ook mijn mannetje) ze rende met zijn alle er naar toe om te kijken of er wat te redden was, maar het ging zo snel, personen die in de bak reeden konden er gelukkig ook op tijd uitkomen die moesten echt zowat door het vuur heen.. Dankzij het optreden van heel veel mensen die hun hoofd nog een beetje koel konden houden zijn zeker de paarden die echt in levensgevaar waren snel gered. Je zag geen hand voor ogen en we moesten de paarden op de tast zoeken , de rook was zo verstikkend en je zag echt nix, maar godzij dank hebben wij het gered ... een vriendin van mij (mady)was net voor het eerst achter de bar gaan staan en heeft de kantine met alle macht proberen te beschermen met emmers water tot ze er weg gehaald werd, en heel slim veel waarde volle dingen meegenomen van de mensen die alles hadden laten liggen om te gaan helpen, de ramen stonden op barsten en niet weggaan de eigenwijs...... Veel vriendinnen van mij hebben daar hun paarden staan , heb ze voorzichtig gebeld na dat ik zeker wist dat hun paarden veilig waren tjongen jongen wat was dat een ellende. Ik heb op een gegeven moment ook staan schreeuwen , toen het door mij doordrong dat ik mijn eigen vent (rene) bij de stro opslag voor het laatst had gezien ,om schotten weg tetrekken om beter bij het vuur te kunnen komen en wist dus niet of hij veilig was, nam zijn mobiel in eerste instantie ook niet op nou geloof me ik heb volgens mij echt staan schreeuwen, maar wat bleek hij was met een andere vriendin van mij (marlies) paarden in veiligheid aan het brengen wat een opluchting dat ik hem weer zag Huilen ja dat heb ik ook veel gedaan!!!! En Rene is nu wel onu echt niet meer bang voor paarden!!!!Sorry als het wat rommelig over komt en van de hak op de tak spring maar ik kan zo nog wel even doorgaan... Oja wat ik zelf ook heel erg vond was dat naast de losgooi bak waren bijna alle stallen leeg en ging ik de bovenkanten sluiten van de stallen om te voorkomen dat er vonken binnen vlogen stond er toch nog een klein zwart shetlndertje in helemaal in paniek die heb ik er gelukkig ook nog uit kunnen halen. En toen kwam iedereen Wennekers op gerend meiden in uitgaanskleding (onderander anneomie) huilende mensen enzo... Dit heeft mij allemaal erg aangegrepen, mijn eigen paardjes stonden er sinds augustus niet meer, maar als mijn paardjes daar gestaan hadden had ik denk ik echt gek geworden. Ik ben echt blij dat het allemaal zo is afgelopen en ben veel mensen heel erg dankbaar , en zeker de brandweer mijn complimenten en ook zeker het ambulance personeel.... Wens iedereen sterkte die bij wennekers staat, en ook de gene die nu (hopelijk) tijdelijk ergens anders hun paard hebben ondergebracht, ik hoop dat jullie Jos , zijn zonen en personeel veel steun geven in deze moeilijke tijd en het vertrouwen dat je paard er veilig staat niet opgeven. Ik kom er al heel wat jaartjes en dit is voor hun denk ik echt een nachtmerie die waar is geworden en door kordaat optreden van vele mensen dit allemaal tot een redelijk einde..... is gekomen . En ik kom in Februari als er dan nog een stalletje over is weer een paar maandje op stal Wennekers staan. groetjes en veel liefs charita. P.s. Anneomie gaat het wel weer goed met je moeder, ik zie je van de week wel, sterkte Knipoog

FOTO`S van JOELYN TABASCO TARI
viewtopic.php?f=53&t=463826
CHARENE IS NU CHARITA

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 23:41

Jeej wat een hel...ik weet niet wat me zou gebeuren als Buddy's stal in brand zou staan. Ik woon er 20 minuten vandaan (met de auto), en zou denk ik helemaal flippen en door het lint heen gaan als ik het zou horen Scheve mond

Ik ben heel blij dat het allemaal goed is gekomen op stal Wennekers, gelukkig geen gewonden *zweet van voorhoofd veeg*

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Liv, amandananana, FCSA, inge_romeo, Irma77, Natascha, xSannee en 162 bezoekers