Expeditie Robinson (ja ik weet het: foute TV :D )

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Expeditie Robinson (ja ik weet het: foute TV :D )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-02 13:21

ik schaam me bijna het toe te geven, grijnz, maar: Ja, ik kijk op zondagavond dus naar Expeditie Robinson. In eerste instantie omdat Man-lief het graag wilde kijken, maar eerlijk is eerlijk: van lieverlee ga je ook zitten kijken.

Nu vroeg ik me af of er meer mensen zijn die kijken (vast wel Haha! ), en of jullie dan na de aflevering van gisteren ook zo reikhalsend uitkijken naar de volgende om eens te zien of Nolleke nu eindelijk eens tegengas gaat krijgen }>

Ik kan echt niet wachten.....

De Meiden van de Wit staan nog op video, die kijk ik later van de week nog even.... B)
hoezo aan de TV?!

ooooowwwww
ik moet me echt schamen!


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 13:28

Ach ja zo kijk ik braaf elke dag BB Haha!
Expeditie Robinson heb ik deze keer niet zo gevolgd, heb een paar keer wat fragmenten gezien en weet alleen dat ik Nolleke (naam past ook precies bij d'r) vreselijk irritant vindt. Kan niet goed uitleggen waarom, maar haar kop staat me niet aan Bloos *LOL*
Kan je niet even een update geven hoe het er nu voor staat?


Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 13:38

Expeditie robinson rulezzz. Nolleke is gewoon een dom wijf alleen al hoe ze praat ieuw afschuwelijk. Enne ik wil ook wel eens zien hoe kamp noord nou verder gaat mewt nolleke want dat mens is echt zo raar, en het hele kamp noord moet haar niet (raar he)

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-02 13:41

update:
kamp noord (dus dat van Nolleke (Peter weet nog een veel leukere naam, maar hij ligt zoooooooo voor de hand, dat ik jullie even ga laten raden :p ) ) ligt helemaal overhoop het is helemaal mannen vs vrouwen (nee eigenlijk andersom) geworden.
Raymond is eruit gestapt, die was het echt helemaal zat (en gelijk heeft hij, die vrouwen gedragen zich imo ook wel echt heel erg slecht! Maar aan de andere kant deed hij ook wel weer wat errug koppig, had zelf wel ietsje flexibeler kunnen zijn, maar ik weet ook niet of ik dat had gekund met die ...Nolleke), De daaropvolgende eliminatieproef verloren ze weer en wat doen ze:
ze stemmen met zijn allen gewoon de laatste man ook nog weg! Dan vraag ik me toch echt af hoe dom je bent.
Gelukkig hoeft hij nog niet weg, omdat Raymond was opgestapt, maar hij krijgt bij de volgende eiland-raad wel 1 tegen-stem extra door dit geintje.
Nou ja, zelfs al had hij weggemoeten, dan zal hem dat ook worst geweest zijn denk ik.

De vooruitblik liet zien dat volgende week de samensmelting is, en ze zeiden erbij dat deze voor Nolleke niet vlekkeloos verliep omdat het niet klikte tussen haar en de mannen van kamp Zuid. (nee, kun je je voorstellen!!!!??? duh! die klikt met geen enkele man volgens mij!) Het eindigde met een Nolleke die zat te snikken en driftig haar ogen afveegt.

Ik schaam mij echt, maar hoop toch grondig dat zij even een koekje van eigen deeg krijgt, ik vind haar zo verschrikkelijke schijnheilig, ze maakt mensen echt kapot!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-02 13:46

Dennis v m schreef:
en het hele kamp noord moet haar niet (raar he)


dat idee had ik ook,
toch krijgt ze maar zelden stemmen tegen zich Verward

heb mijn mening gisteren herzien: ik denk dat de vrouwen mijn of meer gehersenspoeld zijn door haar!

UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 13:47

Geweldig programma! Ik heb de vorige series ook allemaal gezien. Hier blijf ik dus echt voor thuis. Jammer dat het maar een keer in de week komt.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 13:50

Ja Knolleke ja haha zo noemde ik haar ook al toen ik haar voor het eerst zag Haha!
Dus binnenkort de samensmelting al, moet toch maar weer eens gaan kijken binnenkort!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-02 13:58

Citaat:
Ja Knolleke ja haha

wij hebben het altijd over Snolleke...

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 14:04

Oh Bloos Haha!
Ja dat kan ook inderdaad *LOL* Had er nog niet eens aan gedacht!

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 14:16

wij noemen haar altijd trolleke Misselijk

ik heb nog nooit zo'n stelletje 'stooksnollen' bij elkaar gezien. Wat een sekreten zeg. Voeren de hele dag geen klap uit, vreten alles op en de mannen de schuld geven.

En als ze dan eens een keer wat gedaan hebben (jaha ze hebben een keertje in het vuur geblazen) zijn de mannen lui want ze doen niks.

Maar dat maakt het wel altijd weer leuk om naar te kijken. als alles koek en ei is, is er niet zo heel veel aan.

lekker laten !!!!

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 14:45

volgende week gaan ze samen. Maar kamp noord is toch het kamp waar die andere bij zitten??? Waar Snolleke bij zit is toch kamp zuid? En ik denk dat ze gewoon als vrouwen groep verder willen gaan en daarom allemaal stemmen op de mannen omdat hun toch goed met elkaar op kunnen schieten. Maar volgende week is Snolleke aan het huilen dat zag je in het vooruitblik gisteren dus ben benieuwd!

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-02 14:50

Citaat:
. Maar kamp noord is toch het kamp waar die andere bij
zitten??? Waar Snolleke bij zit is toch kamp zuid?

ach, mag ook!
ik geloof inderdaad dat je gelijk hebt, mijn fout geweest, sorry!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 15:05

Jaja, zelfs de grootste TVhaatster kijkt WEL Robinson.... Bloos

Ik vind het diep triest dat Ray weg is, maar hij heeft wel groot gelijk. "Ze hebben mee leeggezogen", zei hij gisteren, en dat is precies wat die secreten gedaan hebben. Ik hoop dat Snolleke het gruwelijk moeilijk gaat krijgen en dat ze totaal buiten de groep valt, maar nog niet meteen weggestemd wordt op de eerste eilandraad na de samensmelting. Eerst af laten zien, dat kreng!
Ik hoop dat Jacobien er als eerste uitgaat, die ziet er heel lief en aardig uit, maar ik vergeef haar die uitspraak van gisteren niet.... "Die mannen vreten ONS eten op en ze doen geen flikker"..... Die trut ligt alleen maar in de zon mooi te wezen en verder doet ze niks!!!!

Mijn favo winnaar is verdorie hoe heet íe nou, die acteur, die lieve homo (sorry scheetje, ben effe je naam kwijt) of anders Luc, dat vindt ik ook een lieverd!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 15:12

Ow Expeditie Robbinson is leuk Haha!

Die Nolleke is echt een doos, ze zat op het einde ook van: "je moet hier heel anders denken"
Haha, dom mens. Misschien wordt ze nu eindelijk eens op haar nummer gezet.

Het leven is een gebakje!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-02 15:17

ja, Sonja, ik ga helemaal met jou mee!
Die Luc had gisteren ook zo'n heerlijk simpel nummer op die boor, ik schoot er echt van in de lach, zo'n heerlijke smartlap!
past net bij hem, zo'n stoere slager, met een hart van goud!

Die homo is ook een scheet inderdaad, verdorie nu ben ik zijn naam ook kwijt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 15:17

Oei oei, ook ik als "bijna geen-tvkijker" moet het toegeven: op zondag gaat de tv aan voor expeditie Robinson Bloos

Wij vinden Jacobien een irritant meiske. Die is echt niet reel. En Nolleke is gewoon een raar mens, ze prat altijd zo "alwetend" Misselijk

Ben benieuwd wie er gaat winnen, ik heb nog geen voorkeur. Eigenlijk hebben ze allemaal wel "iets" raars mar ik denk dat ik Luc het sympatiekst vind..

