Zilveren Ui

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Zilveren Ui

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-02 19:22

hey!

kwerd net gebeld door onze wedstrijdsecretaresse of ik donderdag 12 december mee wilde doen aan de zilveren Ui wedstrijd.... De wat????? dacht ik! Dat is een springwedstrijd in Kampen, waarvan de beste .. ( kweet niet meer hoeveel ) door mogen naar de finale die op zaterdag is, en degene die 1e word, wint De Zilveren Ui ben erg benieuwd hoe die er uit ziet Tong uitsteken wie doen er nog meer mee?

Daphne!

Gekkemeid
Berichten: 289
Geregistreerd: 06-10-02

Re: Zilveren Ui

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 20:39

Anne schreef:
hey!

kwerd net gebeld door onze wedstrijdsecretaresse of ik donderdag 12 december mee wilde doen aan de zilveren Ui wedstrijd.... De wat????? dacht ik! Dat is een springwedstrijd in Kampen, waarvan de beste .. ( kweet niet meer hoeveel ) door mogen naar de finale die op zaterdag is, en degene die 1e word, wint De Zilveren Ui ben erg benieuwd hoe die er uit ziet Tong uitsteken wie doen er nog meer mee?

Daphne!


Ja ik doe mee met de Zilveren ui! Hele leuke gezellig wedstrijd vind ik dan! Leuke prijzen enz... Ik doe mee in het Me dus ik moet al op de zaterdag rijden dacht dat de B donderdag was en de L vrijdags?? En hoeveel er door mogen ligt er volgens mij aan hoeveel er starten in jouw klasse... Maar ik dacht diegene die het beste is over de 3 parcoursen (1e en 2e parcours en finale) die wint de Zilveren ui dacht ik dat ze dat daar altijd zo hadden maar kan het mis hebben