!@@#%$$%@$ K*T PETRIE

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

mdev

Berichten: 354
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Zeven, DE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-01 11:23

Heeft dat stelletje eikels in de fabriek m'n doos met voet afdruk en de hele zooi verloren.
In plaats van dat je de doos opstuurt naar ze en ze beginnen eraan, moet je nog eens 4 weken wachten. IK BEN WOEST Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 15:35

Hmmm, 'k wens je nog veel geduld toe. Bij mij ging het continue mis en kreeg ik ze pas na, schrik niet, ZES MAANDEN ipv de beloofde vier weken!

Dus ehh.... sterkte!

Sonja

mdev

Berichten: 354
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Zeven, DE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-01 17:18

Nog zo'n 'incident' en ik bestel wel Cavallos. Vorig jaar probeerde ik ze ook te bestellen (maar dan de op maat gemaakte Perfect), en toen werd dat een heel stuk duurder. En wat betreft de service, kan Petrie z'n reclame van de P voor Perfect van z'n website halen, als ze dingen verliezen, stelletje sukkels Boos!

These train conversations are passing me by
And I don't have nothing to say
-Adam Duritz

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 07:44

Ik neem noooooooooooooit meer petrie's!
waren m'n eerste leren laarzen ik heb een standaard maat dus lekker makkelijk.
na een half jaar liet de zool los op nieuw vast gezet een aantal maanden later liet de achterkant los en kwam het plastick eruit weer laten maken.
toen sleet de zool na 1.5 jaar door dus nieuwe zolen.
vorige maand zijn ze weer gemaakt omdat bijna overal de stiksels weer los lieten en mijn grote teen er nu aan de voorkant eruit kwam.
Ik loop er nooit op altijd aan voor ik eropstap en eerst paard een ahlsterom dan laarzen uit en verder afzadelen.
Ik maak ze altijd schoon na het rijden en loop er zeker niet mee door de mest of bagger...
ander meidje van stal heeft ook petrie's en bijna dezelfde problemen erm,ee ook steeds stiksels los etc. nog iemand anders rijd er vrij weinig mee maar loopt wel veel en heeft nergens last van ???
volgende keer ga ik ook cavallo's kopen ze zijn nu na bijna 2 jaar al bijna op en dat waren mijn rubberen ook.....

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 09:08

Ik heb ook Perie's en heb er nooit problemen mee, vroeger gebruikte ik ze elke dag, idd wel alleen met rijden, maar niet zoals Nimber eerst halster aan, dan laarzen uit dan paard verzorgen. Ik houd ze aan tot mijn paard helemaal klaar is en doe ze dan pas uit. De rekdingen zet ik er ook alleen in als ik ze heel lang niet gebruik ipv elke dag. Ik gebruik ze nu wel heel weinig, omdat wij alleen een buitenbak hebben, die nog al eens blank stond (wel goed te rijden, maar gewoon erg nat, bodem blijft stevig) vond ik dat zonde van mijn laarzen en ben met chaps gaan rijden. Toen droeg ik ze nog maar 2x in de week, met de verenigingsles en de priveles. Door zijn blessure heb ik al anderhalf jaar geen les gehad, kan nu wel weer, maar ga nu de trailer opknappen -ok was handiger dat in dat anderhalf jaar te doen, maar wisten niet of ik hem ooit nog nodig zou hebben- dus ze al lang niet aangehad, maar ik heb ze al een hele tijd en blijven super. Wel meteen rubber zooltjes eronder laten zeteen.

Navragen is beter dan afvragen.

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 18:29

mensen, ik doe ALLES met mijn petries. Rijden (duh), uitmesten, paarden uit de modder halen als het niet anders kan, 's zoerms een beetje lesgeven, ik loop er uren op rond - nooit problemen. ik heb er één keer nieuwe hakken onder laten zetten en één keer is er een naadje vastgezet. Nu is er achter weer een naadje los maar da's zo gepiept bij de schoenmaker. Vind ik wel normaal onderhoud na twee jaar. Verder zien ze er nog erg mooi uit zegt iedereen altijd...en ze zitten....super!!!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 23 bezoekers