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 15:44

Afbeelding

Derek bedoelen jullie, is ook mijn favoriet. Geweldig grappige kerel!!

Ook ik kijk maar heel weinig TV, maar Expeditie Robinson is vaste prik hoor!! Heerlijk programma... Had gisteravond erg te doen met Keo, arme jongen! Helemaal verdrietig en zo zwak als wat....

Ik ben erg blij dat deze muts eruit is, want die vond ik eigenlijk net zo erg als Nolleke;

Afbeelding

UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 15:52

Ook ik vind Derek het leukst. Ik kan bijna niet wachten tot volgende week. Ik hoop zoooo dat NollekeTrolleke er uit gaat. Was een doos! Annepies was ook een megemuts. Geweldig programma.

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 15:54

Ahh jaa Expeditie Robinson kijk ik ook altijd! Is echt leuk om te zien. Nolleke vind ik ook zo stom wijf! Kan haar echt niet uistaan. Snap echt niet waarom ze nog niet weg is gestemd want ik zal echt helemaal gek van der worden! Maar het is zo leuk om te zien wat hun mee maken en hoe ze moeten overleven. Ik kijk er elke week naar met vol spanning, misschien ga ik later ook wel een keer voor opgeven, haha. Neej das echt niks voor mij, ik bewonder die mensen wel allemaal hoor die meedoen, behalve Nolleke dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 16:00

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Derek!!!! Lovers Maar ja, ik val dan ook op homo's..... (voor wie het niet gelooft, ga maar een avondje met me stappen Haha! )

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-02 16:03

ja, die Keo, en dan toch nog humor hebben:
dat als ze een etentje hadden gewonnen met wijn dat hij dan de kurk wel wilde Haha!

Myke
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 16:16

Als ik toevallig thuis ben, kijk ik er wel naar. Wel interessant om te zien hoe mensen met elkaar omgaan/communiceren (in het kader van de opleiding Haha!) en hoe ze overleven. Geweldig.

Miran

Berichten: 4450
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 16:27

Sonja schreef:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Derek!!!! Lovers Maar ja, ik val dan ook op homo's..... (voor wie het niet gelooft, ga maar een avondje met me stappen Haha! )


Arme Dick Haha!

Ik kijk zo nu en dan wel, maar vergeet het meestal.

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 16:28

Tender schreef:
ja, die Keo, en dan toch nog humor hebben:
dat als ze een etentje hadden gewonnen met wijn dat hij dan de kurk wel wilde Haha!


Ja, haha!! Ik heb echt dubbel gelegen gisteravond... heel goed gevonden. En inderdaad, die humor dan nog. Ik geloof niet dat ik dan nog humor zou hebben!!

En Sonja, dat heb ik ook. Ik vind Derek ook een mooie vent, en dat heb ik vaker met homo's. De meeste homo's hebben heel veel stijl, dat zou je van de hetero-mannen niet altijd kunnen zeggen....

Wat ik wel erg lief vond gister (was overigens een terugblik van vorige week) dat Derek ineens zo met dialect ging praten tegen zijn mams en broertje!! Zo cute! Weer helemaal thuis ineens, vond het erg schattig....

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-02 16:35

als jullie zo op homo's vallen moet je eens op zaterdag naar Gay-team kijken!

vraag me niet waar het op is hoor, ik denk SBS 6, maar ik doe zomaar een wilde gok, maar dat is zo heerlijk! Die jongens zijn op en top homo, ik werd spontaan helemaal Lovers op ze!
(overigens afgelopen zaterdag toevallig voor de 2e keer gezien. Het programma op zich is zeer zeker geen thuisblijver, maar die jongens........)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ManonGrr, YandexBot en 142 bezoekers