domme actie van mirte

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
monty
Berichten: 85
Geregistreerd: 04-07-01

domme actie van mirte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-02 22:26

Zoals jullie weten heerste er vandaag een zeer heftige storm. Ook hier hadden we veel last van de wind, vooral in het begin van de middag werd het heftig, ramen kapot gewaaid, overal bomen enz.
Mijn huisgenote mirte en ik gingen naar de paarden, ik zou haar helpen om de stallen klaar te maken en de paarden op stal te doen. We kwamen aan en er lag overal puin, kapotte dakpannen en takken. Gelukkig stond de stal er nog heel bij. Ik riskeerde het niet om de paarden van het land te halen, omdat dakpannen om onze oren vlogen. Maar mirte wel, die wilde zo snel mogelijk de paarden binnen halen dus die ging wel even naar het land. Op de terugweg had ze twee paarden in haar handen en kon ze met haar arm niet meer haar hoofd beschermen. Toen belandde er dus een dakpan op haar dak, waardoor ze een fikse hoofdwond opliep en knock out ging. Ik en mijn vriend hadden een ambulance gebeld die er gelukkig snel was (misschien wist die de weg nog wel want de dag ervoor hadden we nog een meisje met een gebroken been). Gelukkig was ze al redelijk snel weer bij kennis, maar toen moest ze op de brancard liggen. Maar dat wilde ze niet want dat vond ze maar genant. Maar onder ons strenge toezicht moest ze toch toegeven en mocht ze, als domme mummie zoals ze het zelf zei, meet het karretje in. In het ziekenhuis is haar hoofd gehecht, maar ze was wat vergeetachtig dus nu moet ze toch een nachtje blijven om in de gaten te worden gehouden. Ik zelf denk dat het komt door haar boktverslaving, ze maakte een nogal gestoorde indruk. Zo wilde ze perse een computer en ging herhaaldelijk zeuren bij de zuster (ze vergeet telkens wat ze heeft gezegd) en zei iets over een nerdcursus die ze moest volgen met één of andere steef. Nu ik met een paar mensen heb gepraat begrijp ik dat ze toch nog wel spoort, iets waar ik aan ging twijfelen vanmiddag. Ze heeft ook geen t.v. want dat mag niet ivm de hersenschudding, dus ze verveelt zich denk ik stierlijk. In ieder geval heeft ze al echte vrienden gemaakt met de twee dames op zaal waar ze gewoon stomme opmerkingen over aan het maken was, terwijl die dames het konden horen. Niets voor haar dus hopelijk krijg ik haar morgen weer een beetje normaal mee naar huis. We zullen haar hier morgen maar verwennen en als jullie een berichtje voor achter willen laten is dat wel leuk, heeft ze morgen ook wat te doen (idee van destinietje Haha! )


Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 22:31

Bloos Bloos Bloos Dat van die nerd-cursus met Steef was hoop ik toch wel een grapje? Bloos Bloos Bloos .

Maar, beterschap Mirte, khoop je snel weer te zien hier en snel beter worden he? xxx


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 22:31

Och een dakpan op haar dak Verdrietig
Heel veel beterschap en als ik iemand naar het ziekenhuis zou brengen en die zou over bokt beginnen zou ik een glimlach om mijn mond krijgen omdat ik dan wist dat het wel weer de goede kant op ging Haha!
Beterschap Mirte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 22:33

Veel beterschap!!!
Ik miste je al op de chat Lachen

En nu ook niet nog eens afkick verschijnselen erbij krijgen he Knipoog

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 10:17

Nou zeg... ben sprakeloos! Is het Flame niet die pech heeft, dan is zij het wel! Gelukkig is ze er nog redelijk goed afgekomen....

Doe je Mirte de hartelijke groeten van mij?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 10:21

Dat lijkt me geen prettig gevoel!
Wens haar maar heeel veeeeeeel beterschap en wees maar streng dat ze genoeg uitrust!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 12:12

Wat een doos... Het verhaaltje ziekenhuis komt mij heel bekend voor.
Ik zei precies hetzelfde over het mummiegedoe en de brancard toen ik een hoofdwond had die gehecht moest worden *LOL*
Veel beterschap gewenst aan b*tch (Mirte) en de groetjes van snailkiller *LOL*

28-09-2007
Nothing compares too you...

lottiey
Berichten: 181
Geregistreerd: 04-09-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 12:19

veeeeel beterschap mirte!

wie weet er een leuke verzorgster voor geena omgeving breda?

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 12:36

wat een pech! veel beterschap!!!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 14:21

tsjee thanks a lot dat deze actie op en en bloot op bokt te lezen valt. Nou ja ik ben gewoon weer van de partij en het stelde gelukkig ook niet veel voor.

Maar bedankt voor de beterschapswensen, ik heb hier een zak met pepernoten dus dat gaat wel lukken Vingers aflikken

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 14:35

jeetje..
*slik* ik rende gisteren ook nog door een regen van dakpannen heen..
heel veel sterkte

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 16:41

Hey veel beterschap hoor mirte, maar dat heeft monty je als het goed is ook al gewenst Knipoog
En moest je toch nog ff zeuren bij de zusters om een computer? Schijnheilig

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 17:04

Let je wel op met je hersenschudding!
Hoe goed rust, mijn vriendin heeft er een chronische hoofdpijn aan over gehouden.

Beterschap!

:evaw:

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 20:16

Me too Sjimmy, ik heb Mirte al gewaarschuwt via pb Lachen

28-09-2007
Nothing compares too you...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annash, Bolletje29, cissy, Damon26, Dartel, lauret, Niwla, SentiBot, soesie, turtlelito en 120 bezoekers