met je paard aan zee???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

met je paard aan zee???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-02 21:22

hallo, ik ben van plan om tijdens deze vakantie met mijn paard eens naar zee te gaan. maar ik kan moeilijk alleen gaan, dat is ook supergevaarlijk. is er iemand al een naar zee geweest met een manege, en wat vond je ervan? ik zou liefst een wandeling hebben die niet in de duinen gaat, want ik ken iemand die dat eens gedaan heeft enzijn paard had een gescheurde pees. dat wil ik me dus besparen. als je dat al eens gedaan hebt, wil je me dan zeggen waar het was en het telefoonnummer, als je dat hebt. en wat is het best als je moet kiezen: 's avonds of 's morgens??? en als er nog dingen zijn die ik moet weten of die intressant zijn mag je ze altijd hier achterlaten.

bedankt!! groetjes Tlove.

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 21:52

Een gescheurde pees van een wandeling in de duinen? Weet je heel zeker dat ze niet een flink duin opgeragd zijn?

Waar wil je ergens naar het strand cq waar ga je op vakantie? Hier in Noordwijk/Katwijk zitten verschillende maneges en ook diverse Bokkers in de buurt die vaak best te porren zijn voor een strandritje.... Haha!

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-02 22:18

nja,ik heb dat gehoord van die pees, waarschijnijk ook een beetje onvoozichtig! ik woon in Belgie, misschien ergens aan de belgische kust????

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 13:51

Sorry, daar weet ik niks te vinden. Ben meer thuis in omgeving Noordwijk...

Lijkt me een broodje Aap-verhaal van die pees. Dat krijg je niet van een wandeling of een beetje onvoorzichtig zijn... Maar vooruit, maakt mij niet uit.
Sorry, kan je dus niet helpen aan leuke adresjes bij jou in de buurt.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 14:34

Ach mijn pony heeft een gescheurde pees opgelopen op het strand... pezen kunnen overal scheuren. Hard strand is over het algemeen goed voor paarden benen maar toch heeft Flair daar het scheurtje opgelopen.

28-09-2007
Nothing compares too you...

giesam
Berichten: 485
Geregistreerd: 22-10-02
Woonplaats: Ameland Ballum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 15:45

ik kom bijna dagelijks op het strand met mijn paard en er is nog nooit iets gebeurt. als je rustig in de duinen rijd kan er eigenlijk niks gebeuren, maar als je liever hard rijd dan heb je daar wel een grote kans op. als jij nog nooit op het strand geweest bent met je paard dan zou ik maar veel stappen gaan en je pony/paard lekker om zich heen laten kijken.( hielp bij mijn pony ook) ik denk dat die van jouw eerst wel zo iets heeft van wat is dit????? en daarom zou ik eerst lekker stappen met misschien een los teugeltje zodat ze lekker om zich heen kan kijken en in het water zo ik pas doen als ze het strand leuk vind, want die van mij krijg ik het water niet meer in. (alleen met veel moeite en dan heb ik een drukke pony)
als je er nog mer over wil weten dan voeg je mij maar toe aan mijn msn.
het adres is amandavandermeij@hotmail.com

I love ya

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-02 21:29

giesam: bedankt voor de info, zal ik zeker aan denken! maar ik had gedacht om met een groep aan zee te gaan omdat ik denk als ze alleen gaat dat ze teveel gaat kijken en bang zijn omdat ze zo alleen is en als ik dan met een groep meega heeft ze geen kans om te kijken. en voelt ze zich minder alleen en gaat eerder de andere paarden volgen. wat moet het toch zalig zijn om bijna dagelijks met je paard op het strand te gaan! ja, die duinen, heb ik ook maar gehoord weet je. toch liever het zekere voor het onzekere maar als het nu een paar meter in de duinen is ga ik toch wel mee hoor. het zou moeten wel lukken he. zo raar dat een paard gewoon op het strand een pees scheurt.
bedankt!!
groetjes Tlove

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 22:31

en ik ga meee!! alsk mag
m'n eerste bokt-meeting Knipoog Knipoog wie gaat nog?

Enya - Daya :-)

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 14:10

ik zit nou in cadzand. weekje met loulou naar het strand. ze staat bij een manege 50 m van het strand vandaan. Lachen
als je door het zware zand gaat galoperen kun je best z'n pezen scheuren, maar als je gewoon stap gebeurd dat echt niet.

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-02 17:44

ok, ponyzotje, je moet mee!! lees meer in mn hotmail-mail!!

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-02 17:44

ok, ponyzotje, je moet mee!! lees meer in mn hotmail-mail!!

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!


ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 12:40


Enya - Daya :-)

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-02 12:45

zal ze niet doen met andere paarden erbij en zeker het strand is ergens waar ze nog nooit geweest, dan zal ze het niet in haar hoofd krijgen want die plaats vertrouwd ze niet! zal wel geen probleem zijn, als ik er geen probleem van maak, zij wel ook niet!

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 12:49

Hoi!

Ik kom ook veel aan het strand, in Noordwijk of Zeeland af en toe.
Mijn paard is superbraaf, maar hij vind het dan ook helemaal geweldig.
Wat wel meer 'nieuwelingen' doen, heel irri, is dat ze de grote regel van het strand niet weten; haal NOOIT in in draf of galop, passeer altijd in stap andere paarden. Mijn paard wordt daar altijd nog het dolst van. Of Dalmatiƫrs die in zijn staart hangen, maar dat is een heel ander verhaal Tong uitsteken.
Verder, moet je er echt gewoon van genieten, als je paard wild is en je houdt hem echt niet meer, kan je hem rustig laten gaan. Maar zorg dat je vertrouwen houdt, als een paard WIL rennen, doet ie het toch wel!
Veel plezier en geniet ervan! Vork

:* Astrid Alida - fashion & beautyblog: astridalida.com
/3 Haflingersdressuur (Subtop): Happy Haflingers (Instagram)

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-02 12:59

ok, bedankt voor de tips!! ik hoop ook dat het zalig wordt!

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 120 bezoekers