Dennis en ik bijna omgewaait

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Dennis en ik bijna omgewaait

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-02 21:40

Het is vies weer dus wat doet Ciska? Een een rondje haven zonder zadel maken. Bijna traditie aan het worden met sneeuw of storm.
Heen ging nog wel want we hadden voor de wind. Maar later hadden we zijwind die steeds weg viel, Dennis leek wel dronken. En met iedere rukwind lag ik er steeds bijna naast.
Toen maar ff een poging gedaan tot vrijheids dresuur op de haven. Maar Den verstond me niet eens zo hard dat het waaide dus dat was ook geen doen. Met m'n lichaams houding kon ik wel wat maar lang niet zo goed al normaal.
Toen maar weer terug gegaan. Tegenwind. Ik kon me zelf niet eens meer horen denken.
Dit ritje van ong 20 min was gewoon nog vermoeiender dan een hele middag stallen uitmesten.
Maar Dennis en ik hebben wel weer genoten en waren iig lekker uitgewaait.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik



Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 22:25

*LOL* Hoe kom je erop? Lachen Gelukkig zijn jullie wel helemaal intact (:?) thuisgekomen Haha!

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 09:20

Pfff! Rijden met dat weer? Gelukkig maar dat er geen ongelukken zijn gebeurd...

* To Belg, or not to Belg *

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-02 11:12

Kais schreef:
:)) Hoe kom je erop?

Hoe kom je van dit soort ideen af Scheve mond .

Dennis en ik hebben iig genoten! Gelukkig was de storm nog niet op z'n ergst toen ik ging rijden maar ik was blij toen ik thuis was.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Gigixponys, Ilse_123, mooney, Vagabondo en 130 bezoekers